Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen 09. og 10. februar


Mollymor
 Share

Recommended Posts

Tror ikke det er en tråd for denne utstillingen ennå.

Nico ble EXC, 1JKK. Dommeren var streng og ingen fikk ck i dag.

Nico1jkk2_zps25688ff4.jpg

Jezzy ble BIR valp (dommeren kom bort til meg etter at rasen var ferdig og sa at Jezzy var den beste Boston der i dag!)

JezzyBIRvalp9_zpscf14e2e5.jpg

og - som ikke det var nok?

BIG 4! :-D :-D

JezzyGroup4_zps48a06165.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Her stilte man, etter mye frem og tilbake, en relativt avpelset Jolie for Kitty Sjong. Og det at dommeren går bort til hunden din, plukker den på ryggen, ler hjertelig og spør "hva er det der er skjedd her?" er forøvrig *ikke* et godt tegn :lol:

Resultatet ble en kritikk (som ellers var riktig fin) hvor pelsen ble nevnt tre ganger, og karrierens andre blåsløyfe. Jeg fniser vel litt fremdeles, og har nå lært at selv om ryktet på forhånd sa at hun ikke var så opptatt av pels så stemmer ikke dette nødvendigvis på små jolleboller - så note to self: Neste gang holder man belgerbarnet hjemme for akkurat denne dommeren når pelsen ikke er helt utvokst :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesial på lørdagen:

485202_331781946942043_161691585_n.jpg

Dette bildet kaller jeg "Ace ble BIS-unghund selv om han står som en dust her" dommeren er skeptisk og tenker, HVEM satte opp den hunden her :lol:

Forøvrig ble han 1 ukk, ck sånn offisielt (og BIR + BIS unghund uoff :) )

379344_331783070275264_1394762020_n.jpg

Aris BIR-veteran på sin første uts. som veteran. Han står også som en dust :lol: Hos NRK avd Bergen plasserer de ikke veteranene, men velger kun èn vinner - så i finalen ble vi uplassert. Han ble også 4.beste hannhund.

På søndagen i Ølen ble resultatene akkurat identiske (minus de uoff unghund konk). Vi valgte å droppe BIS-veteran finalen da vi kunne være hjemme på østlandet til samme tid som den foregikk.

Gratulerer til alle som har gjort det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med meg en veteran tispen som gik ut med en flat blå og takk for i dag. En tispe i åpenklasse som var fullstendig nedrøyta som fikk det samme som veteranen. Så stilte jeg Yuki(søsteren til Santos til Shasha & Kiara) og hun ble 2 beste tispe med ck og sitt første cert :bananas: bare slått av en champion tispe vel og merke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...