Gå til innhold
Hundesonen.no

Kela hundebur?


Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mener eg betalte 600,- for frakt til Bergen.

Mine er installert! Hadde jeg ikke visst at det ikke var tilfellet hadde jeg vært sikker på han hadde bygget de inni bilen for de sitter jo som om de hører til her!

Her er bildet av buret jeg har: Baksiden med "nødutgang: Det er jo ikke direkte lett, men jeg klarer fint å få ut buret alene om jeg må det

Ja, har et dobbelt og et enkelt + at vi skal kjøpe et dobbelt til :) Ikke noe negativt å si i det hele tatt. Det eldste er 5-6 år nå og så godt som nytt :)

Hvilken pris betalte du for det dobbelte? Og frakt? :)

Og hvilken type bunn har du (og anbefaler du), om du har finèr-bunn så hvordan tåler denne vann? eventuelt uhell (tiss)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd. Har en dum bil som ikke kan ha hvilket som helst dobbeltbur. Fikk da et dobbeltbur til 2800 kr som er helt perfekt!:) Har ikke så store hunder da, største er ca kelpie størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pris betalte du for det dobbelte? Og frakt? :)

Og hvilken type bunn har du (og anbefaler du), om du har finèr-bunn så hvordan tåler denne vann? eventuelt uhell (tiss)?

Betalte vel rundt 3000 mener jeg å huske. Henta det selv siden vi bor så nærme :)

Vi har finèr bunn og synes det fungerer greit, har vaska det med hageslangen et par ganger og bunnen er like fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reqteq er med hel vegg og bunn opp til nesten toppen.

Men jeg ender nok med kelabur for å få det spesialbygd med de dører jeg vil ha osv.

Jeg har variocage nå og er ikke fornøyd, mitt skramler og de får labbene ut på siden og kan ødelegge ting :-P

Uansett tenkte jeg å legge noe under der jeg setter buret og fester så det er lettere å holde rent. Iallefall om vi skal lease :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnge som er fornøyde med det. Den største ulempen som jeg ser det er at det er sprinkler, så pels og drit legger seg i hele bilen. Neste gang vi skal ha bilbur skal vi ha med vegg oppover halve ihvertfall...
Jeg har hel vegg nederst (vet ikke om du har sett buret jeg har i bilen?

Har også finérplate i bunn og topp, og det er like fint ettersom jeg kjøpte gummimatter jeg har kuttet til og lagt i bunn.

Ellers er buret akkurat som jeg ville ha det. Dobbelt med skillevegg, plater nederst rundt hele for å forhindre hår i hele bilen, bein så jeg kan ha oppbevaring under og "nødutgang" på baksiden tilfelle bakluka ikke fås opp ved f.eks en ulykke. Usikker på hvem som har produsert da jeg bestilte på skedsmo hund og katt, men likner på kela (kan jo få de som man måtte ønske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hel vegg nederst (vet ikke om du har sett buret jeg har i bilen?

Har også finérplate i bunn og topp, og det er like fint ettersom jeg kjøpte gummimatter jeg har kuttet til og lagt i bunn.

Ellers er buret akkurat som jeg ville ha det. Dobbelt med skillevegg, plater nederst rundt hele for å forhindre hår i hele bilen, bein så jeg kan ha oppbevaring under og "nødutgang" på baksiden tilfelle bakluka ikke fås opp ved f.eks en ulykke. Usikker på hvem som har produsert da jeg bestilte på skedsmo hund og katt, men likner på kela (kan jo få de som man måtte ønske).

Har du bilde? :)

Hvordan er veggene nederst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hel vegg nederst (vet ikke om du har sett buret jeg har i bilen?

Har også finérplate i bunn og topp, og det er like fint ettersom jeg kjøpte gummimatter jeg har kuttet til og lagt i bunn.

Ellers er buret akkurat som jeg ville ha det. Dobbelt med skillevegg, plater nederst rundt hele for å forhindre hår i hele bilen, bein så jeg kan ha oppbevaring under og "nødutgang" på baksiden tilfelle bakluka ikke fås opp ved f.eks en ulykke. Usikker på hvem som har produsert da jeg bestilte på skedsmo hund og katt, men likner på kela (kan jo få de som man måtte ønske).

Har du bilde? :)

Hvordan er veggene nederst?

Har bilde et sted (mulig jeg har lagt ut her tidligere), men sitter på tlf så får ikke funnet frem før i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har keela bur, og han lager akkurat som du vil. Jeg har vanntett bunn, og veggen bak er hel, halve sideveggene er hele, og fronten under dørene er hele. Så ingen smuss og dritt i bilen. Det var viktig for meg, da hun ene jeg har kan finne på å tisse i buret. Han har siliconert og tettet helt, så 100% vanntett.

Det eneste minuset er at burene er tunge, mitt er da følgelig enda tyngre, siden det har hele plater i bunn/sidene.

Kan finne bilde om det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail tidligere i dag for å få prisantydning og burmål til min bil :) Men har ikke fått svar enda hvertfall :twitch:

Jeg tok kontakt med tilbud@hundebur.com

http://www.hundebur.com/

Jeg kunne tenkt meg tett vegg nederst på sidene og bak nemlig :) For å forhindre smuss!

Gjerne bilde Elisabeth00!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg spurte om pris på stort dobbeltbur til belgerhanner/schäferstørrelse (uten å oppgi nøyaktige mål) og frakt til Trondheim og fikk dette svaret:

Hei og takk for forespørsel. dobbelt bur med 2 dører og uttrekkbar skillevegg kr 3000 kr 300 i tilleg pr, dør. ( frakt Tronheimtipper ca 1000-1200 kr ) holder till i Askim 5 mil sør for Oslo.

Jeg vil tippe frakt til stavanger blir noe ala frakt til Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om pris på stort dobbeltbur til belgerhanner/schäferstørrelse (uten å oppgi nøyaktige mål) og frakt til Trondheim og fikk dette svaret:

Hei og takk for forespørsel. dobbelt bur med 2 dører og uttrekkbar skillevegg kr 3000 kr 300 i tilleg pr, dør. ( frakt Tronheimtipper ca 1000-1200 kr ) holder till i Askim 5 mil sør for Oslo.

Jeg vil tippe frakt til stavanger blir noe ala frakt til Trondheim?

Takk ! :) Ja, jeg vil tro det blir ca det samme :) Jeg synes ikke at den prisen var gal :) Hvor langt bur har du tenkt å ha? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Takk ! :) Ja, jeg vil tro det blir ca det samme :) Jeg synes ikke at den prisen var gal :) Hvor langt bur har du tenkt å ha? :)

jeg kjøpte bare Nirm sitt gamle jeg :P Husker ikke målene i hodet, men det gjør kanskje han? Hvis ikke kan jeg sikkert måle i morra. Passer fint til en stor tervhanne i hvert bur. Kunne hatt det litt høyere, for høyden er ca en cm høyere enn skulderhøyda hans, men han har god plass. Syns det er litt viktig med god plass når de skal ligge i bur i forbindelse med trening osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det uttagbar skillevegg? :)

Red: Er det ikke på tide at smileys med nisselue forsvinner tro? :twitch:

Ja, er utagbare skillevegg. Jeg har ikke problem med at den skrangler, hører ingen lyder fra buret i det hele tatt. (En som skrev noe om lyd fra skillevegg over).

Hehe, kanskje på tide ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...