Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Hadde to quoter - men plutselig hoppet cursoren helt vilt- og brått var alt borte... og jeg er så lat at jeg gidder ikke å finne dem igjen :aww:.

Nå skal jeg gjøre noe som jeg er redd naboene vil himle med øynene av... Skal ut på jordet mitt og lage meg skiløype, faktisk :lol: Også skal Willy og jeg gå runde på runde der og "trene".... Kanskje jeg må arrangere "Grønsvebakkrennet" her??? :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen, Line! Og godt nyttår til alle dere andre! Håper 2013 blir superduper!

Her startet det nye året litt kjipt...kom meg ikke på jobb idag, fikk ikke start på bilen :angry: så da må jeg på jobb imorra isteden (har egentlig fri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har jeg kommet hjem etter å tatt i mot 7 nye DeepEyes'er :D

423652_10152389877780072_1543386375_n.jp

Åh, hvor fine :wub: Jeg er slet slet ikke valpesyk. Nej, slet ikke .... :innocent:

150 i crp og innlagt på kirurgisk først. Så medisinsk om de klarerer meg.

God bedring til dig og til Rak :console:

Og gratulere med dagen, Line :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, selvsagt - hadde glemt det jeg nå *ler*.

Ja, det er vel en stund siden den verste hønemorhysterian min nå - så på tide med en påminnelse :D

Bare stappe litt mer det, vettu :). Eller bruke stavmikser? :D

Stavmixer har jeg ikke. Men jeg innså også at jeg ikke har fløte eller melk, og jeg skraper ikke is av bilen for å handle kun det på butikken. Så i dag blir det poteter, pinnekjøtt og kokte gulrøtter.

Du vet jula er på hell når du skjender hellige måltider. Og har lilla og røde lys i samme lysestake.

Store prisforskjeller altså - alt fra 700 - 4000 kr liksom... og mange utgaver, noe for damer, noe for jogging (!), noe for å gå i løyper, noe for djupsnø - ulike bindinger, ulike utforminger... puhhhhh... It's a jungle out there!!!

Jeg kan i hvert fall love at jeg ikke skal jogge!

Hmm, kanskje de har på eBay? Der skal jeg i hvert fall finne både bukseseler og støvsugerposer, tenkte jeg.

Hæ var snakker dere om? :lol:

Hva TROR du vi snakker om???

Kålrabistappa di, vel!

Takk :hug: Må inrømme at det er ikke den beste starten på året jeg har hatt i mitt liv, nei.

Året er enda ungt, det har 363 dager igjen å gjøre opp for seg overfor deg igjen! Men det er 2013... 13... Jeg bare sier det...

Nå hadde jeg en smule angina her en stund, for jeg fant ikke igjen et gavekort på 2.000 kroner jeg fikk til jul. Jeg trodde det lå i en pose med andre julegaver, men posen var pakket ut og brukt på ny som søppelpose. Så jeg fryktet et øyeblikk at jeg hadde KASTET gavekortet i vanvare. Heldigvis fant jeg det i hundebaggen blant lenker, seler, bæsjeposer, håndklær og annet dill de pakket for juleferien. Jeg burde jo tenkt på det, når gavekortet var mer eller mindre til dem... Jeg har jo en viss logikk når jeg pakker. Det er bare ikke alltid at den logikken fremdeles eksisterer når jeg pakker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en bra dag :)

- har ringt og snakket med min fremtidige sjef og fortalt at jeg takker ja til jobbtilbudet, han jublet nærmest. Hyggelig å føle seg ønsket :ahappy:

- har fått fikset iphonen min, og fikk komme og gjøre det selv om jeg egentlig var for seint ute til dropin. Snille iPhonerep som nå har reddet meg to ganger de siste 6 månedene :icon_redface:

- jeg misset akkurat bussen min i byen, men slo ihjel litt tid på gsport - og der, der fant jeg ytterjakka som jeg har ønsket meg lenge uten å ha råd, til HALV PRIS. I min størrelse! Ikke i fargen jeg heeelst ønsket meg, men det er innafor. Veldig innafor :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i dag, klarte å vri kneet i søvne. Ute er det blankis med regnvann på, strøsand bare regner bort. Veldig vondt bein + vanvittig holke + to hunder som må luftes = håpløs situasjon. Pippin doer i hagen, men det er under Symras verdighet. Jeg MÅ få gått en runde med henne etter hvert.

Brodder?

1926891487.JPG

Sånne fikk jeg låne av mormor. De gir mye bedre feste enn de dumme gummiknottene jeg har slitt ut to par av bare siden jeg falt rett før jul. Så jeg er ikke så imponert over kvaliteten på dem.

Men med disse følte jeg meg veldig trygg på isen på jobb idag :)

Verre var det med bilen som ikke hadde pigger da jeg skulle frem rundt omkring der folk bor.

Det er in å ha mest mulig is og minst mulig strø i oppkjørslene sine. :aww:

Gratulerer med dagen Line! :D

Og gratulerer med - du vet hva - *Mokken* :D

Stooooooor klem til Anette, hvordan går det nå? :hug:

(Det gjelder forsåvidt en Anette til da!)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg la Noomi gå mye med disse furunklene sine? Hun har ikke kjempelyst til å gå rundt på skaresnøen, og langs veien er det jo masse salt... Så bør hun få litt rolige dager framover kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie: Takk for tipset, men føret og topografien rundt meg, i kombinasjon med nervøsitet for å messe opp det kneet fullstendig gjør at selv brodder er en mager trøst. Men nå ser det ut som isen i bakken ned fra huset mitt er i ferd med å regne bort, fedrelandet titter fram her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah. Glemt klokka helt. :blink: Får vel nesten finne litt klær og dra på jobb. Jeg lurer på om jeg skal ta de mørkeblå buksene idag, og en matchende tshirt. :aww: Det burde vel stå fint til både jakka og lua mi? :D (jeg er serisøt glad jeg slipper å tenke på hva jeg skal ha på meg på jobb. :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenoppretter iPhonen min, alltid litt skummelt det, tenk om jeg mister mange ting! Det gikk fint sist da, og tror jeg gjorde det likt nå.. Håper jeg...

Skjønner ikke hvorfor jeg alltid må det etter å ha skiftet glasset fremme da, men det får vel være et insentiv til å la vær å miste mobilen i bakken noe mer. To ganger siden oktober holder nå, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må dobbeltposte litt. Sjekk lille halvsøstra til Thorvald, a :wub:

541809_10152371229095713_672139682_n.jpg

Kanskje den samme, kanskje en av de andre (:P )

537898_10152371229405713_898851027_n.jpg

Jeg liker best mørke lapphunder, men er tilbøyelig til å like de lyse også. Særlig når de har mørk pigmentering og blir sånne isbjørnunder som disse :wub:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Er visst et eller annet gæli med kroppen? Jeg renner på do hele tiden, sammen med skikkelig aua nederst i magen og nederst i ryggen, og nei det er ikke magasjau (eller farangen som vi i denne landsdelen kaller det) :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det an å være så trøtt? :yawn:

Jo vent, det går an fordi en viss firbeint måtte spy ørten ganger i natt. Stakkar voffen min :cry:

Hun får i blant slike "spy og veldig vondt i magen"-anfall, og det er så fælt å ligge å høre henne stønne av ubehag uten at jeg kan gjøre annet enn å ha henne i fanget og kose henne i søvn :no: Så nå er vi tre veldig trøtte tryner her :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger her fortsatt. Venter svar fra riksen.

Nu spørger jeg fordi jeg er ny og ikke kender alles forhistorie, men har du tidligere ligget på hospitalet med noget lignede? Det er okay, hvis du ikke ønsker at svare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...