Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Hurra! Var det jeg sa!!! :D så deilig for deg! Hils kjekken å si grattis! :D

Jaaa takk :D Kjekken sover ut etter to timer i skogen, men han skal få høre det etterpå :D(nå blir det parringsforsøk og kanskje beibier!!!! Løpetid om en måned!!!!!)

Weee! Grattis! :D

Takk :D

Nå har jeg siden jeg begynte på skolen her flere ganger fått spørsmål om hvordan det går å ha hunden alene hjemme. Tisser og bæsjer han ikke på gulvet da, lurer folk på.... så nå begynner jeg jo å lure på hvordan hunder oppfører seg utenfor de hundesoniske hjem jeg da...

Haha, ja. Jeg får alltid så mange kommentarer på at hunden min er helt utrolig rolig og snill, at det ikke finnes noen roligere eller snillere, og da begynner jeg å lure på hvordan hund de egentlig er vant med. Joda, han kan legge seg å sove hos fremmede folk uten noe styr, men ellers har jeg nok møtt roligere hunder ja :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Gratulerer til Ganzie og klem og god bedring til de som trenger det!

Jeg har da kommet meg til Trondheim og verdens verste studentleilighet. :lol: Herreguuud! Det ser virkelig helt ****** ut her. Mikke har lekt støvsuger i en times tid, og så hører jeg no mystiske lyder fra et av soverommene. Og så vidt jeg vet så skal jeg være alene her… Hjelpes. Godt man skal hjem på mandag. Men først er det kurs! :D

Edit: Var visst kjøleskapet som bråka, ja. :icon_redface:

Endret av janson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke velg mørkt gulv Jeanette. ALT synes på det. :P

I know, men spørsmålet er: hva er "for" mørkt.

Synes de to så finest ut her :D. Mulig det blir mørkt, men... det gjør da ittno - du skal jo flytte opp hit snart *ler*.

Den øverste troooor jeg kan bli for mørk, den australske frister litt :P

Syntes også røkt var veldig fin, pga den er så varm i fargen men den kan kanskje bli litt mørk.. men på den annen side, du har jo ganske lyse møbler og pledd så det blir kanskje veldig fin kontrast?) Men som nr 2 synes jeg den australske.. australsk hund og australsk gulv, ikke mange som har gulv som matcher bikkjene :P ! Og nr 3 den kalkede grå eiken.. Kysteiken synes jeg ble litt spraglete (men er sikkert helt suveren kamuflasje for sand&støv!!! :lol: )

Det er noe med det å ha en varm farge også, for det er jo ett "kaldt" gulv.

Jeg trooor jeg skal prøve skaffe meg fargeprøver av de her neste uke eller noe, alle har litt "varme" i seg. Tror den øverste kan bli litt for mørk.

c6e97aa4-33fd-4b71-8ade-64d170f30700.jpgRøkt akacia

c6dae513-4787-4df4-bbd3-7308572c0bba.jpgKalket australsk

1af40631-90d5-46c4-8d52-cdb1641330f8.jpg kalket grå eik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig. Man skal spise så man får vondt på bursdagen sin:)

Jepp :ahappy: Men hun sitter alikevel og tigger potetgull hos gubben nå :lol:

Gratulerer med dagen lille Ganzie! Hun og smekken hennes.. kan det bli mer sjarmerende enn det?

Ganzie sier takk, og nei, det blir ikke mer sjarmerende enn det :wub: Lille prinsessa til mamsen, det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, men spørsmålet er: hva er "for" mørkt.

Den øverste troooor jeg kan bli for mørk, den australske frister litt :P

Det er noe med det å ha en varm farge også, for det er jo ett "kaldt" gulv.

Jeg trooor jeg skal prøve skaffe meg fargeprøver av de her neste uke eller noe, alle har litt "varme" i seg. Tror den øverste kan bli litt for mørk.

c6e97aa4-33fd-4b71-8ade-64d170f30700.jpgRøkt akacia

c6dae513-4787-4df4-bbd3-7308572c0bba.jpgKalket australsk

1af40631-90d5-46c4-8d52-cdb1641330f8.jpg kalket grå eik

Kalket australsk! Tror jeg...

Glad det ikke er jeg som skal velge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, men spørsmålet er: hva er "for" mørkt. kalket grå eik

Du gjør som Hyacinth Bucket seffe. :aww: Drar med deg hår i pose, skitne hunder og litt søle og ser hva som vises på prøvene i butikken. :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de du har igjen synes jeg kalket grå var finest jeg :) Har selv grå eik i gangen, det er dritfint! :)

... skal jeg myse på tv og strikke litt tror jeg.

Jeg har en grå i gangen jeg også, husker ikke hva den heter egentlig. Den er ganske nøytral uten for mye sjattering.

Men den er fin, bare med glatt overflate. Kunne tenkt meg egentlig å ha "noe" ujevnhet så den ikke blir så glatt. Men tror ikke man får det i pergo?

Du gjør som Hyacinth Bucket seffe. :aww: Drar med deg hår i pose, skitne hunder og litt søle og ser hva som vises på prøvene i butikken. :lol:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten, men også lat, orker ikke lage mat... Men må vel krype til korset!

*velge*

4d22f8a1-e25d-455c-b241-78eade6716fb.jpg Grå Eik c6e97aa4-33fd-4b71-8ade-64d170f30700.jpg Røkt akacia 1af40631-90d5-46c4-8d52-cdb1641330f8.jpg Kalket grå eik.

c6dae513-4787-4df4-bbd3-7308572c0bba.jpg kalket Australsk Eik 1b61a0eb-511c-4be1-9265-ecedfb0def91.jpg Valnøtt (stilig men tror jeg blir svimmel)

bcd34bdd-7a75-4ab8-a2c4-e6d04a432f52.jpg grå eik 6ef3d6d0-6a58-49d3-ba8f-73eb3926bdc7.jpg sølvgrå eik 6d60b9e1-2fd2-4911-9610-7a513311333d.jpg urbangrå eik

6e305c3c-ec1a-4ca1-b569-2fb6b0a72da6.jpg flamsk furu bf1e3a99-9cd4-47ec-b40e-4892239de788.jpg kysteik

cad8cb47-08e0-451a-8a55-c00be92e0a9e.jpgSort London Eik (knall tøff, men mistenker at det blir ett veldig mørkt rom og ser masse dritt på det :P )

Her var det mye fint! Hadde det vært meg hadde jeg tenkt litt praktisk ift hund, så jeg ville valgt en av de kalkede eik, simply because eik er hardt og tåler mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har jeg snakket med "snekkeren" gulvet han la i fjor tåler jo verken varme eller sol. Så nå har jeg fått avtale på at jeg får igjen pengene, kjøper nytt gulv og han legger det "gratis". Noe som skulle bare mangle, men han mener jo at han er "snill". My azz.... jeg har betalt han for en jobb, fulgt hans råd på gulv valg og det er dritt gulv. Får faktisk ikke dårlig samvittighet overhode og syns ikke han er noe "snill" jeg, han gjør rett og slett jobben sin.

Fantastisk - tåler ikke varme? Var det gulv for kjølerom?

Det er noe med det å ha en varm farge også, for det er jo ett "kaldt" gulv.

Jeg trooor jeg skal prøve skaffe meg fargeprøver av de her neste uke eller noe, alle har litt "varme" i seg. Tror den øverste kan bli litt for mørk.

c6e97aa4-33fd-4b71-8ade-64d170f30700.jpgRøkt akacia

c6dae513-4787-4df4-bbd3-7308572c0bba.jpgKalket australsk

1af40631-90d5-46c4-8d52-cdb1641330f8.jpg kalket grå eik

Jeg liker best den røkte og den kalkede grå eika.

Jeg kunne tenkt meg gulv som var mer i denne stilen:

20023_EU3133_0_L.jpg

Det er også laminat, men jeg tror ikke jeg vil ha laminat, jeg vil ha gulvbelegg.

Hvorfor er ikke lyd og bilde i synk på TV'en lenger? Og hvorfor synes ikke toppen og bunnen av programmet? Det har vært slik lenge, og nå er min irritasjonsgrense nådd.

Gratulerer med dagen til Ganzie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fint! Hadde det vært meg hadde jeg tenkt litt praktisk ift hund, så jeg ville valgt en av de kalkede eik, simply because eik er hardt og tåler mye!

Emm det er falskt alt sammen :P Pergo, ergo laminat med samme kvalitet bare forskjellig mønster og stil.

Fantastisk - tåler ikke varme? Var det gulv for kjølerom?

Jeg liker best den røkte og den kalkede grå eika.

Jeg kunne tenkt meg gulv som var mer i denne stilen:

20023_EU3133_0_L.jpg

Det er også laminat, men jeg tror ikke jeg vil ha laminat, jeg vil ha gulvbelegg.

Hvorfor er ikke lyd og bilde i synk på TV'en lenger? Og hvorfor synes ikke toppen og bunnen av programmet? Det har vært slik lenge, og nå er min irritasjonsgrense nådd.

Gratulerer med dagen til Ganzie!

Syns det er fint, og holdt på å kjøpe det til gangen min faktisk. Men så feiga jeg ut av en eller annen grunn? Men det er ikke så vanskelig å legge nytt der egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*velge*

4d22f8a1-e25d-455c-b241-78eade6716fb.jpg Grå Eik c6e97aa4-33fd-4b71-8ade-64d170f30700.jpg Røkt akacia 1af40631-90d5-46c4-8d52-cdb1641330f8.jpg Kalket grå eik.

c6dae513-4787-4df4-bbd3-7308572c0bba.jpg kalket Australsk Eik 1b61a0eb-511c-4be1-9265-ecedfb0def91.jpg Valnøtt (stilig men tror jeg blir svimmel)

bcd34bdd-7a75-4ab8-a2c4-e6d04a432f52.jpg grå eik 6ef3d6d0-6a58-49d3-ba8f-73eb3926bdc7.jpg sølvgrå eik 6d60b9e1-2fd2-4911-9610-7a513311333d.jpg urbangrå eik

6e305c3c-ec1a-4ca1-b569-2fb6b0a72da6.jpg flamsk furu bf1e3a99-9cd4-47ec-b40e-4892239de788.jpg kysteik

cad8cb47-08e0-451a-8a55-c00be92e0a9e.jpgSort London Eik (knall tøff, men mistenker at det blir ett veldig mørkt rom og ser masse dritt på det :P )

valnøtt, valnøtt, valnøtt, valnøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ringte det en oppdretter som lurte på å bruke Thorvald :lol: Herregud, er helt sært dette. Jeg holder litt på bremseknappen her, hallo, gutten er 2 år i april, og dette var forespørsel nummer FEM. Jeg har ingen hast med å fullbyrde alle de nei, blir å prøve et kull nå, kaaanskje et til, så får vi se fremover. Ingen hast med at miniknøttet mitt skal få spre genene sine enormt, selv om flere tydeligvis syns han er bra :) Og heldigvis var ikke dette en sånn "tispa mi har stådager til helga, kom og parr"-forespørsel.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med bad, hvor jeg hadde banan ansiktsmaske, skrubbet kroppen med havsalt og oliven olje, spiste jordbær og tok meg en drink :ahappy: Herlig! Nå holder jeg på å laste ned to romantiske komedier. "New Years Eve" og "He's just not that into you". Tror sistnevnte blir først nedlastet, men jeg vil se den første mens vi enda er i januar og litt nært nyttår :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt ødelagt, du :P

Sånn går det når man er født og oppvokst i vannkanten :P

Jeg kunne tenkt meg gulv som var mer i denne stilen:

20023_EU3133_0_L.jpg

Det er også laminat, men jeg tror ikke jeg vil ha laminat, jeg vil ha gulvbelegg.

Vi har sånn i gangen. Veldig prktisk og tåler myyyye. Både hundeklør og brodder (glemte meg bort et øyeblikk :icon_redface: )

JeanetteH: Den australske var kjempefin og ser ut til å "skjule" mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa takk :D Kjekken sover ut etter to timer i skogen, men han skal få høre det etterpå :D(nå blir det parringsforsøk og kanskje beibier!!!! Løpetid om en måned!!!!!)

Takk :D

Haha, ja. Jeg får alltid så mange kommentarer på at hunden min er helt utrolig rolig og snill, at det ikke finnes noen roligere eller snillere, og da begynner jeg å lure på hvordan hund de egentlig er vant med. Joda, han kan legge seg å sove hos fremmede folk uten noe styr, men ellers har jeg nok møtt roligere hunder ja :P

Lurer også litt på hva folk er vant til av hunder. JEG får nemlig også høre at hunden min er så rolig og veloppdragen, og det kan han ikke akkurat beskyldes for å være :innocent: Ja han ligger i ro under middagsbesøket, men så er han bundet til sofaen også liksom :P Han er søt da, og snill, det skal jeg være enig i, hehe. Tullegutten min :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emm det er falskt alt sammen :P Pergo, ergo laminat med samme kvalitet bare forskjellig mønster og stil.

Syns det er fint, og holdt på å kjøpe det til gangen min faktisk. Men så feiga jeg ut av en eller annen grunn? Men det er ikke så vanskelig å legge nytt der egentlig. :)

Trodde det var ekte jeg :lol: Da sier jeg valnøtt eller sort london! Det er kjempestilig, og kan lyses opp med lyst interiør/pynt (ala hvite puter osv) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...