Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Herregud... jeg hadde jo omtrent 9hundretusen her om dagen jeg, og nå er jeg nesten blakk :lol: men nå er det og slutt på inntak av hunder altså... puh!

Håper noen vil kjøpe mine dårlige dogoer, bra genetisk sett, dårlig competition score :P Og dalmatinere er og vanskelig å få omsatt altså... har en 24HH lala tispe som har ligget ute i dagesvis. Kanskje jeg bør levle henne opp til 5? Hun er låst. Pitbullene derimot går omtrent på dagen hvis de er bra.

Der er ofte lettere å få solgt om de er levla ja.

Kullet mitt ble født med kvalitet på 207. Det er vel ikke så dårlig, for det stiger vel? "Noe" bedre enn mudiene mine da, siden det er level 41 og 42 på foreldrene. :lol:

Når jeg er "ferdig" med mudiene mine genetisk sett, trur jeg at jeg skal starte på BCer der også. Med masse rare fargekombinasjoner. Det er utrolig moro å ha valpefabrikk også. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Så ingen når jeg titta over nå, men endte med å kjøpe et par BCer med rare farger. :lol:

http://www.furry-paws.com/kennel/view/480510

De ligger ikke for åpent salg, du må kontakte kennelen på PM

Herregud... jeg hadde jo omtrent 9hundretusen her om dagen jeg, og nå er jeg nesten blakk :lol: men nå er det og slutt på inntak av hunder altså... puh!

Håper noen vil kjøpe mine dårlige dogoer, bra genetisk sett, dårlig competition score :P Og dalmatinere er og vanskelig å få omsatt altså... har en 24HH lala tispe som har ligget ute i dagesvis. Kanskje jeg bør levle henne opp til 5? Hun er låst. Pitbullene derimot går omtrent på dagen hvis de er bra.

sånn går det når man har puppymill ;)

Kullet mitt ble født med kvalitet på 207. Det er vel ikke så dårlig, for det stiger vel? "Noe" bedre enn mudiene mine da, siden det er level 41 og 42 på foreldrene. :lol:

Slett ikke verst, og ja det stiger litt hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ofte lettere å få solgt om de er levla ja.

Kullet mitt ble født med kvalitet på 207. Det er vel ikke så dårlig, for det stiger vel? "Noe" bedre enn mudiene mine da, siden det er level 41 og 42 på foreldrene. :lol:

Når jeg er "ferdig" med mudiene mine genetisk sett, trur jeg at jeg skal starte på BCer der også. Med masse rare fargekombinasjoner. Det er utrolig moro å ha valpefabrikk også. :lol:

Ja da får jeg levle henne til 5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.furry-paws.com/kennel/view/480510

De ligger ikke for åpent salg, du må kontakte kennelen på PM

sånn går det når man har puppymill ;)

Slett ikke verst, og ja det stiger litt hver dag :)

Ja jeg vet jeg vet :lol: men til mitt forsvar så var den tispen fra tiden der jeg ikke tenkte på slikt. Så hun har allerede hatt for mange kull til at de blir noe særlig bra. Så da får hun rovavles litt på. Resten er jeg flink og venter med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet jeg vet :lol: men til mitt forsvar så var den tispen fra tiden der jeg ikke tenkte på slikt. Så hun har allerede hatt for mange kull til at de blir noe særlig bra. Så da får hun rovavles litt på. Resten er jeg flink og venter med :D

Hva hjelper det å rovavle når du ikke får solgt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det å rovavle når du ikke får solgt? :P

De blir nok solgt før eller siden :lol: så lenge jeg har plass i sales-kennelen så går det bra :P Koster meg jo ikke så mye uansett.

Men hva er en rimelig pris egentlig?

23HH 0hh lala

Multiplier: 0.981x Competition Experience

Hannhund, dogo argentino

Har satt den til 60.000, kullbror som har det samme bare 22HH til 55.000

Hvis jeg hadde trengt genetisk bra hunder så hadde jeg betalt den prisen uten å tenke over det egentlig, iallefall når rasen er såpass liten. Hadde ikke betalt det for en dalmatiner tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.furry-paws.com/kennel/view/480510

De ligger ikke for åpent salg, du må kontakte kennelen på PM

sånn går det når man har puppymill ;)

Slett ikke verst, og ja det stiger litt hver dag :)

Takker. Sendt henne en PM. Lå ei 19HH blå tispe der. Når jeg ikke kan få grå hunder lengre, så kan jeg jo få sorte og blå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltpost, får ikke redigert på mobilen.

Lola Pagola: det er en hannhund, men han er bare 1 dag gammel:p

Ja men det går bra! Skal parre en gammel hvit og svart tispe om noen dager med en annen svart hannhund som er mer på hennes level, også kan jeg bruke din på en tispe etter henne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BC tispe 24HH lala som har hatt et kull fra før jeg kjøpte henne. Jeg har lyst til å ha to kull på henne selv. Men da bør jeg jo parre henne på dag 88 med en topphannhund, og dag 100 med den jeg vil ha videre noen fargegener på? For det kullet vil vel falle i kvalitet uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BC tispe 24HH lala som har hatt et kull fra før jeg kjøpte henne. Jeg har lyst til å ha to kull på henne selv. Men da bør jeg jo parre henne på dag 88 med en topphannhund, og dag 100 med den jeg vil ha videre noen fargegener på? For det kullet vil vel falle i kvalitet uansett?

Høres riktig ut. Men samtidig tenker jeg, når skal dere legge inn kvalitet i fargene? Jatakk til begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres riktig ut. Men samtidig tenker jeg, når skal dere legge inn kvalitet i fargene? Jatakk til begge deler?

Han hun skal parres med har ll, og det er jo ikke noe ønskelig (men han er solid black, så er de fargegenene jeg vil ha inn). Så da får jeg jo en generasjon med lla. Men han vil jo bikke level 40 før han skal parres med henne, så det blir jo ikke crappy kull. Hun er level 38 nå (og 76 dager gammel). Men tenkte å se om jeg hade fått lånt en skikkelig god hannhund til henne på det kullet som har størst sannsynlighet for å bli best mulig konkurransemessig sett (som er 24 lala også).

BCene mine er "litt" mer seriøst en mudiene mine altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hun skal parres med har ll, og det er jo ikke noe ønskelig (men han er solid black, så er de fargegenene jeg vil ha inn). Så da får jeg jo en generasjon med lla. Men han vil jo bikke level 40 før han skal parres med henne, så det blir jo ikke crappy kull. Hun er level 38 nå (og 76 dager gammel). Men tenkte å se om jeg hade fått lånt en skikkelig god hannhund til henne på det kullet som har størst sannsynlighet for å bli best mulig konkurransemessig sett (som er 24 lala også).

BCene mine er "litt" mer seriøst en mudiene mine altså. :P

Bærer tispen (solid)sort da? Hvis ikke er det bortkastet, synes jeg, spes med tanke på ll. Eller er det "garantert" at minst en valp blir helsort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærer tispen (solid)sort da? Hvis ikke er det bortkastet, synes jeg, spes med tanke på ll. Eller er det "garantert" at minst en valp blir helsort?

Nei, hun er sisp. Men S er dominerende over si og sp, så da blir vel alle valpene "solid" i fargen og bærer enten irish eller piebald. Derfor jeg tenkte å ta det på det siste kullet på henne.

Fikk forresten kjøpt den blå schäfertispen. :ahappy: Hun kostet meg 150k, men så kjøpte eieren en valp av meg til 50k, så da ble det jo litt bedre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er sisp. Men S er dominerende over si og sp, så da blir vel alle valpene "solid" i fargen og bærer enten irish eller piebald. Derfor jeg tenkte å ta det på det siste kullet på henne.

Fikk forresten kjøpt den blå schäfertispen. :ahappy: Hun kostet meg 150k, men så kjøpte eieren en valp av meg til 50k, så da ble det jo litt bedre. :lol:

God deal på tispa, 150k var ikke dyrt det, selv uten valpesalget ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...