Gå til innhold
Hundesonen.no

Interesse for tur?


Red Merle
 Share

Recommended Posts

Ja nå maser jeg igjen :P. Er SÅ fysen etter sosial omgang med likesinnede, hehehe :P .

Er det noen vestfold soniser som kunne tenke seg å ha et lite treff en gang om ikke så alt for lenge? Kanskje vi kunne trent litt LP? Freestyle? Ringtrening? Alt etter som hva folk vil og har lyst til.

Tenker ikke på sånn mølje leke treff, men en slags sosial sammenkomst. Kanskje vi kunne lagt det til Horten, slik at de som bor i østfold kanskje kan ta turen over? Det er veldig fint å gå tur/trene nede på Karl Johansvern i Horten :) det er ikke langt unna ferja heller.

Kom igjen da, hva er vel morsommere enn tur og trening med likesinnede hundefolk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Så gøy at dere er interessert :D Hva med parken i Horten? der er det stor fotballbane man kan trene på om den ikke er i bruk, den er av kunstgress og det er ikke snø på den. Det er veldig kort avstand derfra og til ferja.

Hvem dag osv? Pga jobb er jeg nødt til å ta det i helger iallefall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Så gøy at dere er interessert :D Hva med parken i Horten? der er det stor fotballbane man kan trene på om den ikke er i bruk, den er av kunstgress og det er ikke snø på den. Det er veldig kort avstand derfra og til ferja.

Hvem dag osv? Pga jobb er jeg nødt til å ta det i helger iallefall :)

Jeg må også ta det en dag i helger:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...