Gå til innhold
Hundesonen.no

Raseforslag til student


Runa
 Share

Recommended Posts

Du beskriver Papillon alkurat slik jeg opplever dem også :) Leja er omtrent på strørrelse med din. I går var vi på skitur i 4 timer i marka. Mini hadde på seg potesokker og sele og løp som en helt sammen med portugiseren min. Knallflink er hun :wub:

De har en fantastisk utholdenhet! Blir nyforelska hver gang jeg ser på henne, nå ligger hun og solbader på gulvet ved føttene mine etter en kjempefin tur som ble avsluttet med lek på gårdsplassen :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Beklager at jeg virker litt meggete nå, men hva ER det med at alle disse småhundene liksom skal framstilles som så himla krevende? De er små - de er som regel lette å håndtere - de kan sikkert være ak

Ja, det er nå en ting, jeg stusser også over at det virker som selskapshundene ikke trenger et minimum av fysisk og mental stimuli? LItt sånn, "Åja, 3 * 10-30 min om dagen? Da bør du se på selskapsr

Bare for å gjøre en ting klart - alle hunder kan være med på skikkelige turer i skog og mark, men de må ha kondisjonen inne.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...