Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke raser har du hatt?


Annik
 Share

Recommended Posts

Raser/blandinger vi har hatt i hus enten hos mamma eller pappa;

Irsk setter/labradorblanding - Jenna. Glemmer ikke når jeg kom hjem fra SFO og hun ikke kom løpendes imot meg. Skjønte at noe var galt, pappa hadde gitt henne tilbake til oppdretter :(
Ekstremtmiksavallt (bla. schäfer, labrador, golden, boxer, terrier, bc ++++) - Tasha. Hun så ut som en strihåra, tricolor liten bc.

Finsk støver/rottweilerblanding - Tassen.

Har nå papillon og bc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raser jeg har/har hatt: 1 x Border collie/Australsk kelpie 1 x Border collie 4 x Malinois Raser jeg har bodd med: Schæferhund Sankt bernhardshund

Må du ikke skryte på deg for mye da! Du er tross alt eldre enn meg Edit; Og ja, jeg føler jeg må utnytte den siste tiden jeg har igjen før jeg blir 20, og bare få alle til å føle seg litt eldre.

Jeg er vokst opp med en border collie vi fikk da jeg var 13, og som jeg hadde hovedansvaret for, men han ble igjen hos mine foreldre da jeg flyttet for meg selv. Han ble avlivet nå i sommer, 16 år gammel.

Vi var også fosterhjem for to omplasseringshunder da jeg var i tenårene, vi hadde først en liten tispe som vi ikke vet hva var blanding av (korthåret, svart, ca 15 kg kanskje), så hadde vi en engelsk setter/bc-blanding som stort sett var setter i hodet :ahappy:

Nå har jeg eurasier, og har også bodd med en rottweiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå en japansk spisshund, og det var min andre hund. Min første hund var en blanding. Men har også overtatt en schäfer et halvt års tid som jeg hadde gått så mye tur med at hun var mer knyttet til meg enn til eierne til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raser jeg har/har hatt:

1 x Border collie/Australsk kelpie

1 x Border collie

4 x Malinois

Raser jeg har bodd med:

Schæferhund

Sankt bernhardshund
Groenendael


*kremt* :aww:

Har hatt korthåret vorsteher, pointer og groenendael (x5).

*Kremt,kremt* :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egne:

Collie

Schäfer x 3

Berner sennenhund x 2 (en er deleid,men bor her)

Bodd med/hatt eneansvar for over lengre tid som voksen:

Schäfer x 5

Basset hound

Strihåret vorsther

Golden

Bodd med som barn

Mix bc/buhund x 3

Dunker

Hygen

Schweitserstøver

Endret av Toril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder familien har hatt:

- Grand Danois

- Labrador

- Rottweiler-dachs-mix

Hunder vi har nå:

Mellompuddel x1

Storpuddel x1

Synes det er så gøy å klippe at jeg klipper bestemor sin storpuddel og min tantes mellompuddel i tillegg til våre, og jeg er like glad i de som mine egne, regner de litt som mine, i hvertfall i hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Jeg/vi har hatt:
Norsk elghund grå - omplasseringhund (defekt jakthund :lol:) jeg praktisk talt vokste opp med, skikkelig gromgutt, men kunne ikke tenkt meg å ha den rasen igjen.

Jämthund - først nok en omplasseringshund som fikk leve med oss til han ble gammel og grå(ere :P) og ikke orket mer, så en valp som dessverre ble påkjørt (utenom båndtvang, på egen gård :cry:)

Alaska husky

Jeg/vi har:
Jämthund - kullsøster til valpen som ble påkjørt, herligste jämttispa jeg vet om :wub:

Alaska husky

Papillon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...