Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Det blir endel museklikk om dagen det!! :D Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

Det blir veldig mange klikk :lol::lol: Men sånn går det når man er halvveis trygdesnylter og ikke har noe liv :P

Og det er bare hovedkontoen, har to til, men ikke fullt så mange hunder på de to andre. (enda) :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Har akkurat nå 111 hunder på hovedkontoen :icon_redface:

Print screen skal dere få når jeg en gang når level 20 :D

:lol: Du er den største hundesamleren her trur jeg. :lol:

Vet at de har sort kong og sånn durable comb der. Men må da være mer å få kjøpt! (nei da, ikke kjøpegal. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Du er den største hundesamleren her trur jeg. :lol:

Vet at de har sort kong og sånn durable comb der. Men må da være mer å få kjøpt! (nei da, ikke kjøpegal. :P )

The crazy doghoarder :lol:

Durable comb er noe jeg virkelig trenger i allefall, for det er så irriterende å må kjøpe ny hele tida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The crazy doghoarder :lol:

Durable comb er noe jeg virkelig trenger i allefall, for det er så irriterende å må kjøpe ny hele tida :P

Ha ha. Det går vel noen kammer per dag hos deg også. :lol:

Men det er lett å få alt for mange hunder der inne tidvis. :P Jeg har 54 mudier + et par kull, samt 30 hunder på hovedkontoen min. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert som man avler bedre hunder, vil man komme opp i langt over 60 på level. Det er mange som stanger mot 60 nå :)

Aaah, ok! For hvis jeg ser på "Breed Info" så er de fleste der 49-56 -ish.

Ellers:

"Congratulations! NCP Real Devil's Mafia boss won Best of Breed! You are officially the best American Staffordshire Terrier trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment." !! :D Litt "juks" da, for jeg kjøpte jo bikkja for noen få uker siden bare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, ok! For hvis jeg ser på "Breed Info" så er de fleste der 49-56 -ish.

Er ikke 56 å stange mot 60 da? Som sagt, etterhvert som flere og flere hunder kommer opp mot 24HH og høy comp. exp vil man bikke 60. Da FPBeta startet var vel level 10 maks, men det tok bare etpar år så bikka de 80. Nåværende FP er vel knappe halvåret gammelt.... Jeg har god tro på at man vil bikke mot 100 innen to år.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en Isabella eller Isabella bærer Aussie til salgs?

Hva skal jeg se etter for å finne ut det da? Jeg prøvde å lese meg opp litt, men ga opp når jeg ikke skjønte så mye :lol:

Er ikke 56 å stange mot 60 da? Som sagt, etterhvert som flere og flere hunder kommer opp mot 24HH og høy comp. exp vil man bikke 60. Da FPBeta startet var vel level 10 maks, men det tok bare etpar år så bikka de 80. Nåværende FP er vel knappe halvåret gammelt.... Jeg har god tro på at man vil bikke mot 100 innen to år.

Ah, logiskt. Tenkte ikke over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg se etter for å finne ut det da? Jeg prøvde å lese meg opp litt, men ga opp når jeg ikke skjønte så mye :lol:

Ah, logiskt. Tenkte ikke over det :)

dd hunder :)

Jeg leter og leter, men tror jeg er blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen Isabella aussier. Ingen av de står til salgs, men kan vel selge en:) solgte akkurat en bærer...

Også har jeg to kull med reserverbare aussievalper til salgs. Litt variabel kvalitet, de beste er 23HH.

Har også to bordere til salgs. En fawn og en brindle:)

http://www.furry-paws.com/kennel/index/1091608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg fikk en advarsel fordi jeg har sendt inn tegninger til image banken fordi de trur jeg har rappa de. Det var den tiden kasta bort i paint. :lol: Ok, så sendte jeg inn en ikke eksisterede farge (grå terv), men jeez.

Det BURDE forresten gå ann å få grå terver....

FURT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man parre på dag 100 eller er det 99 som er siste? Levler de på dag 100 ?

Man kan pare dem på dag 100, og de kan levle på dag 100. På dag 101 så er det slutt på konkurranser og avl. Mange venter til dag 100 før de tar siste kull, for å få høyest mulig level på dem.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan pare dem på dag 100, og de kan levle på dag 100. På dag 101 så er det slutt på konkurranser og avl. Mange venter til dag 100 før de tar siste kull, for å få høyest mulig level på dem.

Takk,hun levler på dag 100,og hannen åpnes annenhver dag,og da på hennes dag 100 ser det ut til så da passer jo det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...