Gå til innhold
Hundesonen.no

Drøyt intimt - men altså........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Historie fra virkeligheten: Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbest

Å godt man har mange liv, for jeg har dødd av latter noen ganger her.. Men jeg husker min ungdomstid, og en venninne var første mann ut i GU-enes vidunderlige verden. Hun fikk jo masse oppbacking

Herre gud for historier Har et par til: Min søster, som er av den litt sære typen, i likhet med sin mann, hadde hatt en litt heftig kveld i alkoholrus. Resultatet var at hun ble barbert, med et lit

Posted Images

Nyfrisert og selvdølgelig nydusja. Hvorfor får man kjeft for å bruke string eller tanga? :lol:

For dette frakter bakterier fra rumpen din og fram til vagina, noe som kan føre til oftere soppinfeksjon, bakteriekultur du ikke skal ha der osv osv

Men akkurat det tar jeg som en selvfølge at man er ren, men hva med trimminga? (av bikinilinje osv.)

Har egentlg aldri brydd meg med egentlig. Det er jo heller ikke slik at alle trimmer/barberer seg heller, det er jo ganske inviduelt egentlig. Det er jo heller ikke der det er mest hår man sjekker ved GU, så hårene er jo ikke i veien på noen måte.

Man får ett ganske klinisk blikk når man har jobbet nok med kropp, og tenker egentlig ikke så mye over slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Så lenge du selvfølgelig er ren, så tror jeg neppe personen mellom beina dine tenker over frisyren i akkurat denne settingen. De har sett det meste, arme sjeler. Det handler vel mest om hva du er komfortabel med selv? Jeg forbereder meg som om jeg skulle dratt på en date, jeg. Med alt det hensynet det innebærer (forventningene er litt annerledes, dog) :teehe:Jeg synes GU er kleint nok som det er, så jeg stiller opp sånn jeg føler meg mest komfortabel selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvilken spredning i alder og forskjellige mennesketyper som har vært innom der tror jeg de som leger og tannleger har sett det meste ;) Kan dog se for meg at bush gone wild med behov for hekksaks verken er delikat eller hygienisk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*ler*

Men altså - dette er jo ett godt snitt av folket, så da er det greit å spørre her ......

Jeg antar også at de har sett det meste før, men jeg tenker at jeg trenger ikke å være en værsting allikevel *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om man tar celleprøver med blødninger? Det gjorde jeg nemlig sist, og det var ikke små blødninger heller.

Man kan få falsk positiv. Livmorhalsens celler er allerede endret pga mensen, og om det ikke er mensblod i prøven slik at labben VET du har mensen, kan de gi deg feil diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mye på det før, men nå har jeg vært på ganske mange (er med i HPV-vaksineprogrammet, så jeg tar celleprøve hver fjerde måned jeg!), så jeg tenker ikke noe videre over det før jeg faktisk sitter der. Og så sier jeg alltid ifra om at jeg synes dette er dødsubehagelig :lol: Forrige gang fikk jeg høre at jeg var den aller første som noen gang hadde sagt fra om det! Men han var kjempeflink, da, rolig, pratet med meg hele tiden, og advarte når det kom noe som kunne være ubehagelig. Selv om jeg holdt på å svime av da jeg skulle reise meg etterpå. :frantics:

Er det bare meg som synes det gjør vondt? Særlig den celleprøven altså, fy ****!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få falsk positiv. Livmorhalsens celler er allerede endret pga mensen, og om det ikke er mensblod i prøven slik at labben VET du har mensen, kan de gi deg feil diagnose.

Det visste de jo da, så kanskje derfor det gikk fint. Men godt å vite til en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter litt i hva annet ekkelt leger har sett før, kjenner jeg, spørsmålet er jo hva man føler seg minst wierd med, på en måte. Jeg foretrekker å være nyfrisert (nyvaska er man vel alltid når man skal til legen?), fordi at overgrodd bush og 2dagers stubb gjør en klein sak kleinere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker man må prøve å se normal ut :lol: Altså, ikke så ut som en igjengrodd busk, men ikke nyfrisert heller. Synes det er like kleint om (neida, de gjør sikkert ikke det) han/hun tenker at "oisann, her har noen pynta seg!" :lol:

Å,herregud, hahah :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...