Gå til innhold
Hundesonen.no

Candy skal ha valper


LeneG
 Share

Recommended Posts

Ja nå er Candy ( som er en Phalenetispe på 3 år ) drektig.

Håper jeg !!!!

Hun er på dag 22 i dag. Fra første parring. Hun ble parret 3 ganger og de hang alle gangene så jeg håper det er valper der.

Har egentlig ikke tittet etter noe tegn ennå men hun har forandret litt adferd.

Blitt litt mer stille. I dag spiste hun ikke opp hverken frokosten eller kveldsmaten sin. Det er første gang siden jeg fikk henne at hun ikke har innhalert maten så det må jo være ett godt tegn?

Pappaen til valpene er en herlig Phalenehann med masse pels og ett utrolig bra gemytt.

Han er happy fra morgen til kveld :)

Da jeg ikke har så stor erfaring selv har jeg fått masse hjelp av oppdretter til Candy til å finne hannhund.

Hun har stor tro på denne kombinasjonen.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for omtanken Nei. Første gangen absorberte hun alt. Noe kom ut som utflod. Nå var både jeg og gubben så babysyke etter å ha gått å ventet på 2 kull som ikke kom så vi hentet hjem en

Ja nå er Candy ( som er en Phalenetispe på 3 år ) drektig. Håper jeg !!!! Hun er på dag 22 i dag. Fra første parring. Hun ble parret 3 ganger og de hang alle gangene så jeg håper det er valp

Her er noen bilder

Takk for lykkeønskninger :) Skal få inn noen bilder etterhvert.

Pappaen heter Johtinas Goalgetter. Eller "Simsen" på enkelt :) og er fra en kennel i Aurskog.

Mammaen er fra Mon Cheri's kennel og heter Delicious Candyfloss eller "Candy".

Bilder av henne finnes her : Den mørke er Candy. Den andre er søsteren Demi :)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150215132217342.339401.654512341&type=1&l=d95a0d893d

Det er bare å komme når som helst Monica :). Lenge siden jeg har sett deg.

P.s Hvordan funker dette bildeopplegget her inne igjen? Må alt legges inn på photobucket e.l først?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s Hvordan funker dette bildeopplegget her inne igjen? Må alt legges inn på photobucket e.l først?

Tror det? Om de ikke ligger på fb. Da kan man bruke den linken.

Lykke til med kull! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det? Om de ikke ligger på fb. Da kan man bruke den linken.

Lykke til med kull! :ahappy:

Takk :)

Jeg kan ikke huske sist jeg har sett bilder av Candy! Tror hun var valp ihvertfall. Så fin hun er blitt :wub: Lykke til med valpekullet!

Har noen finere bilder av henne også men jeg har ny maskin og bildene på minnepenn. Skal svinge meg rundt snart.

Takk :)

Hver gang jeg ser tittelen på denne tråden tenker jeg på SandyEyeCandy, og skjønner ikke helt hvorfor det er hun og ikke bikkja som skal ha valper...

Gratulerer uansett :D

:lol::lol::lol: Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy har vært kvalm i 5 dager nå. Hun ser på maten i skåla si og får ett merkelig uttrykk før hun snur seg og går.

Har slengt opp i litt kjøttdeig så hun ihvertfall får i seg littegrann men det er så vidt hun vil ha det også.

Stakar snuppa...

Jeg trenger hjelp til navn.

Fikk så god hjelp når jeg skulle få Demi. Ja det ble jo navn til både Candy og Demi med hjelp fra sonen :)

Dette blir jo ett A-kull og jeg har overhodet ingen fantasi :icon_confused: Vær snill og hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy spiser fremdeles lite men har fått litt mer apetitt.

Kan begynne å ane en liten mage på henne og man kan vel egentlig kjenne om det er noe der nå men jeg tør ikke trykke så mye.

På lørdag er hun 5 uker på vei hvis det klaffet på første forsøk.

Her er link til kavaleren. http://bentesrli.vpweb.no/SIMSEN-BILDER.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også :jump: . Ser du har fått ett par tilskudd i hundefamilien. Det er liv i heimen hos deg da vel :)

Skrekkelig stille og rolig her, tro det eller ei, er ikke halvparten så mye liv i to salukier og en basenji som det var i en riesen :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekkelig stille og rolig her, tro det eller ei, er ikke halvparten så mye liv i to salukier og en basenji som det var i en riesen :aww::lol:

Hva har skjedd med Kahlo ? ( det var Kahlo hun het? )

Er det bestemt at navnene skal begynne på A? Skal det ellers være noe tema for kullet? Skal det være kennelnavn foran? Er det ønskelig med navn på f.eks. engelsk eller norsk?

*gruble på navn*

Det er det første kullet jeg har så da er det vel greit å ha ett A-kull.

Ikke kennelnavn. Kan det forresten etterregistreres på valpene hvis jeg søker om kennelnavn senere ?

Her er alt rimelig åpent. Jeg er blottet for fantasi når det gjelder navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se hvordan det går altså :D Selv om hundene dine har ørene "feil vei"... :innocent:

Lykke til!

:fish: Tusen takk :)

Så spennende! Lykke til :)

Det kan etterregistreres, men man må da betale registreringsavgiften en gang til :)

Ok.

Hun hadde en deformert ryggvirvel som laget smerter - så hun fikk sovne inn i begynnelsen av februar. :(

Å nei..... så leit! Det visste jeg ikke. Klem :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da ble det ikke noe kull på Candy denne gangen.

Hun begynte å få svart utflod i helgen og ble tatt med til dyrlegen.

Tok ultralyd og røngten og fant en valp som det ikke var liv i.

Tror kanskje hun har hatt flere også. Hun har vært en del større. Jeg synes tilogmed jeg har kjent liv men jeg har nok bare en livlig fantasi :hmm: .

Nå er hun satt på antibiotika også må vi bare vente og se om den døde kommer ut av seg selv.

Noen med erfaringer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...