Gå til innhold
Hundesonen.no

Sigerdrivas 4.kull- Mudi


Pingo
 Share

Recommended Posts

Jo, hun er nok det. Har kikket tilbake på bilder fra sist, og hun ser døds svær ut. Hun målte også litt over 50cm rundt buken sist ved 6 uker, kontra 45,5 i dag.

Så det er mulig at bare ting er annerledes nå enn sist, kanskje valpene er mindre? eller andre faktorer som ikke jeg vet om.

Det er bare så sprøtt og ikke minst interessant at tispene kan bære valpene så forskjellig...
Men kan jo gjøre en stakkars oppdretter lettere nervøs :P

Hun ser nok mer ut som på bilde av Talli, man ser den litt spente buken, uten at den fyller så mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 328
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var parringen i boks! Tre kjappe, lette parringer på like mange dager. Zaiko var en perfekt gentleman, og oppførte seg som om han hadde lang erfaring, og ikke var en førstegangs parrende hannhund.

Endelig er valget tatt, og jeg kan presentere kombinasjonen som planlegges. Foreløpig er løpetiden et stykke unna, men tiden går fort og jeg liker å være ute i god tid og å ha kontroll Mamman ti

Løpetiden startet forrige uke, og i morgen reiser vil til skåne for en date eller flere

omg! Hun er bare nydelig :-D

Hun er ikke bare den vakreste mudien jeg har sett, hun er faktisk en av de aller vakreste hundene jeg har sett noensinne uavhengig av rase/blanding Pingo!! :Grin: Hun er bare knallfin, gleder meg til det blir valpiser :Grin:

Tusen takk begge to :D Jeg synes selvsagt det samme :P

Nei helt seriøst så er hun den herligste hunden jeg har hatt, hun er helt enestående og jeg får nok aldri noen som henne igjen :heart:

Håper jeg kan få en liten mini-Anya om noen uker da :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :D Jeg synes selvsagt det samme :P

Nei helt seriøst så er hun den herligste hunden jeg har hatt, hun er helt enestående og jeg får nok aldri noen som henne igjen :heart:

Håper jeg kan få en liten mini-Anya om noen uker da :frantics:

Du skal beholde en tispe? :-D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, slutt da! Nå blir jeg så utrooolig valpesyk!

Jeg snakket litt med deg over mail i sommer og jeg har sååå lyst på Mudi :wub:

Jeg må bare si at jeg synes Anya er noe av det nydeligste jeg vet! Elsker merle-hunder, og den cifra Mudien er en skikkelig drømmehund :Grin:

Ja, det husker jeg :)

Takk for det :)

Disse små krøllebarna MÅ jeg bare komme og hilse på! :wub:

Ja :) Det er bare å komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ting ikke bare kan gå som det skal.... :no:

I dag har vi vært å tatt røntgen og UL. og det var meningen at jeg skulle kunne vise dere bilde og dere kunne gjette antall osv...

Desverre viste bildene og UL at det ikke lenger er liv der. Valpene er blitt reabsorbert, uvisst årsak selvfølgelig.

Er så utrolig skuffa!!! :icon_cry:
Alt er riktignok bra med Anya, og det er jo det viktigste.
1463989_10151781445216478_1136989762_n.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ting ikke bare kan gå som det skal.... :no:

I dag har vi vært å tatt røntgen og UL. og det var meningen at jeg skulle kunne vise dere bilde og dere kunne gjette antall osv...

Desverre viste bildene og UL at det ikke lenger er liv der. Valpene er blitt reabsorbert, uvisst årsak selvfølgelig.

Er så utrolig skuffa!! :icon_cry:

Alt er riktignok bra med Anya, og det er jo det viktigste.

Ånei Pingo nå ble jeg ordentlig lei meg på dine vegne, hadde gledet meg så til oppdatering om valpebebiser også ble det en så trist nyhet :cry: Men som du sier er jo Anya heldigvis i god form! Håper det blir ulvebebiser på et senere tidspunkt *klemme på* :Kissing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for der alle sammen.

Det var bare en så utrolig kjedelig beskjed å få :no: Spesielt siden jeg skulle ha en selv, og har vært klar for det i evigheter. Vi var så innstillt på et kull med krøllerter nå.
Men nå ser vi fremover, og det blir parring på neste løp igjen til våren.

Hvorfor det skjer vet jeg ikke. Etter som jeg har forstått så er det slikt som skjer innimellom. Grunner kan sikkert være at det kan ha vært noe galt med en eller flere valper, eller en form for infeksjon eller eller...

Om noen har noen tanker eller info om det så fyr løs :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...