Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil ikke drikke...


Odin
 Share

Recommended Posts

Han har stativ som skålene står i. Kan til og med stå og holde vannsskåla men neida vil ikke drikke.. Jeg skal ringe i morra, må bare finne en bra vet først siden den faste dyreklinikken brant ned for noen uker siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Han er vel bare ikke tørst da?

Kanskje spiser han snø ute osv. - trenger ikke så mye vann da. Frøken fralle drikker så og si aldri innendørs nå - hun spiser snø ute når vi er på tur. Ikke sånn at det er merkbart, men en munnfull her og en munnfull der.

Sålenge hunder ellers virker frisk, og tisser normalt så ville jeg da ikke stressa med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har stativ som skålene står i. Kan til og med stå og holde vannsskåla men neida vil ikke drikke.. Jeg skal ringe i morra, må bare finne en bra vet først siden den faste dyreklinikken brant ned for noen uker siden

Dyreklinikken på Norderhov og Hønefoss dyrehospital har jeg hørt mye bra om. Har ikke selv prøvd den første, men har vært hos de to andre (Det som brant ned og HFS, dog er det mange år siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...