Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Nirm (får ikke quotet fra forrige tråd): Når Aisha først ble diagnosert med dårlig immunforsvar og dårlig hjerte skrev jeg en mail til oppdrettet om det, og det mentale. Fikk svar om at hun skulle skrive mer senere, men hørte aldri noe mer. Nå skal hun avle på søsteren til Aisha.... Merker at jeg ikke synes det er så veldig profft at det gjør noe, spesielt når jeg vet at flere valper fra det oppdrettet sliter mentalt. Men så er det jo et gjennomgående problem at de er i ferd med å avle i stykker curlyen mentalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Arielle: :hug:

Fy fader, det er is over alt! Har vært ute med Akita en tur nå, og tenkte jeg skulle gå litt med Santo snart. I skogen, men da må jeg gå litt for å komme meg dit og det er så slitsomt med is over alt! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelsen begynner så smått å slippe taket - derfor synes jeg det er helt unødvendig at jeg nå er mer slapp og kvalm enn jeg har vært hele uka. Jentene må klare seg uten særlig tur i dag kjenner jeg, og jeg holder meg helt definitivt hjemme fra jobb i morra.

Da må man jobbe litt her hjemmefra da, så de har litt å holde på med i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ariell :hug:

I dag hadde jeg san egentlig tenkt meg en tur ut i skogen igjen men tror det blir en kortere tur langsmed veien. Hundene komemr så vidt bort til meg før dem kryper godt opp i sofaen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos mor og far igjen. :) Formen er fin, og jeg hadde en hyggelig nyttårsfeiring, sånn alt i alt. Veldig trivelig nyttårsmiddag med ei venninne og hennes foreldre, og så fest hos ei venninne med mange venner fra videregående. Det blir litt tydelig på sånne fester at man har vokst litt fra hverandre. Og at vi er i ferd med å bli voksne. Nesten kjedelig!

Hundene sov seg gjennom nyttårsaften, de. Ikke at det hadde vært så mye oppskyting her, da. Det var nok ikke så dumt for Geo å være her og ha Tinka i nærheten på sin første nyttårsaften, selv om han er en stødig type.

Og woho! Anders Jacobsen! For en kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år, folkens :).

Gjestene har dratt og vi hadde en utmerket nyttårsfeiring her hjemme :). Vi hørte vel såvidt noe dunder langt unna når vi gikk utendørs, men ellers var det fint lite bråk her oppe altså :). Middagen ble med et lite unntak svært vellykket. OK - jeg kokte ihjel brokkolien, men rådyrsteika ble helt fantastisk god :). Sååå saftig, mør og velsmakende :). Vi satt og spiste og drakk, skravlet og koste oss til langt på natt - og spretta selvsagt champagnen ute på altanen ved midnatt :).

I dag har vi vært på tur - ikke glatte veier her, bare snødekte :). En fin første dag av 2013 :).

Og JAAAAAAAAA!!! Fy flate - Anders Jacobsen er stor!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelsen begynner så smått å slippe taket - derfor synes jeg det er helt unødvendig at jeg nå er mer slapp og kvalm enn jeg har vært hele uka. Jentene må klare seg uten særlig tur i dag kjenner jeg, og jeg holder meg helt definitivt hjemme fra jobb i morra.

Da må man jobbe litt her hjemmefra da, så de har litt å holde på med i morra...

Du skjønner vel hvorfor du er kvalm, eller?? :baby:

Hva het de broddene som skulle være så bra? De jeg fant i skuffen her var morkne og gikk i stykker :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig bra at folk skal starte på jobb imorgen, for det er seriøst kjedelig på jobb. :lol: I natt skrudde jeg av to lys faktisk... To enslige, stakkarslige lys.... Et ble skrudd av i fjor faktisk også, for det var så tidlig på kvelden. :P Og da hadde jeg jo for mye ekstratid, og det er superkjedelig. Skjønner meg ikke på de som foretrekker å sitte mest mulig på baken, for å gjøre minst mulig. Men, jeg endte med å løpe litt gatelangs da, bare for å få brukt opp litt energi. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en start på det nye året. Heldigvis går det bra med han som fikk hjertestans i går. Naboen som sannsynligvis er i familie eller venn kom bort i dag og takket meg for det jeg gjorde og fortalte at alt sto bra til. Han vil klare seg meg formen hans er selvsagt ikke bra. Kjente meg veldig lettet til tross for at jeg er skikkelig fyllesyk i dag. Hadde flere ubesvarte annrop på telefonen fra venner med lot være å ringe opp. Glad for det for når jeg kom på facebook for da kunne eksen si til meg at en av mine gode venner døde i natt. Slosskamp med en godt voksen mann(eller kanskje gammel? nesten 80år var han). Har ikke fått så mye info enda men han ble erklært død på stedet etter en stund og den andre mannen ligger alvorlig skadet på sykehuset... Året skulle ikke starte som dette :( Stakker gode snille.... Tenker på familien, venner og kjæreste som fikk denne beskjeden i natt... Litt glad for at jeg satte mobilen på lydløst for jeg trengte å hente meg inn igjen i natt kjenner jeg.... :icon_cry: Etter bildene i avisen og dømme så ser det tragisk ut..

Nå er Lea sendt ut på tur med foreldrene mine og jeg har tatt med meg Ivo og lagt meg i sengen... Skal ligger her i fosterstilling og håpe at fyllesyken forsvinner litt snart. Tror jeg skal sende en melding til beste mannen i kveld og høre om sengen og armkroken hans er ledig...

Himmel og hav, så tragisk! Jeg håper virkelig politiet får full klarhet i hva som har skjedd etterhvert sånn at etterlatte får svar. Klem til deg :console:

Jeg har hatt både en fin nyttårsaften og en fin 1. januar. Hundene har vært alene hjemme til tross for at de er litt engstelige, men det er veldig lite lyd her og de har vært veldig skjermet, så det har gått fint. I dag har vi gått en lang tur i finværet og ellers bare sløvet! :) Jeg vil ikke på jobb i morgen, jeg vil ha mer ferie! Men samtidig er det godt å virkelig komme i gang med det nye året! Og snart er det vår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tur i Sørkedalen i dag, og da må dere slite litt med schæferbilder! De legger jeg ikke i spoiler altså! Datteren lot jeg sove lenge i dag og plaget henne ikke med telefoner. Det tror jeg faktisk var litt godt for henne. Endelig sove litt ut, så hun våkent ikke før kl 13 faktisk, da kom jeg hjem fra tur. Sliten hun!

301844_10151399951270833_995758476_n.jpg

Vakre vakre hundene mine! Synd jeg kappet bein, men de er nå flotte for det synes jeg! Begge begynner å få igjen pels etter en brutal røyteperiode!

268698_10151399957620833_735968991_n.jpg

Vakre lille prinsessen min. Nå har hun vokst litt hist og pist og er slettes ikke i vater hverken her eller der, så vi nøyer oss med hodebilder :P

Endret av Margrete
  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Akkurat nå skulle jeg sjekke dogweb og da får jeg beskjed om at medlemsskapet mitt ikke er gyldig.......... og det er jo interessant tatt i betraktning at NKK ikke sender ut giro før i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen!

Jeg og kjæresten hadde en rolig kveld etter middag hos Pappa og gjengen. Felix sov seg gjennom rakettene og Blaze satt å kikket nysgjerrig ut vinduet. Har hatt en fin liten juleferie og kjenner at jobb i morgen ikke frister i det hele tatt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå skulle jeg sjekke dogweb og da får jeg beskjed om at medlemsskapet mitt ikke er gyldig.......... og det er jo interessant tatt i betraktning at NKK ikke sender ut giro før i januar.

tror det er noe surr i systemet for den sier jeg feil passord eller e-post selv om jeg har rett så jeg kom ikke inn i går hvor jeg skulle rette mine medlemskap

Edit fikk endelig kommet inn men endring i klubbebe jeg skal være medlem i får jeg ikke før i morgen natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til både Cattn og Arielle, for en dramatikk! :(

Jeg satte optimistisk bånd på hundene og la ivei for å gå på tur i morges (ok, i formiddag da), men innså etter ti meter at det var umulig å ta seg fram på holka. Gikk inn igjen med hundene, strødde veien på min egen eiendom, så hentet jeg hundene og gikk litt fram og tilbake på den delen av offentlig vei som var strødd (noen har spart veldig på sanda). Håper det blir strødd litt mer i løpet av dagen så vi får strekt litt på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vel hvorfor du er kvalm, eller?? :baby:

Hva het de broddene som skulle være så bra? De jeg fant i skuffen her var morkne og gikk i stykker :(

:lol: Gravid med sjampisbarn fra chatten! :lol:

Yaktrax - men pass på at du ikke bruker dem på sko som er så store at de blir helt i strekk. Da går de i stykker raskere er min erfaring, for da får spiralene rom til å vandre.

Og så har jeg snakket med den tidligere kompanjongen til eksen. Dersom ting ikke er avklart mellom dem nå i løpet av et par uker så blir det oppsigelse av gjeldsbrev med namsmann osv, og det håper jeg at jeg slipper for det tar jo så himla mye lengre tid enn om de bare kan gjøre en avtale og pengene betales... Om avtalen går igjennom derimot, så er jeg ferdig med gjelden til eksen i løpet av en måned! :banana: For ordens skyld, det er han som skylder meg masse penger altså, ikke omvendt :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Gravid med sjampisbarn fra chatten! :lol:

Yaktrax - men pass på at du ikke bruker dem på sko som er så store at de blir helt i strekk. Da går de i stykker raskere er min erfaring, for da får spiralene rom til å vandre.

Og så har jeg snakket med den tidligere kompanjongen til eksen. Dersom ting ikke er avklart mellom dem nå i løpet av et par uker så blir det oppsigelse av gjeldsbrev med namsmann osv, og det håper jeg at jeg slipper for det tar jo så himla mye lengre tid enn om de bare kan gjøre en avtale og pengene betales... Om avtalen går igjennom derimot, så er jeg ferdig med gjelden til eksen i løpet av en måned! :banana: For ordens skyld, det er han som skylder meg masse penger altså, ikke omvendt :)

Hvilken størrelse burde jeg kjøpe? Small er fra størrelse 37-40 og jeg buker 40 i sko, de fleste vinterskoene mine er jo ganske store under sålen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skulle jeg sjekke dogweb og da får jeg beskjed om at medlemsskapet mitt ikke er gyldig.......... og det er jo interessant tatt i betraktning at NKK ikke sender ut giro før i januar.

Medlemsystemet er sperret mellom 31.desember kl 21:00 og 2.januar kl 23:59

Står det når jeg gikk inn på å betale kravet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse burde jeg kjøpe? Small er fra størrelse 37-40 og jeg buker 40 i sko, de fleste vinterskoene mine er jo ganske store under sålen..

Jeg bruker str 39 og har da str S i Yaktrax. Disse kan jeg ikke bruke på alle mine sko i str 39, dersom skoene er brede og store. De fungerer så absolutt best på de støvlettene hvor de ikke sitter helt inntil sålen under. Ta med deg de skoene du bruker mest og si du må prøve for å finne rett størrelse. Skal se om jeg ikke får tatt et bilde av dem på de skoene de fungerer best på.

Nå har jeg jobbet meg ferdig så nå har elevene nok og gjøre i morra. Prøve meg på en liten rusletur i nabolaget da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...