Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Det er sant - en kan ikke høre på alt. Men jeg har ingen lang kløv-historie, jeg bruker det bare som litt ekstra styrketrening på ordinære turer av og til. Og tenkte at nuh er det på tide at Foenix får forsøke seg.

Man trenger ikke lang kløv-historie for å skjønne at man ikke trenger laaaang tilvenning til en kløv, vøtt.... Litt sunn fornuft - og lite hysteri - så kommer man kjempelangt, faktisk :D.

Men JeanetteH må lage mer kålrabistappe til meg.

Men det lager du da lett selv? ;)

Kommet meg på jobb - og jeg skal slutte å godte meg når jeg hører på radioen at det er trafikkuhell på E6 - for jammen ta meg var det ikke en bil som lå på taket på veien inn mot Hamar også i morges... OK - det tok ikke votter og år å komme seg forbi da - vi var 5 biler som stod i kø i sånn ca 2 min liksom *ler*.

Også lurer jeg på om jeg kanskje skal kjøpe meg truger nå? Tror det passer utmerket å bruke i skogene rundt meg for tida - også er det jo finfin trening for dyret å base rundt i djupsnø :). Jepp - jeg tror søren meg det må bli truger altså :). Kan jeg kamuflere det som nyttårsgave til meg selv? :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg kjører heller ikke noe tilvenning med kløv - rett på og ut på tur. Har fungerte fint på de tre hundene her i hus.

Håper at det går bra med Rak og AnetteH. Høres ikke noe bra ut noen av delene.

Er på jobb og det blir litt deilig å komme inn i hverdags rutinene igjen.

Savner vinterføre - så håper det kommer snø snart

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på plass på jobb.... og hodet følger vel med etterhvert. Nå har jeg nok lært guttungen til å stille kontrollspørsmål om skolestart, for vi møtte opp der i dag..og skolen begynner igjen i morgen! Så da kunne jeg ha vært tidlig på jobb og jobbet inn litt av avspaseringen jeg har brukt i julen. :sint_01: Men guttungen er tilbake i døgnrytmen sin i det minste :aww:

Så flott at verdiene dine var bedre i dag, Raksha!!!

Og lykke til AnetteH og god bedring. Det var ikke sånn du skulle starte det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke lang kløv-historie for å skjønne at man ikke trenger laaaang tilvenning til en kløv, vøtt.... Litt sunn fornuft - og lite hysteri - så kommer man kjempelangt, faktisk :D.

Men det lager du da lett selv? ;)

Kommet meg på jobb - og jeg skal slutte å godte meg når jeg hører på radioen at det er trafikkuhell på E6 - for jammen ta meg var det ikke en bil som lå på taket på veien inn mot Hamar også i morges... OK - det tok ikke votter og år å komme seg forbi da - vi var 5 biler som stod i kø i sånn ca 2 min liksom *ler*.

Også lurer jeg på om jeg kanskje skal kjøpe meg truger nå? Tror det passer utmerket å bruke i skogene rundt meg for tida - også er det jo finfin trening for dyret å base rundt i djupsnø :). Jepp - jeg tror søren meg det må bli truger altså :). Kan jeg kamuflere det som nyttårsgave til meg selv? :whistle:

Da foreslår jeg heller jaktski altså - truger med gli! Funker supert of pist! (Men har ingenting i preparerte løyper å gjøre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner, jeg er opplagt, verden er full av is og potensielle hofteskader. Jeg vil ut med brodder og kamera, Zebra vil ikke- ho er dårlig. Så da venter vi litt..

Grattis med nye verdensborgere JeanetteH

I natt drømte jeg at jeg møtte en flyvende koiker, var visst helt normalt på den rasen det..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tror jeg at jeg skal en liten tur på storsenteret før jeg besøker mamma på sykehuset. Men først litt tv og etterhvert noe mat. Tror jeg skal lage meg en milkshake i dag også!

Uff da? Hva har skjedd siden hun er på sykehus?

Og nå begynner jeg å få skikkelig lyst på dette milkshakegreiene altså, men nå er det tilbake til hardt regime igjen etter jul og godteri osv er forbeholdt helgene.

Også er jeg glad for at jeg oppdaget at vi har fått Firefox "til jul" på jobben, og der er ingen sider blokkerte enda. Sikkert bare et tidsspørsmål, men skal nyte det så lenge det varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg heller jaktski altså - truger med gli! Funker supert of pist! (Men har ingenting i preparerte løyper å gjøre..)

Næhhhhh... Skal jeg gå på ski skal jeg gå i løyper :D. Poenget med trugene er vel helst at jeg IKKE skal ha noe som helst gli - det er litt for småkupert i skogen "min" til at jeg vil gli og det er lettere å gå uten gli om jeg må ha bikkja å bånd (pga ekstraordinær båndtvang som sikkert kommer)... etc etc etc :lol:.

Er litt ok å være på jobb igjen - selv om jeg gjerne skulle vært ute på tur med bikkjeskinnet i dag. Det er jo et nydelig vær, så... Men men - man får vel gjøre dagens dont, kjøre innom og se om man finner truger - og så driste seg ut i mørten i kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg knapt har vært i mitt eget hus de siste 12 dagene, noe som vel stemmer, iogm at jeg trur det kun er snakk om 3 netter hjemme eller så, med pendling mellom Rælingen, Vinterbro og Oslo. Hele Sirkus Samurai er forøvrig godt plassert på rom 523 på Blindern, og de er så trøtte, så trøtte, disse røytetrolla mine. :wub:

Jeg er så sulten at jeg dauer og har dritlyst på godis, men drikker te og skal svare på e-post. Dagen i dag blir litt soft, altså. :P

Når det gjelder kløving, så bruker heller ikke jeg noe nevneverdig tid på tilvenning. Det er på med kløven helt fyllt opp av lette ting, sånn at hundene skal vende seg til sitt nye omfang, og så legger jeg oppi vekt etter et par ganger. Går så fint atte. :)

Åh, nå har jeg sola i fjeset! Går for fregner i dag! :banana:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! Mye bedre form i dag :D Men hjemme likevel - 7 timer undervisning blir rett og slett for heftig, selv om formen er bedre. Men det regner, så nå er det griseglatt samme om man har brodder eller ei, så har vel ikke vært snill nok i året som har gått *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! Mye bedre form i dag :D Men hjemme likevel - 7 timer undervisning blir rett og slett for heftig, selv om formen er bedre. Men det regner, så nå er det griseglatt samme om man har brodder eller ei, så har vel ikke vært snill nok i året som har gått *flir*

Grattis med dagen!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått meg en god tur i marka. Den turen jeg går må være forbehold redde-for-schæferefolk. I dag kom jeg susende oppover med Asti og Uta i strikk og sele. Halvveis opp møter jeg en mann med løs setter. Han kunne fortelle (rope) meg at hunden hans var angrepet av schæfere og du verden så sur han ble når jeg spurte hvorfor det var mitt problem *ler* Passerer dyret hans i god fart og hun bare logrer og sier hei til Nix som synes hun var litt skummel. Schjemperedd var setterdamen. Mannen fortsetter å kjefte bak og jeg er flink å overser. Det er ikke mitt problem tenker jeg og er flink å holder kjeften lukket. Tror ikke jeg orker å gå den turen igjen, selv om den er fantastisk til å klatre i. Tredje gangen jeg møter folk der som har fått bikkjene skamfert og nesten drept av schæfere. Turen var kjempefin den,bare se her:

64918_10151401368780833_441265367_n.jpg

Lykke til på sykehuset AnetteH også lurer jeg på om Raksha har kommet seg ut

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da? Hva har skjedd siden hun er på sykehus?

Og nå begynner jeg å få skikkelig lyst på dette milkshakegreiene altså, men nå er det tilbake til hardt regime igjen etter jul og godteri osv er forbeholdt helgene.

Falt og slo ryggen og hode da hun gikk på ski :P Så hun ligger rett ut med sterke smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen :D

Ser det er en del som trenger en :hug: , så jeg deler ut til dem som trenger det!

Og så vil jeg gjerne presentere min nye "nevø":

_DSC0935_zps9d0b4295.jpg

Libriums Noble Fant. Gleder meg veldig til å treffe denne karen altså, som kommer hjem til min søster 19. januar :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og huff da! Håper alt blir bra igjen og at hun slipper varige men!

Ja, det har nok gått bra. En hjernerystelse og forhåpentligvis ikke noe brudd (de har ikke fått tatt så bra bilder, og ikke vært noe lege som har vært der etter hun ble flyttet til Ahus, så får se hva som skjer i dag. Men forhåpentligvis er hun bedre!

Det ble visst hennes siste skitur :lol: Så jeg skulle visst få arve skistøvler og ski :P (Så glad som jeg er i langrenn)..

...sitter jeg å ser på soul surfer og sender mail med banken. Får se om jeg ikke får en sparekonto med litt bedre renter! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt koselig besøk av Tuva i senga inatt, det eneste som ikke er så koselig er utfloden hun legger igjen :lol: Våkna klokka 5 av bikkjer som løp ned trappa, var 100% sikker på at det var C som hadde stått opp for jobb, men skjønte ikke hvorfor han skulle bråke sånn med utgangsdøra. Da var det bare Tuva som var veldig nødig, hu hadde åpna opp gangdøra selv, men utgangsdøra var visst litt værre :lol:

Tjukkemannen har lagt på seg nesten 100 gram fra igår, og pølsesøstra er ikke langt bak. I morra på 1 ukers dagen sin tenker jeg de har dobla fødselsvekta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...