Gå til innhold
Hundesonen.no

Vohdding - har noen oppskriften?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Hørtes veldig stress ut, hvorfor ikke bare enkelt lage av kjøtt/innmat med mye smak i seg selv? Men lykke til :)

Hvitløk skal jo ikke hunder ha forresten, burde være veldig små mengder iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg vil ha litt å variere med. Han får stort sett godbiter som jeg lager av lever, kokt så stekt ovnen. Hvitløken er kun for smakens skyld tror jeg, så den burde jo ikke være nødvendig med mitt matvrak av en hund ;). Men ja, det er veldig små mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ew, ew, EW! Huset ditt kommer til å stinke kokt hvitløksV&H, og hvem i alle dager åpner frivillig for noe sånt? Bruk nå for guds skyld kjøttdeig med egg, maizena og ymse i stedet. 'Cuz EW!

Altså, enten har du en fryktelig fintfølende nese eller så er jeg totalt blottet for luktesans :lol:

Lagde versjonen med vom og hundemat i går i stekepose: først i vannbad, så i stekeovn før jeg lot den kjøle seg på benken og la den i kjøleskapet over natten. Åpna den i dag, og kan ikke si jeg kjente noen lukt overhodet med mindre jeg bøyde meg ned og dro inn 1 cm fra pølsa, da lukta det heller ikke særlig ille. Faktisk litt som sjokoladekake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, enten har du en fryktelig fintfølende nese eller så er jeg totalt blottet for luktesans :lol:

Lagde versjonen med vom og hundemat i går i stekepose: først i vannbad, så i stekeovn før jeg lot den kjøle seg på benken og la den i kjøleskapet over natten. Åpna den i dag, og kan ikke si jeg kjente noen lukt overhodet med mindre jeg bøyde meg ned og dro inn 1 cm fra pølsa, da lukta det heller ikke særlig ille. Faktisk litt som sjokoladekake :P

Jeg har absolutt ikke en fintfølende nese. Jeg har delt opp nyslaktet kuvom jeg og servert rå sauetestikler. (Uten at jeg har noen umiddelbare planer om å gjøre dét igjen...) :D

Men tanken på kokt vom og hundemat fikk det til å velte i magen min, jeg har fortsatt lyst til å rope EW EW EW!. Men det var absolutt bare tanken, for jeg har aldri luktet på det. Men sjokoladekake? Nå er det like før jeg tror du prøver deg på en tidlig aprilsnarr. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tanken på kokt vom og hundemat fikk det til å velte i magen min, jeg har fortsatt lyst til å rope EW EW EW!. Men det var absolutt bare tanken, for jeg har aldri luktet på det. Men sjokoladekake? Nå er det like før jeg tror du prøver deg på en tidlig aprilsnarr. :P

Okei, sjokoladekake var kanskje å ta litt i :P Men det var ingen drepende lukt hvertfall. Husker jeg kokte og stekte lever for et par mnd siden, DET var eeew!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...