Gå til innhold
Hundesonen.no

Drøyt intimt - men altså........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Historie fra virkeligheten: Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbest

Å godt man har mange liv, for jeg har dødd av latter noen ganger her.. Men jeg husker min ungdomstid, og en venninne var første mann ut i GU-enes vidunderlige verden. Hun fikk jo masse oppbacking

Herre gud for historier Har et par til: Min søster, som er av den litt sære typen, i likhet med sin mann, hadde hatt en litt heftig kveld i alkoholrus. Resultatet var at hun ble barbert, med et lit

Posted Images

Altså, selv med mine skogbekledde legger, så er det ikke noe stress å høvle over de når man likevel driver og jobber med sånt utstyr, liksom.. Og sokker er vel ikke noe stress? Et par rene og hele sokker, liksom?

Om man ikke dro den helt ut da, med stay-ups og hofteholdere og sånt. Det hadde vært litt tøft, egentlig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydusjet, og ikke kom i string eller tanga. Da får du kjeft :lol:

Aldrig hørt noe om at man ikke skal gå i string, ikke av legen vertfall. Forøvrig så trodde jeg at det 'ryktet' om at det er mer uhygienisk med string var nettopp det, et rykte?

Så lenge du selvfølgelig er ren, så tror jeg neppe personen mellom beina dine tenker over frisyren i akkurat denne settingen. De har sett det meste, arme sjeler. Det handler vel mest om hva du er komfortabel med selv? Jeg forbereder meg som om jeg skulle dratt på en date, jeg. Med alt det hensynet det innebærer (forventningene er litt annerledes, dog) :teehe:Jeg synes GU er kleint nok som det er, så jeg stiller opp sånn jeg føler meg mest komfortabel selv.

Signerer. Ren og pen også får resten være opp til hver enkelt. Tror ikke legen synes det er ekkelt med todagersstubb liksom, så lenge man er ren. Utover det så synes jeg det er greit og være nyfrisert, men det er bare fordi jeg føler meg mer komfortabel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ'kke alle legekontorer som har lab til å teste celleprøver, vøtt

Og ikke allle leger som skriver mens på prøven heller...

;)

Nå er det vel faktisk et veldig lite fåtall legekontor som kan teste celleprøver.. De har jo knapt en bioingeniør på legekontoret, så da har de ikke folk eller kompetanse til å vurdere celleprøver der..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker man må prøve å se normal ut :lol: Altså, ikke så ut som en igjengrodd busk, men ikke nyfrisert heller. Synes det er like kleint om (neida, de gjør sikkert ikke det) han/hun tenker at "oisann, her har noen pynta seg!" :lol:

Haha.. Så vi oppfordrer altså ikke belgerpia til å kjøre på med stjerneform, playboykanin eller annet kreativt på reimmefronten?

Jeg tenker.. Dra til GU slik du ville turt å vise deg til en heit date :P Da er man sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrig hørt noe om at man ikke skal gå i string, ikke av legen vertfall. Forøvrig så trodde jeg at det 'ryktet' om at det er mer uhygienisk med string var nettopp det, et rykte?

Kan jo være de to legene jeg har gått til tar feil selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere her; møter slik jeg selv er mest komfortabel. Passe nyfrisert ellernoe :lol: Ellers rein.

Denne tråden kom på perfekt tid, siden jeg har fått brev fra kreftegisteret om at jeg har blitt så gammel at jeg må begynne å ta celleprøver :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - men spørsmålet er om "nyfrisert" gir dem en bedre arbeidsdag?

:lol: Tviler. Så lenge det ikke er gammel "dritt" som lager floker i busken, så tror jeg egentlig ikke de bryr seg så hardt. :lol: Så lenge du føler deg vel. (Så vel man kan i en slik sammenheng).

Tenkte mer over vinterisoleringen på leggene mine i går da kjekke turnuslegen stod og betraktet fargespillet på beinet mitt, men friseringen sist jeg var på GU :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det gjør vondt? Særlig den celleprøven altså, fy ****!

Nei, jeg synes det er helt grusomt å kjenne hvordan de pirker liksom bak navelen, og jeg begynner stort sett alltid å blø ganske ille.

Jeg er sånn krisefriserer, og fjerner alt dersom det er utsikter til litt hankypanky, mens det ellers får gro. Heldigvis er det titt og ofte litt hankypanky om dagen, så det er aldri heeelt urskog å ta i tu med. Så når jeg skal til GU, så går jeg med den ståa jeg har, både på glufsa og på leggene. :P Er hygienemanisk og skifter både truse og vasker meg med våtserviett rett før jeg skal inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historie fra virkeligheten:

Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbestilling, og at jeg kunne komme inn tidligere, – faktisk samme morgen kl 09:30. Jeg hadde akkurat fått alle i vei til skole og jobb og klokka var allerede blitt kvart på 9. Det ville ta minst 35 minutter å kjøre til legen, så jeg hadde litt hastverk.

Som de fleste kvinner ville jeg bruke noen minutter ekstra på underlivshygiene før et besøk hos gynekologen, men denne gangen var det ganske enkelt ikke tid for en grundig rengjøring. Jeg tok derfor bare en vaskeklut som tilfeldigvis lå ved servanten på badet og vasket meg litt raskt ‘der nede’, slik at jeg iallfall så presentabel ut. Da jeg var ferdig, kastet jeg vaskekluten i skittentøykurven, slengte på meg klærne, hoppet inn i bilen og kjørte i ilfart til undersøkelsen.

Jeg måtte bare vente et par minutter før det var min tur til å gå inn til legen. Da jeg, som alle kvinner, hadde vært gjennom denne prosedyren flere ganger i livet, hoppet jeg vant opp på undersøkelsesbenken, tittet opp i taket og innbilte meg at jeg befant meg i Paris eller et annet sted laaaangt borte.

Legen kom inn, og jeg må jo si at jeg ble litt forbauset da han sa:

“Oi da, i dag har vi virkelig anstrengt oss!”. Jeg svarte ikke og sukket av lettelse da undersøkelsen var over for denne gangen.

Resten av dagen gikk som vanlig med vasking, innkjøp og matlaging.

Da skolen var slutt og min 6-årige datter lekte for seg selv, ropte hun fra badet:

“Mamma, hvor er vaskekluten min?”

Jeg sa til henne at hun kunne ta seg en ny fordi den gamle skulle vaskes. Hun svarte: “Nei mamma, – jeg må ha akkurat den som lå på servanten. Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den!

Slikt skal det gjøres! Kjør på med en bombe av glitter!

  • Like 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være de to legene jeg har gått til tar feil selvsagt.

Jeg har også fått høre noe lignende. Ikke det at rumpebakterier kommer frem i vagina, men at stringen er mye mer tettinnsittende enn en hotpants/truse ville vært, og dermed får det ikke puste der nede, og da danner det seg lettere sopp. GU'en min anbefalte å ikke sove med tanga og g-streng pga dette, men man kunne gå med det ellers :)

Ellers sier jeg kom som du selv ønsker. Som flere har sagt, så har de nok sett det meste fra før. Jeg tror de har fått se meg vilt utvokst, med 2 dagers stubber og med nybarbert (aka: rød og irritert etter en heftig omgang hvor jeg jeg følte at det ikke skulle være et eneste lite hår igjen for GU'en å se, det endte opp med å bli mer pinlig at det syntes så godt at jeg hadde jobbet heftig for å se bra ut til GU besøk :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historie fra virkeligheten:

Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbestilling, og at jeg kunne komme inn tidligere, – faktisk samme morgen kl 09:30. Jeg hadde akkurat fått alle i vei til skole og jobb og klokka var allerede blitt kvart på 9. Det ville ta minst 35 minutter å kjøre til legen, så jeg hadde litt hastverk.

Som de fleste kvinner ville jeg bruke noen minutter ekstra på underlivshygiene før et besøk hos gynekologen, men denne gangen var det ganske enkelt ikke tid for en grundig rengjøring. Jeg tok derfor bare en vaskeklut som tilfeldigvis lå ved servanten på badet og vasket meg litt raskt ‘der nede’, slik at jeg iallfall så presentabel ut. Da jeg var ferdig, kastet jeg vaskekluten i skittentøykurven, slengte på meg klærne, hoppet inn i bilen og kjørte i ilfart til undersøkelsen.

Jeg måtte bare vente et par minutter før det var min tur til å gå inn til legen. Da jeg, som alle kvinner, hadde vært gjennom denne prosedyren flere ganger i livet, hoppet jeg vant opp på undersøkelsesbenken, tittet opp i taket og innbilte meg at jeg befant meg i Paris eller et annet sted laaaangt borte.

Legen kom inn, og jeg må jo si at jeg ble litt forbauset da han sa:

“Oi da, i dag har vi virkelig anstrengt oss!”. Jeg svarte ikke og sukket av lettelse da undersøkelsen var over for denne gangen.

Resten av dagen gikk som vanlig med vasking, innkjøp og matlaging.

Da skolen var slutt og min 6-årige datter lekte for seg selv, ropte hun fra badet:

“Mamma, hvor er vaskekluten min?”

Jeg sa til henne at hun kunne ta seg en ny fordi den gamle skulle vaskes. Hun svarte: “Nei mamma, – jeg må ha akkurat den som lå på servanten. Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den!

Slikt skal det gjøres! Kjør på med en bombe av glitter og nytrimma sveis!

*Tror jeg dævver*

:lol: :lol: :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Man får ett forklaringsproblem når man sitter i kontorlandskap og ler så tårene triller av historien Yodel serverte..... Hva sier man da? Nææææh... jeg leser om kotyme ved GU?

Jeg trur jeg dævver av latter........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...