Gå til innhold
Hundesonen.no

Gira


laikamor
 Share

Recommended Posts

Denne uka har jeg vært hjemme med Gira, for å sørge for at hun er helt trygg her før hun må være hjemme alene lenge. Jeg har vært ute litt uten henne, bare for å ta hjemmealenetreningen litt gradvis, men stort sett ikke blitt mer enn 10-30min. Da har det gått bra. Var å handlet en dag, da var hun alene, og hun hadde ikke gjort noe annet enn å åpne døra til ytterganga. Nettene går veldig bra, men da hører hun jo at vi er her, tror nok det gjør henne mer avslappet.

Idag skal vi inn å se på fotballcup til typens nevø. Hun blir nok alene noen timer da, og jeg er veldig spent! Håper hun ikke tygger istykker dører og vegger her oogå, men at hun kan slappe av. Hjemme i Flekkefjord var hun veldig flink, og gjorde ingenting galt når hun var alene i stua.. helt til Mio kom, da fant de på noe ramp sammen :P Men det er jo ny plass her, så jeg håper hun er trygg nok til å slappe godt av!

Jeg har lagt en kong med VogH i fryseren som hun skal få, også fyller jeg litt tørrfor i en flaske til henne. Da har hun hvertfall noe å bruke hodet på, forhåpentligvis kan det redde vegger og ting.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gira er ei nydelig, rød boxertispe født 10.12.12. 27.02, for to dager siden, var jeg og hentet henne med tog til Oslo. Hele togturen gikk kjempefint! Vi hadde veldig dårlig plass, da vi ble sittende

Liten oppdatering om Gira igjen! Hun er enda bare helt herlig! Full av ramp til tider, men ikke mer enn normalt for en valp. Fremdeles veldig flink til å gå til døra når hun må ut. De gangene hun har

Tusen takk! Så gøy, da! Vims ja... Kaller henne bare kløna, for hun tryner og krasjer i noe hele tiden I dag har vi vært i hundeheia igjen og møtt to hunder. Den vi møtte på fre

Posted Images

Bitteliten oppdatering på hvordan det går alene hjemme. Tenker det er gøy å ha skrevet ned senere.

Lørdagen ble hun alene 3-4timer. Eneste hun hadde gjort var å rote bittelitt i ganga (hadde åpna døra selv), og bitt i stykker temperaturmåleren som sto i vinduet.

Jeg fant ut søndag kveld at det ikke var forelesning verken mandag eller tirsdag, onsdag er alltid fri. Så da ble hun alene noen timer i går. Hadde jeg deltatt på alle forelesningene ville det blitt 10timer, alt for mye! Så gikk hjem tidligere, ble vel ca 5timer. Kom hjem til et bomba stuegulv.. heldigvis var det bare søppel og bæsjeposer hun hadde dratt rundt. Har hatt pappen stående i gangen, og en pose flasker, så noe av det var dratt rundt. Og hele rullen med bæsjeposer.

Fant også to sko i vinduskarmen :P

Håper hun ikke bare stresser når vi er borte, men at hun klarer å slappe av litt også! Og håper det blir bedre, kanskje hun skjønner at jeg kommer tilbake snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn fra tur, og jeg trenger å få ut litt frustrasjon. Så det får bli i Gira sin tråd.

Hun har alltid vært veldig flink på innkalling, men merker jo nå at den ikke er super lengre.. Har alltid på langline på tur, men har nok blitt litt for avslappa siden vi aldri har møtt folk på tur her.

Så idag løp Gira foran meg rundt en sving, langlina var akkurat utenfor rekkevidde for meg. Jeg ser at Gira ser noe, men før jeg får tenkt meg om løper hun. Når jeg kommer rundt svingen ser jeg hvorfor hun løp, og ikke hørte når jeg ropte. Der var ei dame og en liten gjeng med barn. Gira elsker jo barn, så hun hoppet nok opp på den minste, så den gikk i bakken.

Huff, aldri følt meg så fæl før. Skulle aldri ha skjedd, og jeg skal aldri la det skje igjen! Har jo reagert selv på folk som har hundene løse uten kontroll på de, og nå er jeg visst en av de selv. Føler meg som den dårlige hundeeieren!

Mora ble selvfølgelig kjempesur, jeg beklagde meg så best jeg kunne.. Men hva gjør man i en sånn situasjon? Ikke mye hjelp i en unnskyldning, men hun fikk jo selvfølgelig det!

Det er hvertfall sikkert; jeg skal aldri slippe langlina mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn fra tur, og jeg trenger å få ut litt frustrasjon. Så det får bli i Gira sin tråd.

Hun har alltid vært veldig flink på innkalling, men merker jo nå at den ikke er super lengre.. Har alltid på langline på tur, men har nok blitt litt for avslappa siden vi aldri har møtt folk på tur her.

Så idag løp Gira foran meg rundt en sving, langlina var akkurat utenfor rekkevidde for meg. Jeg ser at Gira ser noe, men før jeg får tenkt meg om løper hun. Når jeg kommer rundt svingen ser jeg hvorfor hun løp, og ikke hørte når jeg ropte. Der var ei dame og en liten gjeng med barn. Gira elsker jo barn, så hun hoppet nok opp på den minste, så den gikk i bakken.

Huff, aldri følt meg så fæl før. Skulle aldri ha skjedd, og jeg skal aldri la det skje igjen! Har jo reagert selv på folk som har hundene løse uten kontroll på de, og nå er jeg visst en av de selv. Føler meg som den dårlige hundeeieren!

Mora ble selvfølgelig kjempesur, jeg beklagde meg så best jeg kunne.. Men hva gjør man i en sånn situasjon? Ikke mye hjelp i en unnskyldning, men hun fikk jo selvfølgelig det!

Det er hvertfall sikkert; jeg skal aldri slippe langlina mer!

Jeg er også en av de som reagerer på folk som har hundene løse uten kontroll, men jeg har jo også en viss forståelse for at uhell kan skje, for min del kommer det an på hvordan eier av hund takler problemet når det først har oppstått (så fremt at hunden ikke har bitt eller noe slikt selvfølgelig, da er det ikke greit uansett) og at jeg ikke møter på dem uten kontroll mange ganger. Greit er det selvfølgelig ikke, men det er ingen grunn til og være så hard mot deg selv heller, vi er bare mennesker, og mennesker kan gjøre feil, det viktigste slik jeg ser det er at man beklager seg og legger seg flat der og da, og at man lærer av det som skjedde slik at det forhåpentligvis ikke skjer igjen. Mer enn det kan du ikke gjøre.

Jeg har hatt et par slike situasjoner "som ikke burde ha skjedd", ikke noe alvorlig, men selvfølgelig alvorlig nok for den som blir skremt. Jeg legger meg paddeflat og beklager, ikke alltid det går inn hos mottaker, men da har jeg stått der og tatt imot kjeft en stund, fortsatt og beklaget meg og tilslutt bare gått, fordi samtalen ikke kommer noen vei og det faktisk ikke er noe mer jeg kan gjøre når det beklageligvis har skjedd. Kudos til deg som faktisk beklager deg som best du kan og er en ansvarlig hundeeier som lærer av dine feil :flowers:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av de som reagerer på folk som har hundene løse uten kontroll, men jeg har jo også en viss forståelse for at uhell kan skje, for min del kommer det an på hvordan eier av hund takler problemet når det først har oppstått (så fremt at hunden ikke har bitt eller noe slikt selvfølgelig, da er det ikke greit uansett) og at jeg ikke møter på dem uten kontroll mange ganger. Greit er det selvfølgelig ikke, men det er ingen grunn til og være så hard mot deg selv heller, vi er bare mennesker, og mennesker kan gjøre feil, det viktigste slik jeg ser det er at man beklager seg og legger seg flat der og da, og at man lærer av det som skjedde slik at det forhåpentligvis ikke skjer igjen. Mer enn det kan du ikke gjøre.

Jeg har hatt et par slike situasjoner "som ikke burde ha skjedd", ikke noe alvorlig, men selvfølgelig alvorlig nok for den som blir skremt. Jeg legger meg paddeflat og beklager, ikke alltid det går inn hos mottaker, men da har jeg stått der og tatt imot kjeft en stund, fortsatt og beklaget meg og tilslutt bare gått, fordi samtalen ikke kommer noen vei og det faktisk ikke er noe mer jeg kan gjøre når det beklageligvis har skjedd. Kudos til deg som faktisk beklager deg som best du kan og er en ansvarlig hundeeier som lærer av dine feil :flowers:

Nei altså, Gira biter ikke. Men hun hopper når hun hilser, så hun legger lett et barn i bakken. Heldigvis slo ikke barnet hodet i noe, så det gikk bra. Bare håper det ikke gjør at barnet blir redd hund resten av livet, de var ikke vandt med hund.

Jeg sto en stund å unnskyldte meg, og sa klart til henne at det ikke var meningen, skal aldri skje igjen osv. Og det mener jeg! Skal alltid holde i langlina, så hun ikke får sjans til å løpe bort til noen.

Greit nok vi er bare mennesker, men jeg burde tenkt lenger. Men ja, jeg lærer av mine feil, og skal nå passe mye bedre på! Kan jo dessverre ikke endre på det som er skjedd, men skal passe på at det ikke skjer igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt skjer. Ikke noe å tenke mer på. Ha henne heller løs på steder der du har god oversikt og i kortere bånd i bynære områder. Boxere elsker jo stort sett folk så de har ikke så veldig lett for å komme på innkalling om de treffer en gjeng med små barn. Barn er jo det kuleste som fins :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt skjer. Ikke noe å tenke mer på. Ha henne heller løs på steder der du har god oversikt og i kortere bånd i bynære områder. Boxere elsker jo stort sett folk så de har ikke så veldig lett for å komme på innkalling om de treffer en gjeng med små barn. Barn er jo det kuleste som fins :)

Ja, akkurat det Gira mener om unger; kuleste som fins! Leker klovn om vi møter noen, men alltid før har hun kommet når jeg har ropt. Menmen, er vel rette alderen for å lukke øra nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Igår da vi var og handlet fikk jeg sms av de vi leier hos. Det har tydeligvis ikke gått så bra som jeg trodde å være alene hjemme. Hun skrev at hver gang vi var borte bjeffet Gira veldig. Hadde ikke vært til plage for de foreløpig, men jeg synes overhodet ikke det er greit. Vil ikke at hunden skal være til plage for andre når vi er så heldige å få leie med hund.

Vet ikke hva vi skal gjøre.. har jo tatt dette veldig gradvis, hun har ikke vært mye alene hjemme, et par dager når jeg har vært på skolen, ellers kun når vi har handlet + jeg har trent litt når jeg har vært hjemme. Bare ved å gå ned med søpla osv uten henne. Hva mer kan vi gjøre? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Siden siste oppdatering her har Gira flyttet hjem igjen til foreldrene mine. Der er hun rolig, og hun slipper å være alene så lenge hver dag. Vi prøver heller igjen senere, kanskje det kommer seg når hun blir mer voksen. Lov å håpe hvertfall :)

Så nå gleder jeg meg til å reise hjem til henne for sommeren. I slutten av juni skal vi på utstillingskurs, så det gleder vi oss til. Tenkte jeg kunne legge inn noen videoer jeg har på tlf, hvis jeg får det til :)

Edit: Tok utrolig lang tid å laste opp videoene, men her kommer den første hvertfall. Fra vår første agilitytrening. Jeg er rusten og ikke flink på handling, men Gira imponerte meg :)

Vil leke med sauene

Koser seg i hundeheia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gira hadde visst nesten satt fyr på huset her en natt.. Fredag hadde de nachos til middag/kvelds, og de glemte å sette den vekk før de la seg. Så den sto på komfyren. Mamma satt oppe til 3, Gira sov som en stein. Men hun må ha våknet og funnet ut at hun ville ha nachos. For den hadde hun spist opp. Og mens hun har stått mot komfyren må hun ha fått vridd ene bryteren, for ene plata sto på full varme da de sto opp. Heldigvis ikke noe som tok fyr på komfyren! Så nå får hun ikke ha tilgang til kjøkkenet når hun er alene! Skummelt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Liten bildeupdate. Kun mobilbilder, da.

Hundeklubben i Flekkefjord har fått et flott treningsområde. Innegjerdet grusbane på ene siden, og en gressbane på andre siden.

21est50.jpg

Gira og Mio i kjent stil. De er veldig glad i hverandre :)

2zfioau.jpg

Begge to skvist seg inn i buret. Ingen av dem som er i bur til vanlig altså, det brukes som skille mellom kjøkken og stue når de er alene. Begynt å bli oppfinnsomme når de er sammen, men funker greit med bur mellom de. Da kan de ha kontakt, uten å finne på så mye "gøy".

1zxw9io.jpg

Gira har vært mye på hytta i sommer. Så nå har hun fått øynene opp for kajakk :P Hun setter seg så fint nedi hullet, ser ut som hun virkelig koser seg. Er langgrunt vann, hun løp ved siden av kajakken langt ut, og la til slutt på svøm fordi hun ville være med :P

2jcfoea.jpg

Tok henne i bånd fot å gå opp igjen til hytta, men det ville hun ikke. Så hun kravlet opp i fanget på brodern, Giras bestevenn :Prlz23l.jpg

Mamma har stappet pledd rundt sofaen, for å beskytte den litt fra hundene. Gira skjønner ikke helt greia, så hun legger seg under teppet. Ser bare en klump i sofaen. Mio er bare med på leken :P

dentie.jpg

Ellers lever Gira opp til navnet sitt (ei i klubben som har tatt bildet)

2ilzxbo.jpg

Snap fra mamma. Tror Gira liker å ha det mørkt når hun sover...

1zmdv9f.png

Dum og deilig <3

fs779.jpg

Edit: ser noen av bildene er feil vei, vet ikke hvordan jeg fikser det. Dere får tøye nakkemusklene litt :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har utviklet seg til å bli ei flott jente ser jeg :) Hun har virkelig et pent boxerhode.

Hvordan går det med allergien hennes nå?

Ikke helt objektiv jeg da, men synes også hun er flott. Også er hun så snill og grei. Voldsom og full av ramp til tider, men hun er herlig :) Litt pingle, mye som er periodevis skummelt, men ikke noe hun gjør noe utav.

Det går faktisk veldig bra nå mtp allergien. Hun får aloeveragel i maten hver dag, og det virker som det hjelper utrolig mye! Prøvde en periode uten, for å se om det var aloeveraen som gjorde at hun klødde mindre. Noen dager uten aloevera så begynte hun å klø mye mer igjen. Nå er vi tom for aloevera, skal bestille igjen. Hun har nå ørebetennelse, men det har hun ikke hatt siden i vinter engang. Har klødd litt ekstra i sommer, når hun har sittet i gress osv.

Var på utstillingskurs med henne, på gress. Merket spesielt da at hun klødde en del. Men ellers nå, når hun går på aloevera, klør hun ikke noe særlig. Litt mer enn andre hunder, men virker ikke til å være til plage for henne, og hun får ikke utslett :)

Glad vi har funnet noe som har så god effekt! :) Som du ser ligger hun mye i sofaen. Burde kanskje ikke, men hun er sånnei sofajente at jeg ikke har hjerte til å nekte henne. Så sålenge hun ikke klør noe særlig så får hun ligge der :)

Edit: Et oppstillingsbilde fra kurset vi var på. Fotograf: Marianne Refsland mmdhd5.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På torsdag kommer foreldrene mine på besøk, med Gira. Gleder meg til å kooose boxertryne igjen :D

Har meldt oss på klubbmesterskap! Så siste helga i denne mnd starter vi i klasse 1 lydighet. Absolutt ikke klar, men kjekt å se litt hvordan vi ligger an.

Tannvisning: redd hun kommer til å hoppe på dommeren. Men regner med bestått hverfall. Trene litt på å sitte stille selv om noen kommer bort.

Lineføring: utrolig dårlig! Hun går ofte for langt frem, har skjeve sitter og dårlige vendinger. Usikker på om vi kommer gjennom uten belønning.

Dekk fra holdt: helt grei øvelse tror jeg. Hender hun trenger dobbeltkommando.

Stå under marsj: aldri trent på. Men på sist trening testet jeg det bare for gøy.. gikk fvf også sa jeg stå, og hun sto! Men usikker på om jeg får gå rundt henne uten at hun beveger seg.

Innkalling; hender hun tjuvstarter. Også har vi ikke trent så mye på innsitten... mulig jeg får frambeina hennes planta i magen :P

Abstandskommando: helt grei øvelse, litt treig men tror nok det blir bestått hvertfall.

Hopp over hinder: ikke trent. Her kan alt skje :P

Fellesdekk: veeldig usikker på om hun klarer 2min med masse forstyrrelser! Men vi prøver (hun går nok ikke bort til de andre hundene uansett)

Ehh, ja, det var vel alle øvelsene? Får ta litt trening i helga, det blir siste mulighet for å trene før konkurransen :)

Skal også være med på utstilling samme dagen, regner med det er litt type matchshow eller noe. Bare helt uoffisielt og gøy med klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vært på klubbmesterskap idag. Som forventet gikk de fleste øvelsene dårlig, og vi nullet på halvparten. Godt fornøyd da, for Gira var med hele tiden, utenom under lineføring for da dro hun bort mot dommeren hele veien :P

Om jeg husker rett var poengene slik:

Tannvisning 6. Hun reiste seg, men dommer fikk se på tenner.

Fellesdekk 0. Satt seg opp med en gang jeg gikk fra (vått på bakken, da kan ikke pene Giraer ligge!), og gikk etterhvert ut av blien, så vi gikk da ut av ringen.

Lineføring 0. Her ville hun som sagt kun bort til dommeren, og vi hadde overhode ingen kontakt.

Dekk fra holdt 0. Igjen ville hun ikke dekke.

Innkalling 9. Super innkalling! Trekk fordi hun hadde en skeiv innsitt, hun satt seg omtrent i fanget mitt.

Stå under marsj 5. Hun stoppet greit, men flyttet seg når jeg gikk bak. Fikk godkjent under tvil.

Hopp over hinder 0. 3 kommandoer før hun letta på ræva mot hinderet. Det luktet vist himmelsk, så først snuste hun litt på ene siden, hoppet over og snuste på andre siden :P

Avstandskommando 8. Veldig flink, husker ikke helt hva vi fikk trekk for her.

Helhet 6.

Dette er fritt etter hukommelsen, men totalsum ble hvertfall 68poeng. Elendig, men bedre enn 0 som jeg fryktet :P I og med at jeg kun trener kanskje 1-2dager i mnd med Gira så synes jeg det er bra. Og hun ville være med meg å jobbe, var ikke interessert i å løpe ut til de utenfor ringen, heldigvis.

Avslutter med et flott bilde av fellesdekken. Gira er ikke enig i at man skal ligge ned...

11t8svs.jpg

Og et bilde til bare for å vise at hun kan noe :P Regner med dette er stå under marsj. jiz5mr.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med over, men ville først trent mer så hun kan øvelsene bedre, og så trent konkurransesetting så hun venner seg til å gjøre litt og litt uten belønning ikke hele programmet på en gang. Disse rådene gir jeg bare i tilfelle du vil konkurrere mer med henne senere, så kan du legge et lite grunnlag for at hun skal trives med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det vært et annet sted eller noe så hadde vi aldri meldt på. Men dette var klubbens første klubbmesterskap, og vi var kun med for gøy, og for treningens skyld. Siden hun bor hos foreldrene mine blir det jo begrenset med trening. Mulig vi deltar på flere klubbmesterskap i den klubben, men andre steder må vi trene mer før vi deltar ;)

Gikk faktisk bra uten belønning, hun ble bare mer og mer fokusert :) Også fikk hun en god lekeøkt på utsiden av ringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tenkte se om jeg får legge inn et par videoer her idag, om nettet er bra nok til å laste opp.

I mellomtiden må jeg bare si at jeg digger hunden min. Hun er så søt, og kul ;) Ser stor og tøff ut for mange,men hun er jo som sagt litt pingle. Også ble hun 2år 10.12! Tida flyr!

Julaften var vi 15 personer. 4 hunder, resten av hundene sto i hundegården. Det gikk veldig bra. Har Gira i bånd, men hun legger seg fort og roer seg ned, selv når mye skjer rundt henne. Eneste "problemet" er halen hennes, som er akkurat i høyde til å slå ned glass osv fra bordet :P

Var en 3dager gammel baby også der,kom rett fra sykehuset. Gira fikk ikke hilse altså, men duverden så lyst hun hadde. Hun satt å stirret på denne babyen kjempelenge og hadde såå lyst å bort :P

På morgenen julaften var vi en god gjeng til nissen på låven. Der fikk vi besøk av ei geit. Gikk rett forbi hundene, uten å ense de. Gøy,synes Gira,og ville leke. Helt til geita snudde seg, da var den helst bare skummel, og måtte bjeffes bittelitt på :P Hehe. Nissen var også litt småskummel.

Hun er en klovn, og jeg flirer alltid av henne. Mange rare påfunn, for å si det slik. Nå på vinteren liker hun seg godt foran vedovnen. Da går hun gjerne å henter puta si,og legger den foran ovnen :P

Og på tur er hun så flink. Går så fint, kan holde båndet med en fing uten problem,selv når vi møter folk. En selvfølge for mange, men med min fortid med utagerende hund, er det utrolig deilig! Andre hunder drar hun dog for å hilse på, men ikke noe utfall.

Hun får dog ikke hilse særlig på små hunder. Det blir fort krangling. Ikke alle hun går så bra sammen med lengre, dessverre. Virker som det er helst små hunder hun vil "ta", store hunder går greit. Ikke noe problem altså, så lenge de ikke hilser og begynner å leke. Store hunder derimot, de elsker hun, spesielt hanner. Møtte en flott cane corso hann i byen, de fikk hilse. Det var gøy det, og Gira begynte fort med boxingen sin :P

Ikke noe særlig nytt å oppdatere om altså. Men jeg digger bikkja mi :) Skulle ønske hun kunne bo her..

Edit:

En liten video av Gira som fikk en klementin å leke med.

Boxer VS klementin:

Og Gira på tur, første gang hun trekker noe. Et lett sånn isoporbrett som nesten ikke veier noe. Men hun syntes det var stas å jobbe litt,og brydde seg ikke at noe hang bak. Så hun gikk slik hele turen, løs. Kjempeflink og stoppet når jeg sa vent,og når hun så folk.

Trekk:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Fin :D

Spesielt godt liker jeg hodet hennes. Flotte og riktige proporsjoner og godt uttrykk i øynene.

Takk :)

Hadde vært gøy å meldt på en utstilling igjen nå, når hun er mer utviklet. Bare for å få en kritikk. Får se til høsten kanskje :)

17.mai-helga var jeg hjemme i Flekkefjord. Var nede og så barnetoget uten Gira, før vi reiste hjem til henne. Når vi kom hjem da var hun helt gal, overfalt meg. La labbene rundt halsen min og rundslikket meg og var overlykkelig. Lurer rett og slett på om hun trodde jeg var reist igjen, men så kom jeg hjem så fort. (Mange mener sikkert det er menneskeliggjøring, men jeg tror hunder merker slikt).

Litt senere hadde jeg med Gira til byen. Hun storkoste seg. Barn som løper rundt med spennende fløyter og lyder. Flere både barn og voksne som hilste på, og litt snacks å tigge både her og der. Vi så på den årlige kapproingen, og da la hun seg ned og slappet av, selv med massevis av folk rundt. Er så utrolig deilig å ha en så trygg og avslappet hund!

2a61011.jpg

En uke til nå så reiser jeg hjem for sommeren. Satser på jeg får trent en del med Gira, så kanskje vi etter hvert er klar for bronsemerket. Trenger å trene med nye forstyrrelser rundt, og på nye steder. Ser også frem til noen fine turer, og generelt bare å fåtilbringe mye tid med klovnen min <3

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...