Gå til innhold
Hundesonen.no

Turn-off


Siri
 Share

Recommended Posts

Ja, altså - sånn sett i lys av enkelte andre tråder her på sonen i det siste, så begynte jeg å lure på hva Sonisene mener er mest turn-off?

Min liste:

1. Lange tå-negler

2. Vond lukt

3. Bilder av "utstyret"

... ja, jeg har vel mange flere også, men... :lol:.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Morsom historie. Ei nær vennine av meg var på dealeren med en fyr over lengre tid. Når de endelig skulle ta det store steget hadde han på seg en sliten supermann -truse av typen sønnen min kunne

Haha. Ja, i dag har vi kommet til deltaker nr 7 i Norske Talenter og velkommen til deg, Bjarte Bjartiniussen Jensen Olsen Nielsen. Hva skal DU vise oss???

I tillegg til det som er nevnt: At han ikke liker hunder....

Ja, altså - sånn sett i lys av enkelte andre tråder her på sonen i det siste, så begynte jeg å lure på hva Sonisene mener er mest turn-off?

Min liste:

1. Lange tå-negler

2. Vond lukt

3. Bilder av "utstyret"

... ja, jeg har vel mange flere også, men... :lol:.

Siri. Du er så...... prippen, du Siri. Og hva er turn-off med noe av dette, da?e060.gif

Forresten. Jeg er så enig i det du nevner og i tillegg snus :barfy:

Og piercing "nedentil."

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom historie.

Ei nær vennine av meg var på dealeren med en fyr over lengre tid.

Når de endelig skulle ta det store steget hadde han på seg en sliten supermann -truse av typen sønnen min kunne brukt. Hun klarte det bare ikke og jagde han ut :lol:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså - sånn sett i lys av enkelte andre tråder her på sonen i det siste, så begynte jeg å lure på hva Sonisene mener er mest turn-off?

Min liste:

1. Lange tå-negler

2. Vond lukt

3. Bilder av "utstyret"

... ja, jeg har vel mange flere også, men... :lol:.

Enig med disse!

Også nesepilling.

Snus som renner... generelt er snus litt turnoff for meg egentlig, eller, posesnus går greit da.

tribal tattoveringer på nakken

Piercing i nesa

Usikkerhet.

Skjegg som gror langt nedover halsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte komme. :lol:

Dårlig hygiene scorer høyt oppe for meg. Dvs øverst. Jeg kunne hverken hatt sex eller forhold med noen med dårlig hygiene.

Dumme folk. Seriøst, IQ er sexy. Sikkert sært, men jeg hadde ikke giddi og tatt noen for en natt, dersom de var stokk dumme. :P Ikke det at man skal ha spennende samtaler underveis, og løse verdensproblemer, men likevel. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme folk. Seriøst, IQ er sexy. Sikkert sært, men jeg hadde ikke giddi og tatt noen for en natt, dersom de var stokk dumme. :P Ikke det at man skal ha spennende samtaler underveis, og løse verdensproblemer, men likevel. :lol:

Helt enig! Eksen min var så kjedelig :P ikke interessert i å diskutere noenting, og visste ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårvekst! Altså, av typen "Oooi... Ok, du har sort hårvekst på skuldrene du ja... Huh? Hva forno? Har du sånn hår over hele ryggen du ja.. Flott! ...."

Jeg liker mannfolk best med den hårveksten de har i en alder av 14, bare jeg får et ordentlig behåret bryst og velstelt skjegg, gjerne av typen tredagers.

Og langt skjegg. Den eneste som kler ustelt skjegg er julenissen, og det ER en grunn til at vi bare ser han en gang i året...

Og føtter.. Å herregud, manneføtter. Grøss og neitakk!*riste på hodet* Nei til føtter! Eller. Gi meg gjerne en pen mannefot, om den finnes altså. Jeg skulle likt å sett en. Eller, nødvendigvis to.

Og mannfolk som lirer av seg ting alà "Det jeg kan gjøre med deg er ting bare jeg kan, og minst 2,6 mill. ganger bedre enn hva du noen gang har oppleve.. *blunkeblunke*" . Vel, hvis du er begavet med et slikt talent ut av en annen verden, meld deg på Norske Talenter eller noe, ikke bare stå der å skryt..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusting og pesing, spesiellt med påfølgende pipelyd i nesa.

Og som andre sier, dårlig hygiene og lange tånegler. Jeg stod i butikken i sommer og da stod det en forsoffen fyr foran meg. Han gikk i sandaler og hadde lange gulbrune tånegler, som gikk på utsiden av sålene på sandalene :x :x

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Eksen min var så kjedelig :P ikke interessert i å diskutere noenting, og visste ingenting :P

Jeg blir bare irritert da, og da blir jeg ikke i humør. Sikkert styrt av XX genene mine der eller noe. :P Men man prater jo gjerne med folk FØR man kommer så langt at man har sex, og da kommer jo ofte slike ting fram. Og da mister jeg intressen for folk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannfolk som lirer av seg ting alà "Det jeg kan gjøre med deg er ting bare jeg kan, og minst 2,6 mill. ganger bedre enn hva du noen gang har oppleve.. *blunkeblunke*" . Vel, hvis du er begavet med et slikt talent ut av en annen verden, meld deg på Norske Talenter eller noe, ikke bare stå der å skryt..

Haha. :lol:

Ja, i dag har vi kommet til deltaker nr 7 i Norske Talenter og velkommen til deg, Bjarte Bjartiniussen Jensen Olsen Nielsen. Hva skal DU vise oss??? :ahappy:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusting og pesing, spesiellt med påfølgende pipelyd i nesa.

Og som andre sier, dårlig hygiene og lange tånegler. Jeg stod i butikken i sommer og da stod det en forsoffen fyr foran meg. Han gikk i sandaler og hadde lange gulbrune tånegler, som gikk på utsiden av sålene på sandalene :x :x

:lol: Fantastisk!

Kviser. Det er teit, for jeg får kviser sjæl, men det er skikkelig turn-off.

Tynne armer/fingre.

Folk som hele tiden skal spørre om det de gjør er godt! Fy flate da blir jeg så irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Dårlig hygiene er vel turn-off for de fleste. Og når det er sagt føler jeg for å skyte inn at man faktisk ikke er nydusjet i 12 timer av gangen. :fear:

Mannebokser. På kvinner. Det er nok den største no-go'en for meg. Da må jeg bare gå. Jeg takler det ikke. Jeg er redd jeg hadde reagert ganske likt hvis en hunk av en mann hadde strippet ned til en feminin blondetruse også. Det setter meg helt ut og alt blir helt feil i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy her er har jeg en del å si meg enig i og noe å tilføye hehe

Fulle mannfolk
Bolerkropp
Brune tenner
langt, tynt, fett hår
lange og ustelte tånegler/føtter (hvit av træl og gyselige lange negler)
ølvom-mage
ikke pusse tenna morgen OG kveld
sengetøy som ikke blir skiftet før det kryper oppi skittentøyskurven av seg selv
gule tisseflekker på doringen!
hullete og slite klær (når klærne er hullete og utslitt, og brukt i hundre år, da investerer du i nytt)
aroganse og bedreviter
sleik og pannebånd
pappagutt og briefing av penger
sagging
høylytt raping og promping
spytting på gata
slaraffenliv (livsstil altså, ikke en gang her og der) med bena på bordet, pottisen på magen og tvn som bestevenn
g-streng på gutter haha

legger til mer:

tatovering

piercing

SNUS og RØYK på desidert første plass!

dårlig hygiene, lukt

hår som vokser ut av nesa og ørene (de må trimmes og holdes nede)

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...