Gå til innhold
Hundesonen.no

Monsen, hundekjøreren på NRK


Anne

Recommended Posts

Jeg må bare si: Stakkers hunder!!!!!!!! Jeg orker ikke se på disse programmene selv, men samboeren ser på dem... Alt hva disse hundene må gjennom!! Det er jo slede hunder så de liker å dra, men tenker på alt det andre. F.eks da han var i Canada når de måtte kryss alle disse elvene, og igår når de viste fra en tur her i Norge hadde han vist hastet dem utenfor et skrent/et stup fordi de måtte ned!! Stakker hunder!!!

Noen som har sett disse programmene og har andre meninger? Som har kjenskap til rasen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forstår jo at de elsker slike turer, og jobbe. Men alt det andre... Liker de virkelig det livet de levde i Canada? En kamp for tilværelsen? Jeg er kanskje for myk, men jeg synes virkelig synd på de hundene av og til.. Ikke itvil om at han er glad i dem, men synes han driver dem litt vel hardt til tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja her så vi det programme også og han steller sikkert godt ed hundene og er gla i dem men jeg fikk noia jeg hjerte i halsen da jeg så han kaste dem tenk hvis noen knakk en fott.

kitha min hund gjorde det da hu var litten og jeg fryser på ryggen når jeg tenker på hylingen hennes og så det i går da han kaste dem utenfor :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sett på programene så viser han føreren og sier at HUNDENE kommer først!

Det er viktigere at de får mat! Og det stelle de skal ha!

De er en rase som liker dette!

Disse førene bryr seg om hundene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik disse hundene hadde det i Canada var utrolig flott for dem, løpe løse , trekke være skikkelig hund. :D

Man så jo hvor knust han var når han måtte avlive den ene hunden på turen etter en skalde.

Han er utrolig glad i hundene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger intenst med på Monsen! Liker ham utrolig godt, og han har en fin kontakt med hundene sine. Det er en rase som er skapt for fart og jobbing under krevende forhold!

Skal snart begynne å lese noen av bøkene han har skrevet. Da har han bl. a. vært innom barndomsplassen min i forbifarta. Gleder meg til å starte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi synes det er veldig innteresangt å se på vi, og ja han er flink med hundene. har samojed vi det er jo trekkhunder det også, men vår er familiehund/utstillingshund (hun har sterk HD :D desverre.)

har sett at det er noen på canis som kritiserer han også for det med at han kastet hundene utfor skrenten, men jeg bare sier det sånn at hvis folk synes det er så ****** å se på at han gjør det hvorfor skifter de ikke bare til en annen kanal på tven da eller rett og slett slår av tven, de har jo muligheten til det. :wink: det er ikke verre enn det.

hvis det går noe på tv som jeg ikke liker å se så enten skifter jeg kanal ellers så stenger jeg av tven min, det er veldig lett å gjøre det (bare til å trykke på knappen) :wink::D =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting , vi kjenner ikke noen av de hundene!

Jeg tror ikke han hadde dyttet de utfor en kant hvis han ikke viste at de kunne greie det!

Så uansett at vi synes det var litt brutalt eller de inne på den siden du nevnte. Han kjenner de hundene best! Og hvet hva de kan greie og ikke kan greie!

STÅ PÅ!

VI SATSER PÅ AT HAN VINNER! :D

Han VINNER for og minnes hunden som frøs i hjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STÅ PÅ!

VI SATSER PÅ AT HAN VINNER! :D  

Han VINNER for og minnes hunden som frøs i hjel!

Hva mener du med vinn? Er han med i Iditarod-løpet eller no'?

har sett at det er noen på canis som kritiserer han også for det med at han kastet hundene utfor skrenten, men jeg bare sier det sånn at hvis folk synes det er så ****** å se på at han gjør det hvorfor skifter de ikke bare til en annen kanal på tven da eller rett og slett

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor de blir opphissa av det. Det virker som om hundene syntes det var morsomt, de logra i hvert fall da de ble kasta :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nei det er kanskje ikke han som er med på det løpet som holder på nå? hehe!

Følger ikke med jeg!

Hoved pointet mitt var at han ikke ville satt hundene ut for noe han viste de ikke ville klare! hehe

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...