Gå til innhold
Hundesonen.no

Thargelion sitt første kull, groenendael


Carina
 Share

Recommended Posts

  • Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har hatt besøk samt at været har vært crappy, meeen har tatt litt nye bilder i dag som jeg håper jeg skal få lagt ut. I mens så vil jeg bare vise dere den nye mannen i mitt liv. Det kom en eneste h

Hei! Ja, nå begynner de å bli store, de er 10,5 mnd gamle. De vil stort sett være ferdigvokst i høyden nå, bortsett fra det som eventuelt kommer fordi de legger seg ut. De har fått seg flotte hjem, m

Er det ingen andre enn meg som er forundret over at en hund kan gå fra å være en groenendael til å bli en flat bare ved å få seg et ligg?

Posted Images

Guest Belgerpia
GRATTIS!!!

Dette blir spennende :)

Jeg tipper hmm..... 9 valper (bare for å være snillere enn Tone) - seks tisper (hvorav en terv) og tre hanner (alle sorte)

Sånn bortsett fra at jeg mangler en valp (om det kom 8 stykk, og ett par hannhunder - så har jeg i alle fall gjetta på en terv :) OG flest tisper.

Grattis med ett fint kull, selv om det kanskje var litt flere frøkner enn du ønska deg selv om du ønska deg flere.

Nå har du til alle som vil ha tispe i alle fall, og litt til :).

8 valper etter inseminering på førstegangsfødende er veldig bra altså - kanskje like greit at hun ikke ble para naturlig *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med fin-fint kull. Godt at det kom en hannhund til deg da :) Gleder meg til bilder av små fleecebamser etterhvert :wub:

Ja, begynte aa miste haapet litt, spesielt siden hun tok en liten pause etter 6. tispa. *ler*

Sånn bortsett fra at jeg mangler en valp (om det kom 8 stykk, og ett par hannhunder - så har jeg i alle fall gjetta på en terv :) OG flest tisper.

Grattis med ett fint kull, selv om det kanskje var litt flere frøkner enn du ønska deg selv om du ønska deg flere.

Nå har du til alle som vil ha tispe i alle fall, og litt til :).

8 valper etter inseminering på førstegangsfødende er veldig bra altså - kanskje like greit at hun ikke ble para naturlig *ler*

Ja, er jo bra at de som har sagt de vil ha tispe kan faa det, selv om jeg onsket meg en gutt eller to til, hehe. Og ja, jeg tenker at det var heeelt greit at hun ble inseminert. *ler*

Gratulerer! :D

Det er jo typisk da... :lol: men satser på at hannen har alt du ønsker deg! "Normalt" sett ville vel dette vært drømmekullet, siden tisper er så poppis :P

Fleipet med Tone om det i gaar, for noen er det drommekullet, men selvsagt maatte det komme saa mange tisper til en som heller mot aa beholde hannhund. :P

Gratulerer :D:wub: Gleder meg til å se bilder! :)

Kommer etterhvert. :ahappy: Er nok fare for at det blir litt spamming fremover, hehe.

Gratulerer så mye, håper alt står bra til med mor og barn :) Sent from my iPad using Tapatalk HD

Alt staar bra til, en tispe er litt mindre enn de andre, men ser god og rund ut i dag, saa satser paa at det gaar bra. Ida er et naturtalent saa langt, ordner alt selv og passer godt paa valpene. :wub:

Gratulerer! :D

Jeg var ikke sååå langt unna da! Jeg tippet 8 valper, der fem var tisper. Men den tervfrøkna skulle jo være grå. :aww:

Sorry, den ser rod ut. :P

Tusen takk for alle gratulasjoner, er saa stolt over prinsessa mi. :wub: Gleder meg til aa see de vokse opp. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...