Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Tips: Den klinikken som har gratis vaksiner og gentester er snart tom..200 igjen. Spørsmål: jeg fikk et kull hvor valpene har 110 i stats (og under selvsagt) Foreldrene har sånn 1.065 og er på level 46 (23HH) & 47 (24HH). Men kullet fikk 94 i kvalitet. Er det fordi mor har hatt flere kull? De fikk 98% match på kalkulatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jammen har du rett,kullet som var på 200 i går er på 209 i dag :) Da stiger vel drittkullet litt da. Frekt spill :) Får bare personlighets-endring i ruinene og bare dritt av den vaskebjørnen i "hey what`s that?" Den har stjålet penger av meg,skitnet ned hundene og lagt igjen bæsj. Så frekk. Er den snill noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da stemmer det nok. Litt pussig,for det er datteren hennes som har 209 kullet,og hun har ikke hatt kull mellom der. Men hannen og tispa hadde høye stats på hver sin greie,det har vel litt å si det også,i tillegg til at hun har vært avlet mange ganger? Men hvorfor har valpene så høye stats når kullet har så dårlig tall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har du rett,kullet som var på 200 i går er på 209 i dag :) Da stiger vel drittkullet litt da. Frekt spill :) Får bare personlighets-endring i ruinene og bare dritt av den vaskebjørnen i "hey what`s that?" Den har stjålet penger av meg,skitnet ned hundene og lagt igjen bæsj. Så frekk. Er den snill noen gang?

Får du ting i ruinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem orker å vente 1/3-år på å kunne parre tispene sine? Det er sykt lenge! Men ellers blir valpene ræva? :aww:

Da får de bare bli ræva tror jeg. Jeg skal greie å vente til level 20 - men der går grensa mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da stemmer det nok. Litt pussig,for det er datteren hennes som har 209 kullet,og hun har ikke hatt kull mellom der. Men hannen og tispa hadde høye stats på hver sin greie,det har vel litt å si det også,i tillegg til at hun har vært avlet mange ganger? Men hvorfor har valpene så høye stats når kullet har så dårlig tall?

Statsene kommer fra foreldrenes level, dess høyere level dess høyere stats får valpene. Kvaliteten kommer som en kombi av foreldrenes level, comp excp og antall kull tispa har hatt (stor faktor).

Er dattera fra kull nr to? Da har hun fått maks fra mora, mens dette kullet har blitt redusert med ca 40% om det er tispas tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem orker å vente 1/3-år på å kunne parre tispene sine? Det er sykt lenge! Men ellers blir valpene ræva? :aww:

Da får de bare bli ræva tror jeg. Jeg skal greie å vente til level 20 - men der går grensa mi.

1-3 ÅR?? Hundene lever da bare 100 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem orker å vente 1/3-år på å kunne parre tispene sine? Det er sykt lenge! Men ellers blir valpene ræva? :aww:

Da får de bare bli ræva tror jeg. Jeg skal greie å vente til level 20 - men der går grensa mi.

Cluet er å ha de spredd litt i alder. For da har man kull med jamne mellomrom.

Eller ha to kontoer, der man er seriøs på en, og puppy mill på den andre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev jo 1/3 år da :-P Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

Ja jo, men jeg tolka det som ÅR lell, når hun ikke skrev 2-3 mndr.... ;) Forresten, 1 av 3 deler av året er jo pikadø 4 mndr og da er jo bikkja forlengst over sin fruktbare alder. *Peke nese og geipe*

Og som Nirm sier, ha litt aldersforskjell på de, betal gjerne mer for å kjøpe voksne hunder man ikke trenger å vente fullt så lenge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-3 ÅR?? Hundene lever da bare 100 dager...

1/3. Jæ. 364 del på 3, rundet av litt godt i kantene... :lol:

Cluet er å ha de spredd litt i alder. For da har man kull med jamne mellomrom.

Eller ha to kontoer, der man er seriøs på en, og puppy mill på den andre. :lol:

Jeg har to kontoer, men det ble mill på begge. :lol: NÅ skal jeg skjerpe meg på hovedkonto, men alle er så like i alder. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/3. Jæ. 364 del på 3, rundet av litt godt i kantene... :lol:

Jeg har to kontoer, men det ble mill på begge. :lol: NÅ skal jeg skjerpe meg på hovedkonto, men alle er så like i alder. :aww:

Eller seriøs puppymill på begge :innocent::lol:

Også en mulighet. :lol:

Men jeg kjente jeg ikke var helt rede for å vente 3 månder for å bli kvitt eksempel det l genet som gir små kull. Det er überskuffende å bare få en valp. Særlig om den ikke har både dårlig helse og ingen av de fargegenene jeg vil ha videre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ting i ruinene?

Nei,man må ha med seg en hund inn og den får stats eller feks endret personlighet osv. Jeg hadde ikke tålmodighet til å vente på delene så jeg kjøpte alle 7. Jeg har to tullekontoer uten hunder hvor jeg bare samler penger på spill og vogna (pluss åpner julekalender og gir alt til meg selv) og overfører til hovedkontoen. Så kjøper jeg boosters og sånt for det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,man må ha med seg en hund inn og den får stats eller feks endret personlighet osv. Jeg hadde ikke tålmodighet til å vente på delene så jeg kjøpte alle 7. Jeg har to tullekontoer uten hunder hvor jeg bare samler penger på spill og vogna (pluss åpner julekalender og gir alt til meg selv) og overfører til hovedkontoen. Så kjøper jeg boosters og sånt for det.

Jeg har alltid en hund leashed, men har aldri opplevd at det skjer annet enn at tomben er tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå ned i ruinene hver dag (og evt velge ny hund hver dag) akkurat som du kan lete i vogna hver gang. Du må bare ha alle 7 delene til statuen først

Ah, selvsagt. Har tre deler som jeg fant superbillig på torget en dag. Men når man først har alle delene, så blir de ikke "brukt opp" etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, selvsagt. Har tre deler som jeg fant superbillig på torget en dag. Men når man først har alle delene, så blir de ikke "brukt opp" etterhvert?

Neida,når statuen er komplett åpner ruinene seg og du kan gå ned med en hund hver dag. Denne hunden får endret noe ved seg. Forskjellig fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe max antall på valper en hannhund kan ha?

Antall kull mener du? Jeg tror det, men er ikke sikker på hva grensen er. Når du er breeder får du iallefall mulighet til å ha flere kull på dem etterhvert som du får sånne bonuspoeng.

Min eldste hund er 84 dager gammel, er parret 10 ganger og kan parres 12 ganger til står det. De får vel en parring hver dag tror jeg, men vet ikke hvor mange de kan samle opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...