Gå til innhold
Hundesonen.no

sosialisering og lek i sandnes området?


Miss_92
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

haha det er Lucy vant til, min mor har en ekstremt kjefete Chihuahua! Hun blir ofte satt på plass, Rocky kan også si ifra av og til når han får nåk Det kom jo ikkje så ei bomba! regnte egentl

Det passer egentlig ikke så godt på fredag, jeg er nok ikke hjemme før halv åtte eller åtte den dagen. Men lørdag eller søndag går fint.

Skolen ligger rett rundt svingen fra Helgø. Først kjører bussen forbi Helgø på venstre siden, så gjennom to rundkjøringer. Den siste rundkjøringen tar bussen til høyre, da er det bare å trekke i snora

Kan sikkert bli med jeg også, har dog en voksen hannhund som nevnt tidligere i tråden.

Et nytt forslag til å møtes mtp frislipp kan være ballbingen ved hanabanen. Men spørs om det er helt lov, ser mange bruker den til hundene sine, men vet ikke hva fotballlaget synes om det.

Da ble hunden sendt til Ålesund tidligere enn planlagt så da har jeg ikke hund igjen før slutten av juli/begynnelsen av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Kan min kompis bli med? Jeg skrev en tråd her om dagen:

http://hundesonen.no/forum/topic/69527-soeker-trygge-sosialiseringshunder-stavanger/

Eller er det litt dumt om hun allerede har utviklet noe usikkerhet? Jeg vet ikke om hun har det, jeg har ikke møtt henne enda, men jeg ser ikke bort fra at den kaaan være litt usikker. Om det kanskje er best for den å treffe voksne trygge hunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Er gjerne med på hundeskogentur, lufter gjerne kamera også i samme slengen, tjukkebolla har lagt på seg igjen så her er vi på ny slankerunde. (Jeg sliter maks med å finne et for og en mengde som passer dyret *sukk* ). Så alt av annet en asvalt/by gåing er veldig velkomment om dagen, kommer dog litt ann på økonomien om jeg kommer meg ut, men buss er ikke sååååå dyrt så satser på det går fint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint for den dagen:/ men kan jo planlegge en dag:) Gjerne midt i uken eller noe?

Er gjerne med på hundeskogentur, lufter gjerne kamera også i samme slengen, tjukkebolla har lagt på seg igjen så her er vi på ny slankerunde. (Jeg sliter maks med å finne et for og en mengde som passer dyret *sukk* ). Så alt av annet en asvalt/by gåing er veldig velkomment om dagen, kommer dog litt ann på økonomien om jeg kommer meg ut, men buss er ikke sååååå dyrt så satser på det går fint :P

I uken en gang...onsdag eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dette før nå! Beklager! @Mr.Fudgestikle Jeg ligger dessverre flat ut med influensa om dagen, så blir ikke særlig med tur på oss akkurat nå. Blir dog gjerne med på tur ved en senere anledning! :)


Bikkja er nok veldig klar for litt mutual beagle løøøøøøv. :D Er noe spesielt med beagler sammen altså, hehe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...