Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Guest Dratini

En :hug: til AnetteH, nå må de finne ut hvorfor CRP'n er så høy og fikse deg slik at du slipper mer sykehus for i år! :hug:

En :hug: til Rak, bra at verdien er på vei nedover ;)

Og :bananas::cheerleader::cheer: til Line som har bursdag i dag, gratulerer med dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rak: du må prøve å spise en del karbohydrater.. Det forbrennes fortere enn fett.. Kanskje det hjelper?

Sent from my GT-I9100

Feil. Man får raskere blodsukkerøkning (og fall ) av det men alt i alt forbrennes det ikke fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! og fikk tre håndklær da jeg skulle dusje :lol: Holdt helt klart ikke med bare ett av de små fillene som kalles håndklær her. *fnis* Formen er ganske bra den, ikke blitt kvalm enda, men får pille nå, for får ikke lov å bli kvalm - prøven viste det samme som alle de andre dagene, så den tror vi ikke på. :aww: Skal ta ny prøve med, og teste med noen andre sticks. Må bare ha i meg nok vann til å tisse igjen. For skal vi tro på den første så slipper jeg ikke ut før i august om det skal fortsette i dette tempoet.

Håper du snart får komme hjem :hug::hug:

Er på vei i samme retning som deg Raksha :-P

T ringte ambulanse istad fordi jeg hylgrein ved all form for bevegelse og han ante ikke helt hvordan han skulle få meg i bilen. Mye att og frem så måtte jeg via legevakten siden syke bilen ikke kunne gjøre noe, ble enige om å prøve selv evnt kom de og hentet meg. Etter mye strabaser har vi kommet oss til legevakten og jeg blir sett til av lege snart. Blir vel innlagt på dritt sykehuset igjen. Men 1,5 uke med økende smerter får vel være nok.. De kunne ikke legge meg direkte inn siden jeg har vært innlagt i Tønsberg og ikke her. Så Jadda. Starter året med et Bang jeg :-P

Uff masse god bedring til deg også og håper de finner ut hva som er galt :hug::hug:

Jeg føler at jeg knapt har vært i mitt eget hus de siste 12 dagene, noe som vel stemmer, iogm at jeg trur det kun er snakk om 3 netter hjemme eller så, med pendling mellom Rælingen, Vinterbro og Oslo. Hele Sirkus Samurai er forøvrig godt plassert på rom 523 på Blindern, og de er så trøtte, så trøtte, disse røytetrolla mine. :wub:

Jeg er så sulten at jeg dauer og har dritlyst på godis, men drikker te og skal svare på e-post. Dagen i dag blir litt soft, altså. :P

Når det gjelder kløving, så bruker heller ikke jeg noe nevneverdig tid på tilvenning. Det er på med kløven helt fyllt opp av lette ting, sånn at hundene skal vende seg til sitt nye omfang, og så legger jeg oppi vekt etter et par ganger. Går så fint atte. :)

Åh, nå har jeg sola i fjeset! Går for fregner i dag! :banana:

Tindra har gått med kløv med 2 tomme halvliter flasker i og det går kjempe fint.Så vidt jeg har skjønt kan de bære halv parten av sin egen vekt og dvs at Tindra kan bære 3,5 kg,men hvor mye kan jeg øke med nå da når hun kun har hatt 2 tomme flasker oppi der og hvor lenge burde hun gå med det før man kan øke igjen(føle seg litt dum :icon_redface: )?

Starter det nye året med tannlege og mange tusen ut av lommeboka noe som jeg absolutt ikke liker blæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg samlet inn alle vedlegg til "nesten-en-million-kroners"-tilbudet mitt. Nå mangler jeg bare å skrive et heidundranes tilbudsbrev, så håper jeg det går i boks. Hadde vært moro å fått prosjektet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og :bananas::cheerleader::cheer: til Line som har bursdag i dag, gratulerer med dagen! :)

Gratulerer med dagen Line :sorcerer::cheer::cheerleader:

Kommer jeg meg ikke inn på dogweb, og det er litt irriterendes faktisk.

Gratulerer med dagen til Line!!! :bananas::bananas::cheer:

:banana::cheer:Gratulerer med dagen, Line! :bananas:

Tusen takk jenter :D:ahappy:

Gjøre noe litt fornuftig kanskje?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tindra har gått med kløv med 2 tomme halvliter flasker i og det går kjempe fint.Så vidt jeg har skjønt kan de bære halv parten av sin egen vekt og dvs at Tindra kan bære 3,5 kg,men hvor mye kan jeg øke med nå da når hun kun har hatt 2 tomme flasker oppi der og hvor lenge burde hun gå med det før man kan øke igjen(føle seg litt dum :icon_redface: )?

Skal de bære halvparten av sin egen vekt skal de være sterke! Husk at det er samme prinsipp for hunder som hester; det er mer trekkraft enn bærekraft. Om hun har gått med tomflasker uten problemer, så hadde jeg bare fylt opp flaskene halvveis og latt henne gå med det noe tid. Noen hunder kan synes at det er litt ekkelt med skvulpinga, men det pleier å gå over så fort de får rørt seg litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de bære halvparten av sin egen vekt skal de være sterke! Husk at det er samme prinsipp for hunder som hester; det er mer trekkraft enn bærekraft. Om hun har gått med tomflasker uten problemer, så hadde jeg bare fylt opp flaskene halvveis og latt henne gå med det noe tid. Noen hunder kan synes at det er litt ekkelt med skvulpinga, men det pleier å gå over så fort de får rørt seg litt. :)

Enig, har hørt at man skal legge seg på 1/3 av kroppsvekten på det maksimale. Jeg har forøvrig fyllt opp kløven med tørrfor i plastikkposer jeg.. ikke skvulper det, lett å pakke og lett å porsjonere. Strider elsker å gå med kløv han, tror jeg da - han blir så andektig og rar og går så pent så pent. *glede seg til våren og å kunne ta frem kløven igjen*

Grattis med dagen Line! (Her også.. :lol: )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sletta en hel haug tagginger av meg i bilder, gidder ikke være tagga i all mulig slags ræl. Hunder og planlagte kull som jeg absolutt ikke har noe forhold til.

Hva er liksom vitsen i å tagge en dullion ukjent og kjente folk i bildene av valpekullet ditt? De eneste jeg tagger hvis jeg tagger er hun som skal ha valp, eieren av hannhunden og C liksom :P Tror egentlig ikke så mange av bildene mine er tagga.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Line!

Nå sitter man på et annet kontor enn vanlig, ryggen er ikke samarbeidsvillig idag så det ble stillesitting på meg. Håper den er bra snart så jeg kan komme meg igang med litt styrke igjen, regner med at det ikke var så lurt med treningspause i jula nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Gratulerer med dagen Line :sorcerer::cheer::cheerleader:

Kommer jeg meg ikke inn på dogweb, og det er litt irriterendes faktisk.

Kopiert fra FB-statusen til NKK:

Hei,

problemene med Dogweb og Min side er nå ordnet, det skal være mulig å benytte seg av medlemsfordelene hele januar dersom man har gyldig medlemskap for foregående år. Prøv igjen!

Dette ble lagt ut for ca 15 min siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig runddans med om de kan sende meg på riksen eller ei, fordi jeg har shunt må man jo forstå at riksen tar seg av alt med meg. Brukne ben sikkert også :-P

Uff, jeg blir skikkelig irritert og frustrert på dine vegne altså! At de ikke bare kan gjøre deg frisk, liksom ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så hyggelig å ringe mormor og høre hvor begeistra hun blir når hun skjønner at det er meg og ikke søstra mi! :heart: (No pun intended overfor søs, altså. :teehe: ) Så da stikker de røde farer på besøk til Lørnskauen etter jobb i dag for å se på den nye leiligheten deres ferdig innflytta. :banana: Etter å ha kjempa seg opp trappene til 4. etasje i gamleleiligheten er jeg så glad for at de nå kan ta heis.

Mormor og nagypapa er skikkelig dårlige om dagen begge to. Men de har sånn livskraft og glede likevel! Jeg er full av beundring for disse menneskene som er på tampen av livet og som har slitt med sitt de siste 40 åra, men som aldri noensinne klager eller resignerer, men ønsker å ta inn mest mulig av det de får mulighet til, og som alltid har fine, varme og lærerike historier å dele med dem som vil høre, snakker pent om andre eller holder kjeft, og som synes at wienerbrød er en selvfølge å servere når de får besøk.

Når jeg blir gammel skal jeg være like fornøyd, generøs og tilstede som mormor og nagypapa. :heart:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...