Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg gjør, billigste av de som er i butikkene der iallefall :)

Goodwill 4 dogs? I såfall kjøpte jeg nettopp 10stk av deg :)

Klarte ikke holde meg, så jeg måtte førstegangs avle på 5 tisper som var 58 dager :P

Beholder bare 1 valp fra hvert kull, så om noen skulle være intressert så gi beskjed så setter den opp for salg.

Si gjerne ifra når du avler Sibber eller Aussier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Goodwill 4 dogs? I såfall kjøpte jeg nettopp 10stk av deg :)

Nei da var det faktisk en som var billigere enn meg for en gang skyld, hender de dukker opp :P

Den heter: Tallia's Shop bare :P

Si gjerne ifra når du avler Sibber eller Aussier :D

Har ett Aussie kull nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ikke! Valpene er 5 dager gamle, hvis du er interessert i de. Og moren har jeg beholdt, i tilfelle du ville ha henne :)

edit: Awwwyeeaaah! "Congratulations! NCFT WinB Nephele won Best of Breed! You are officially the best Vizsla trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment."

Var litt for treig ser jeg, men tar gjærne moren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er opp for bud, jeg er ikke så nøye med prisen når det er til en sonis. Men gjerne 5000 eller over ;)

Fant henne nå. Så at jeg hadde greid å kjøpe en av valpene likevel. :lol: Litt kjapp på kjøpsknappen kanskje, hehe. Men da er jeg fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp? Jeg har fått FP dollar i "hey what`s that" bobla. Men når jeg trykker continue så finner jeg dem ikke igjen. Hva skjer? Hvor blir de av?

Havner sammen med de andre pengene dine? FP dollar er bare det pengene der inne heter, FFP er noe annet, sikkert de du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havner sammen med de andre pengene dine? FP dollar er bare det pengene der inne heter, FFP er noe annet, sikkert de du tenker på?

Ja,der ser en. Æsj,ja,tenkte på FPP,èn dollar hva var vitsen med det da:) Etter å ha skitnet ned hundene så mange ganger og lagt igjen den ene bæsjen etter den andre så hadde jeg jammen fortjent 1 FPP syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Light undersides er dominant og er da enten UU eller Uu. Den siste vil da bære anlegg for at den ikke har light undersides, og for å få vekk det må du ha uu.

Skal du ha irish, så må hundene ha sisi/sisp/sisw. Disse tre er irish, men den første bærer bare anlegg for irish, nummer to piebald og nummer tre extrem piebald. S er helfarget. Så skal du ha helsorte, må du da ha hunder som har S.

ee er rødt som du har skjønt, og den dekker over all sort pigment. Du bør da ha enten Ee eller aller helst EE, siden den ikke bærer rødt.

kk "løser ut" mønsteret som er i 6. genpar. Om du vil ha helsorte hunder, så er det best med aa der (men jeg vet ikke om alle raser har aa muligheter). Dersom det finnes salukier med KK eller Kk, så vil de gi sorte valper.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Light undersides er dominant og er da enten UU eller Uu. Den siste vil da bære anlegg for at den ikke har light undersides, og for å få vekk det må du ha uu.

Skal du ha irish, så må hundene ha sisi/sisp/sisw. Disse tre er irish, men den første bærer bare anlegg for irish, nummer to piebald og nummer tre extrem piebald. S er helfarget. Så skal du ha helsorte, må du da ha hunder som har S.

ee er rødt som du har skjønt, og den dekker over all sort pigment. Du bør da ha enten Ee eller aller helst EE, siden den ikke bærer rødt.

kk "løser ut" mønsteret som er i 6. genpar. Om du vil ha helsorte hunder, så er det best med aa der (men jeg vet ikke om alle raser har aa muligheter). Dersom det finnes salukier med KK eller Kk, så vil de gi sorte valper.

Tusen takk :D hater extreme piebald så det vil jeg ikke ha iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piebald er kjempefint på zoier :D

Men nå trenger jeg en pause kjenner jeg, så nå har jeg låst hele sjappa. :sleep:

Piebald er liiitt fint på salukier og, men er litt lei. Men det er ikke fint på pitbullene! Der er irish kjempefint synes jeg.

Jeg skal låse de fleste i påsken, gidder ikke sitte i danmark og mate 100 hunder på mobilen :P men kommer ikke til å klare holde meg helt unna da, så studsa får være unlocked.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå har jeg latterkick :lol:

Det er to stk som konstant tømmer butikken min for krongs, og selger de videre for 50 FPD mer i sin egen butikk. Ikke store fortjenesten for dem, i tillegg er det irriterende å fylle opp butikken "unødvendig"... Så jeg sende de en screenshot av lageret mitt og sa de godt kunne få kjøpe 400 hver med en gang, istedenfor 10 her og 20 der flere ganger i døgnet. Ene svarte ikke, den andre ble driiiiiiiiiiiiiiitsur, for å si det mildt *latterkrampe*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå har jeg latterkick :lol:

Det er to stk som konstant tømmer butikken min for krongs, og selger de videre for 50 FPD mer i sin egen butikk. Ikke store fortjenesten for dem, i tillegg er det irriterende å fylle opp butikken "unødvendig"... Så jeg sende de en screenshot av lageret mitt og sa de godt kunne få kjøpe 400 hver med en gang, istedenfor 10 her og 20 der flere ganger i døgnet. Ene svarte ikke, den andre ble driiiiiiiiiiiiiiitsur, for å si det mildt *latterkrampe*

:lol: er så gøy når de blir sure! hva sa hn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: er så gøy når de blir sure! hva sa hn?

Mest masse banning, og jeg hadde ikke noe med at han kjøpte fra meg og fader så mange krongs jeg hadde da :lol:

:lol: Om jeg kommer over ekstremt billige Puppy Razing Pamplets så gjør jeg det samme. Feks en som solgte 100 stk til 450 FP :P

Men selger du de for 500 da? Om du legger de på normalpris skjønner jeg det godt, jeg kjøper også når det er kupp. Men jeg selger krong for 3950, og de selger de samme for 4000. Hadde vært noe helt annet om jeg solgte til feks 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...