Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er den rimeligste og beste hundebutikken du vet om?


tuppetroll

Recommended Posts

Har du fått varene dine nå? Hvordan var det grå dekkenet i størrelsen?

Ja varene kom i går :) Jeg har visst klart å måle feil på Balder. Når jeg målte han var han rundt 75 cm over ryggen, men nå ser jeg at han er 68 cm :oops: Så et dekken på 80cm er litt stort for han, men det får gå, han skal bare ha det i bilen o.l Han passer str 65 på hurrta dekken(skervet rett?) og jeg mener han hadde passa 70 cm i dette dekkenet.

IMGP8668a.jpg

Sånn ser det ut på han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er litt for stort syntes ikke jeg gjør noe, da dekker det bedre baken og krysset.

Han så vledig stolt ut. 8)

Hvordan blanding er han igjen?? Er det husky i han pga de blå øynene??

Chicka har øynene etter huskyen iallefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er litt for stort syntes ikke jeg gjør noe, da dekker det bedre baken og krysset.

Han så vledig stolt ut. 8)

Hvordan blanding er han igjen?? Er det husky i han pga de blå øynene??

Chicka har øynene etter huskyen iallefall. :)

Han bare eelsker dekkenet :P Moren er trekkhundblanding(vorsteh/pointer/husky) og faren er rottweiler, det eneste han har fra huskyen er øynene og bittelitt grå underull på nakken :P

Cavalita: Ja jeg vil tro du må ha str 50 da, har målt dekkenet nå og størrelse 80 er 78 cm langt. Så jeg vil tro str 50 da er 48cm langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag fikk jeg dekkenet, det var litt forstort, men det går fint, orker ikke begynne å sende tilbake å sånn. Balder bare elsker dekkenet, har hengt det opp og hver gang jeg går forbi det kommer han i fullfart og står klar slik at jeg skal ta det på han :blink: Fikk såvidt tatt det av etter at jeg prøvde det på han (han er ikke vandt med dekken fra før):(

Jeg har bare betalt den summen jeg bestillte for ihvertfall :D

så litt på det grå feecedekkenet, så jo kjempe fint ut, men er det dumt å bruke dekken på bc? vet lisom ikke hvordan det er. Kunne jo brodert navnet også da :D hadde hvertfall hvert litt søtt. Men vil liksom ikke ha no tykt dekken, men vil ikke om det ikke er så lurt til bc, han har helelr ike sånn kjempetykkpels, men ikke korthelelr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

så litt på det grå feecedekkenet, så jo kjempe fint ut, men er det dumt å bruke dekken på bc? vet lisom ikke hvordan det er. Kunne jo brodert navnet også da :D hadde hvertfall hvert litt søtt. Men vil liksom ikke ha no tykt dekken, men vil ikke om det ikke er så lurt til bc, han har helelr ike sånn kjempetykkpels, men ikke korthelelr

Jeg bruker dekken på mi border collie tispe:) Mest når vi er på fjellet, og når det regner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på en butikk på lørdag i sarpsborg, og di har noen varer som di har på borjes.tingsryd til samme priser ;) men desverre hadde dem ikke det grå fleece i riktig str, så får dra innom en annen gang jeg skal til sverige... Men kjøpte det blå (litt for stort) men det går. Og igår fikk jeg bruk for det, gikk tur og det var under 10 minus. Og Rex så ikke til å bry seg om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på en butikk på lørdag i sarpsborg, og di har noen varer som di har på borjes.tingsryd til samme priser ;) men desverre hadde dem ikke det grå fleece i riktig str, så får dra innom en annen gang jeg skal til sverige... Men kjøpte det blå (litt for stort) men det går. Og igår fikk jeg bruk for det, gikk tur og det var under 10 minus. Og Rex så ikke til å bry seg om det ;)

Sarpsborg? ;) Jøss. Hvor var du hen da?

Fenris? Ved Landesenteret der.. ?(eller, det gamle Fenris. De har bytta navn nå.. <_< Noe italiensk-aktig og teit.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarpsborg? ;) Jøss. Hvor var du hen da?

Fenris? Ved Landesenteret der.. ?(eller, det gamle Fenris. De har bytta navn nå.. <_< Noe italiensk-aktig og teit.. )

tror det heter ekeberg hesteutstyr. De hadde ikke veldig stort utvalg. Men de hadde begge di dekkenene, og kan sikkert bestille til deg om du spør også. Står et skilt utenfor (borjes) som er den nettbutikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...