Gå til innhold
Hundesonen.no

Turn-off


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Morsom historie. Ei nær vennine av meg var på dealeren med en fyr over lengre tid. Når de endelig skulle ta det store steget hadde han på seg en sliten supermann -truse av typen sønnen min kunne

Haha. Ja, i dag har vi kommet til deltaker nr 7 i Norske Talenter og velkommen til deg, Bjarte Bjartiniussen Jensen Olsen Nielsen. Hva skal DU vise oss???

I tillegg til det som er nevnt: At han ikke liker hunder....

Men det som er greit er jo at de aller, aller fleste menn kan jo anlegge litt skjegg :P

Jo, jo. Litt skjegg kan alle ha. Det dekker ikke opp for alle andre feil, da :D Nææ, mulig jeg er kjempesær. Men turn-on finnes omtrent bare på tv. (nei, gubben, altså - men det er noe helt annet) Ellers er det noe feil med alle :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politisk ukorrekt! Tykke menn, med pingle armer og bein. Neeeei takler dårlig! Du skal ha en fordømt god personlighet om det skal være greit.

Ellers er jeg nok med på alt det andre. Jeg leste bare første siden

Den totalt turn-on for meg er bållukt av mann som har vært i skogen ett par dager! Også skal de være MANN! Eksempel på mann som hadde fått meg til sengs før første sniff med vinkork: Russel Crowe i Gladiator fainting-smiley.gif

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
:lol: Fantastisk!

Kviser. Det er teit, for jeg får kviser sjæl, men det er skikkelig turn-off.

Tynne armer/fingre.

Folk som hele tiden skal spørre om det de gjør er godt! Fy flate da blir jeg så irritert!

Sånn bortsett fra the obvious - altså renslighet osv. - så "mas" - da får jeg lyst til å hyle hold kjeft og gjør jobben din........

Det burde være ganske klart når ting er godt og ikke tenker jeg - man trenger ikke å spørre om det. Snakk gjerne litt dirty - men vær grei og ikke vis usikkerhet ved å måtte spørre og mase hele tiden, man trenger ikke å snakke når man har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hmm....... ikke liker/allergisk mot hund? Det æ'kke no automatisk turn off for meg i alle fall..... Om jeg traff en fyr som så ut som Ian Somerhalder og rette skillsa så tror jeg det ville vært en turn on uansett om han hatet hunder eller ikke.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turnoff er det mange av!

Noe av det desidert verste er:

- dårlig hygiene generelt, spesielt munnhygiene

- å ikke ta vare på seg selv

- sutregutter

- uselvstendige gutter som må dyttes i gang med alt

- gutter som er høye på seg sjæl, og som bruker det mot andre fordi de egentlig er pyser

- gutter som ikke liker familien sin :P

- ed-hardy type stil.. *grøss*

- folk uten ambisjoner i livet

- folk med ekstremt sære interesser, skikkelige nerder

Og listen kunne vært mye lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med passe butt alvespiss øverst, eller?

Skikkelig alvespiss da. :aww:

Men jeg synes ører er pene. Og kan bli veldig fasinert om folk har skikkelig pene ører. :P Synes ikke det er pent med jenter som har klumpete gubbeører eksempel.... :P Lurer på om det er derfor jeg liker kort hår så godt, både på gutter og jenter, for da ser jeg ørene deres. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det jo forskjell på å skulle ha noen for litt hygge i senga, eller om det er "den eneste ene" (får man treffer den eneste andre....). Det er mye jeg ikke kunne levd med på permanent basis, men sett gjennom fingrene for en kort affære. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det jo forskjell på å skulle ha noen for litt hygge i senga, eller om det er "den eneste ene" (får man treffer den eneste andre....). Det er mye jeg ikke kunne levd med på permanent basis, men sett gjennom fingrene for en kort affære. :P

Slår ikke det litt begge veier da? På permanent basis kan jeg drite i at vedkommende ikke alltid går med skjorte hver dag, men hadde det vært en ONS, så hadde det jo vært et mye større pluss fordi det er attraktivt. Bare for å neve noe. Det meste med utseende er vel viktigere hos en ONS enn hos en fast partner, mens hos sistnevnte er definitivt personlighet mye viktigere. Jeg syns også ører uten øreflipp er penere enn med øreflipp, men jeg kunne jo nesten ikke brydd meg mindre om at samboeren min har øreflipp :P

edit: Selvsagt er jeg enig i at man jo er, og bør også være, mer picky i valg av langtidspartner. Poenget er bare at man setter ulike krav på flere områder utifra hva man er på jakt etter.

Endret av Puttiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår ikke det litt begge veier da? På permanent basis kan jeg drite i at vedkommende ikke alltid går med skjorte hver dag, men hadde det vært en ONS, så hadde det jo vært et mye større pluss fordi det er attraktivt. Bare for å neve noe. Det meste med utseende er vel viktigere hos en ONS enn hos en fast partner, mens hos sistnevnte er definitivt personlighet mye viktigere. Jeg syns også ører uten øreflipp er penere enn med øreflipp, men jeg kunne jo nesten ikke brydd meg mindre om at samboeren min har øreflipp :P

Turn-off, er turn-off, uansett om man skal ha det moro i senga eller ha et forhold. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som har dårlig hygiene, eller stokk dumme, hverken på permanent basis eller for en liten flørt. Rett og slett fordi jeg mister interessen for mennesker som man ikke kan prate med på en skikkelig måte, lenge før man kommer så langt som til senga. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn-off, er turn-off, uansett om man skal ha det moro i senga eller ha et forhold. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som har dårlig hygiene, eller stokk dumme, hverken på permanent basis eller for en liten flørt. Rett og slett fordi jeg mister interessen for mennesker som man ikke kan prate med på en skikkelig måte, lenge før man kommer så langt som til senga. :P

Er det ikke litt konservativt å bare gjøre det i senga da? Da slipper du jo den problemstillingen.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klønete :D

Men altså, om personen kjeder deg før dere når senga, så får dere gjøre det i sofaen før personen rekker å kjede deg.

Jeg er en problemløser :P

:lol: Men hva om jeg treffer henne på et utsted? Be henne bli med bak i smuget. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Men hva om jeg treffer henne på et utsted? Be henne bli med bak i smuget. :cool:

Nå er du fantasiløs.

For det første er det alltid toalett på slike utesteder.

Tar du siste banen hjem, er mange av vognene tomme.

Du har varebil, har du ikke?

Du blir ikke den første som gjør det i buskene ved Sognsvann

Tipser du godt, vil sikkert drosjesjåføren unngå å se i speilet

Gjennom jobben din har du nøkkel og adgang til en rekke bygninger - mulighetene er endeløse!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du fantasiløs.

For det første er det alltid toalett på slike utesteder.

Tar du siste banen hjem, er mange av vognene tomme.

Du har varebil, har du ikke?

Du blir ikke den første som gjør det i buskene ved Sognsvann

Tipser du godt, vil sikkert drosjesjåføren unngå å se i speilet

Gjennom jobben din har du nøkkel og adgang til en rekke bygninger - mulighetene er endeløse!

:lol:

Dessuten gjør folk det i buskene i Slottsparken også. Så er hun kjempekjedelig, får vi satse på å ikke gå så langt. :lol:

Jeg traff forresten på to stykker på en arbeidsplass. Hadde slått av alt lyset, og spurte om de kunne slå av lys når de var ferdig her (i den trua at de skulle jobbe). Så kom det så kjekt "Vi trenger ikke lys til det vi skal gjøre", med påfølgende fjortisfnising av både han og henne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...