Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Syns det er fint, og holdt på å kjøpe det til gangen min faktisk. Men så feiga jeg ut av en eller annen grunn? Men det er ikke så vanskelig å legge nytt der egentlig. :)

Jeg burde skifte de fleste gulvene i andreetasje, og kunne tenkt meg dette i linoleum på hunderommet. Men, det blir ikke noe i år, med mindre X'en får 20 valper.

Vi har sånn i gangen. Veldig prktisk og tåler myyyye. Både hundeklør og brodder (glemte meg bort et øyeblikk :icon_redface: )

Men har du det som laminat eller linoleum?

Jeg er skikkelig lei pannekaker, så jeg forsøkte å sprite de opp med salamiskiver nå. Det fungerer vel greit nok, men jeg kjenner at jeg skal på butikken i morgen og kjøpe noe nytt. Har vel spist pannekaker i over ei uke nå. Men sånn er jeg - får dilla på en ting, og spiser det til jeg er overlei, og går over på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Hei fra Røros! Dette er gøy og slitsomt! Jeg har brukt HELE dagen idag omtrent inne på ei "hytte" for å ta bilde av kjørerne, men har bare fått besøk av 9 stk!! Herregud... Skal liksom ta bilder av alle,men det tviiiiler jeg STERKT på at kommer til å skje.. :P Enten er sekretariatet dårlig til å forklare veien ned til meg eller så er kjørerne helt care.. Men noen er flinke da :) Nå skal vi snart sove og så er det på`n igjen imorgen.

Jeg rekker nok ikke å svare noen hvis noen prater til meg her inne, hehe!

Mana koser seg visstnok hos Ulla og eiern^^

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste troooor jeg kan bli for mørk, den australske frister litt :P

Du er bare nerd, du :P

Der ringte det en oppdretter som lurte på å bruke Thorvald :lol: Herregud, er helt sært dette. Jeg holder litt på bremseknappen her, hallo, gutten er 2 år i april, og dette var forespørsel nummer FEM. Jeg har ingen hast med å fullbyrde alle de nei, blir å prøve et kull nå, kaaanskje et til, så får vi se fremover. Ingen hast med at miniknøttet mitt skal få spre genene sine enormt, selv om flere tydeligvis syns han er bra :) Og heldigvis var ikke dette en sånn "tispa mi har stådager til helga, kom og parr"-forespørsel.

Det er gleden - og ulempen - ved å være hannhundeier, det :lol:. Tenk - nå må du tenke på rasens beste - ER dette en bra kombinasjon? Kan DU stå for det kullet? :lol:. Gudd løkk :D.

Sånn går det når man er født og oppvokst i vannkanten :P

Ikke bare hjernevaska - men UTVASKA :D.

Nå har jeg glede meg til plommer som jeg kjøpte i butikken i stad. Store mørke røde plommer, men de var beinharde og sure som eiter :(

Ååå, det er nedtur, det :)

Har skrapet siste rest av malingen på framskapet mitt - på den ene siden... Herregud for jobb *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også litt på hva folk er vant til av hunder. JEG får nemlig også høre at hunden min er så rolig og veloppdragen, og det kan han ikke akkurat beskyldes for å være :innocent: Ja han ligger i ro under middagsbesøket, men så er han bundet til sofaen også liksom :P Han er søt da, og snill, det skal jeg være enig i, hehe. Tullegutten min :wub:

Hahaha, ikke sant! "sjekk den rolige hunden som er bundet fast", liksom :lol:

Kult å få masse skryt uansett da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gleden - og ulempen - ved å være hannhundeier, det :lol:. Tenk - nå må du tenke på rasens beste - ER dette en bra kombinasjon? Kan DU stå for det kullet? :lol:. Gudd løkk :D.

Jeg har merka dette :lol: Herregud. Jeg har en regel for meg selv at kombinasjonen er noe å vurdere om jeg kunne tenkt meg valp etter dem selv. Ikke at jeg skal ha det hver gang da, men om den tanken er interessant, så er kanskje ikke kombinasjonen så dum :lol: Dessuten så spør og graver jeg mer erfarne folk, og kommer ikke til å gå med på en kombinasjon som ikke avlsrådet godkjenner først ihvertfall :) Er livredd for å gjøre feil her. Hva om bikkja mi gir masse rart videre liksom :blink: Håper jeg ikke tenker helt feil ihvertfall. Er usikker på om vi bør tenke 2 kull og så pause eller om vi tar pause etter det første. Aich. Får se :) Heldigvis er det ingen som skal parres i morgen :lol:

Men det hadde jo vært kjekt å være useriøs og bare sagt ja til alle og tjent penger da :aww:

Bør hannhunden vaksineres før parring..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ikke sant! "sjekk den rolige hunden som er bundet fast", liksom :lol:

Kult å få masse skryt uansett da :)

Jepp, skryt er kult :ahappy:

Og så veier det jo fint opp for sure særinger man møter av og til, at noen faktisk kun legger merke til det positive og fullstendig ignorerer alle spilopper og tullball, hehe.

Grattis igjen med B forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merka dette :lol: Herregud. Jeg har en regel for meg selv at kombinasjonen er noe å vurdere om jeg kunne tenkt meg valp etter dem selv. Ikke at jeg skal ha det hver gang da, men om den tanken er interessant, så er kanskje ikke kombinasjonen så dum :lol: Dessuten så spør og graver jeg mer erfarne folk, og kommer ikke til å gå med på en kombinasjon som ikke avlsrådet godkjenner først ihvertfall :) Er livredd for å gjøre feil her. Hva om bikkja mi gir masse rart videre liksom :blink: Håper jeg ikke tenker helt feil ihvertfall. Er usikker på om vi bør tenke 2 kull og så pause eller om vi tar pause etter det første. Aich. Får se :) Heldigvis er det ingen som skal parres i morgen :lol:

Det er et godt utgangspunkt ja :). Jeg tenkte to kull for Willy sin del - fordi ett kull kan bli katastrofe og om det er første kullet så er det liksom over og ut, mens med to kull så har man litt mer å gå ut fra :).

Men det hadde jo vært kjekt å være useriøs og bare sagt ja til alle og tjent penger da :aww:

Do it do it do ut :lol:. I god Sonenånd *fnis*.

Hva er lettest å lage, reinsdyrfilet eller lam? Og hva smaker best? Og er hjemmelaget sorbet noe godt?

Lettest å lage? Begge...

Smaker best? Lam :).

Hjemmelaget sorbet er sikkert kjempegodt :).

Nå har Willy fått kyllingfilet til middag :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et godt utgangspunkt ja :). Jeg tenkte to kull for Willy sin del - fordi ett kull kan bli katastrofe og om det er første kullet så er det liksom over og ut, mens med to kull så har man litt mer å gå ut fra :).

Ja, det er veldig sant :) Får tenke litt og diskutere litt med samboer og folk som vet mer enn oss om det her.

Do it do it do ut :lol:. I god Sonenånd *fnis*.

Okai :D:lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss. Skal opp kl kvart på fem i morgen for å være på et intervju i Munchen til kl 9. Er lys våken ennå:-(

Kommer vel til å være en zombie i morgen :hmm:

Nytter ikke å sove på forskudd, får heller prøve å ta det igjen til helgen :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare hjernevaska - men UTVASKA :D.

Rett og slett vasstrukken :D

Egentlig burde jeg bodd i et helt annet klima, hvor jeg kunne vært ute i båten hele året. Nå er båten kontruert for å brukes som helårsbåt, men problemet er isen. Ikke det at det har vært mye av det i år, men man vet jo aldri det på høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett vasstrukken :D

Egentlig burde jeg bodd i et helt annet klima, hvor jeg kunne vært ute i båten hele året. Nå er båten kontruert for å brukes som helårsbåt, men problemet er isen. Ikke det at det har vært mye av det i år, men man vet jo aldri det på høsten.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det står mellom to steker og ikke noe filetgreier, så sier kokken her i huset Lam Benedicte :)

... har hundene endelig fått stuetrene litt igjen; starten på apportdirigering og neseprøve. Lykke for alle 3. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm.. folkens.. er det sant at jeg ikke kan belage meg på å dra på hundtrening samme kveld som jeg trekker tennene mine? :blink:

vennene mine sier at jeg kommer til å være neddopa i halve trynet, være høy på parallgin forte og ikke kjørbar :cry:

hvorfor måtte jeg ha time på en tirsdag da? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det soniser som har en napper? Pelsnappepøbel?

*rekke opp hånda høyt i været og titte fortvilet bort på kooikerens munkesveis på øredobbene for deretter å skule olmt bort på den brune nappern som sover tilsynelatende uskyldig ved siden av meg*

:gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merka dette :lol: Herregud. Jeg har en regel for meg selv at kombinasjonen er noe å vurdere om jeg kunne tenkt meg valp etter dem selv. Ikke at jeg skal ha det hver gang da, men om den tanken er interessant, så er kanskje ikke kombinasjonen så dum :lol: Dessuten så spør og graver jeg mer erfarne folk, og kommer ikke til å gå med på en kombinasjon som ikke avlsrådet godkjenner først ihvertfall :) Er livredd for å gjøre feil her. Hva om bikkja mi gir masse rart videre liksom :blink: Håper jeg ikke tenker helt feil ihvertfall. Er usikker på om vi bør tenke 2 kull og så pause eller om vi tar pause etter det første. Aich. Får se :) Heldigvis er det ingen som skal parres i morgen :lol:

Men det hadde jo vært kjekt å være useriøs og bare sagt ja til alle og tjent penger da :aww:

Bør hannhunden vaksineres før parring..?

Henger meg på den seriøse bølgen og sier JA, selvfølgelig. Herpes, gonnorê og syfilis er det obligatorisk å vaksinere mot. Alternativet er kondom, men da blir det jo lite avkom. Det kan jo også være en smule problematisk å få den på, hvis ikke tispa ser på det som en naturlig del av forspillet og ... nei, nok babling :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...