Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er den rimeligste og beste hundebutikken du vet om?


tuppetroll

Recommended Posts

Men høy porto da gitt... Irriterende å kjøpe bånd for 80 kroner også betale 90 kroner i porto...

Ja men regner vel med at folk kjøper for litt mer enn 80kr når man først skal kjøpe over nettet sant??

Jeg er aldri under 400kr så for meg er det hipp som happ... :lol:

Det er vel ikke så langt unna det du må betale i porto her i Norge??

Dette er i Sverige hvor de har skaffet seg et foretak for her i Norge i tillegg så man slipper momsen man måtte betalt om summen kommer over 200kr, så 90kr i porto er ikke så mye syntes jeg da...iallefall ikke unormalt mye til å være i utlandet og man faktisk slipper moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mye på nett, og må vanligvis betale 110,- i porto pg eksp. Så sånn sett sparer jeg faktisk 20,- kr på å handle på tingsryd. Så lenge man ikke handler med VISA/Master, må man nesten regne med en hundrelapp ekstra for å få varene man bestiller. :D Jeg synes ikke det burde være slik, men sånn er det nå bare når Posten driver monopolbedrift her i landet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker denne mye http://www.borjes-tingsryd.se/

Det er egentlig for hester men har egen hunde og katte avdeling, billig og greit.

Har bestillt litt derfra nå, veldig fine priser :D Hvor lang tid pleier det å ta før varene kommer? fant ikke info om det på siden :Dhar bestilt samme dekken som du har til Chicka, ganske greit til bruk i bilen o.l tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt litt derfra nå, veldig fine priser :D Hvor lang tid pleier det å ta før varene kommer? fant ikke info om det på siden :)har bestilt samme dekken som du har til Chicka, ganske greit til bruk i bilen o.l tenker jeg :)

Nå i julen tok det lenger tid enn det detpleier, da ventet jeg vel i 2 1 /2uke, men det var nok pga at de hadde så mye å gjøre.

Har du kjøpt det blåe eller fleece?? Jeg har begge, det blåe var litt tynnere enn fleecen, men det er til gjengjeld vanntett.

Det som er så flott med disse dekkenene er at passformen er helt utrolig bra, ligger så godt på hunden, det er laget som et hestedekken på en måte, så man får ikke gnag.

Ei venninne av meg så bilde av Chicka i det blåe og lurte på om jeg hadde fått tak i et mini Gazelle dekken, som er til hester, for det ser nesten sånn ut.

Jeg syntes de som lager dekken til hunder har myye å lære av de som lager til hester, pga passformen.

Du må ta bilde av han i dekkenet, hadde vært morro å sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i julen tok det lenger tid enn det detpleier, da ventet jeg vel i 2 1 /2uke, men det var nok pga at de hadde så mye å gjøre.

Har du kjøpt det blåe eller fleece?? Jeg har begge, det blåe var litt tynnere enn fleecen, men det er til gjengjeld vanntett.

Det som er så flott med disse dekkenene er at passformen er helt utrolig bra, ligger så godt på hunden, det er laget som et hestedekken på en måte, så man får ikke gnag.

Ei venninne av meg så bilde av Chicka i det blåe og lurte på om jeg hadde fått tak i et mini Gazelle dekken, som er til hester, for det ser nesten sånn ut.

Jeg syntes de som lager dekken til hunder har myye å lære av de som lager til hester, pga passformen.

Du må ta bilde av han i dekkenet, hadde vært moro å sett. :D

Det er det grå fleece jeg har bestillt, så ut til å ligge ganske bra ja(har vært inne på hjemmesiden din og kikka på bilder) :D Håper bare jeg har bestillt rett størrelse nå, skal huske å legge ut bilde når jeg får det :D Regner med at jeg får det i slutten av neste uke da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den jeg som regel bruker, da vi har en del butikker å velge mellom da vi kjenner en del folk som jobber/eier dyrebutikker så får vi alltid "litt" rabatt når vi handler inn fôr og slikt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler på www.zoosupply.no, der er det greie priser og fint utvalg. Jeg betaler alltid med visa og da slipper jeg å betale frakt/porto =D>

Og Helene: Husk at du har 10% rabatt på fôr og alle hunde artikler i dyrebutikken på myrene i arendal og busters shop på stoa siden du er medlem i AOH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det grå fleece jeg har bestillt, så ut til å ligge ganske bra ja(har vært inne på hjemmesiden din og kikka på bilder) :P Håper bare jeg har bestillt rett størrelse nå, skal huske å legge ut bilde når jeg får det :P Regner med at jeg får det i slutten av neste uke da ;)

Jeg har også det grå fleece dekkenet :P Kjøpte det i en størrelse for stort, men funker fint å bruke fordi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det grå fleece dekkenet :P Kjøpte det i en størrelse for stort, men funker fint å bruke fordi :P

Idag fikk jeg dekkenet, det var litt forstort, men det går fint, orker ikke begynne å sende tilbake å sånn. Balder bare elsker dekkenet, har hengt det opp og hver gang jeg går forbi det kommer han i fullfart og står klar slik at jeg skal ta det på han :) Fikk såvidt tatt det av etter at jeg prøvde det på han (han er ikke vandt med dekken fra før):P

Må du betale toll, på varene når du handler der? Hvis ikke var det jo utrolig billig der.

Jeg har bare betalt den summen jeg bestillte for ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det grå fleece jeg har bestillt, så ut til å ligge ganske bra ja(har vært inne på hjemmesiden din og kikka på bilder) :D Håper bare jeg har bestillt rett størrelse nå, skal huske å legge ut bilde når jeg får det :P Regner med at jeg får det i slutten av neste uke da :P

Har du fått varene dine nå? Hvordan var det grå dekkenet i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...