Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Sånn 1.064 og litt over/under. De går som regel fra 1 - 3 på ett hopp og fra 3-5 på ett så da er det kanskje slik det skal? Syns bare det går så seint fra 1 og til den dagen de starter å øke.
Går de ikke fra 1-3 første dagen de kan levle (12 dager)? :)

Ah ok, for mine levler som oftest fra level 1 til 4 på dag 12, deretter en level pr dag før det blir ca en level annenhver dag. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke avle på hunder med under 1x i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg spiller for mye :icon_redface: Jeg begynte 30. desember da Tabris lagde denne tråden, og det tok ikke lang tid før jeg hadde tre kontoer. To av dem er elite :innocent: Jeg har nå en konto på level 17, en på level 16 og en på level 12. Jeg er hekta :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er hekta, er jo nå det blir gøy :D Har omtrent bare 24HH pitbuller, dalmatinerne begynner å bli knall, og salukiene henger på! Den beste hannen min har 1.101x, ikke dårlig :D Ikke egenoppdrettet da, men avkommene hans blir bra og. Har vært ganske flink i det siste og ventet til de har levlet og fått litt alder, prøver å vente til alle er level 15. Bortsett fra dogoene da, der det bare handler om genene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg med brosjyrene mine nå når jeg er blitt 3p breeder? Selge de?

Jepp! :-)

Nå har jeg skikkelig valpefabrikk her, har vel 8 kull på gang :lol: men kvaliteten er ganske bra faktisk. Så om noen er intr. i 24HH dalmatinere, salukier eller pitbuller, rop ut. Har bare beholdt to fra hvert kull nå, også legger jeg dem ut for salg når de er leveringsklare, men hvis noen vil reservere så er det åpent for det. Står sale bak de som skal selges senere. Selger dem til rundt 30-100.000, men gir sonenpris så klart.

edit: jeg har forresten fått 5 "hey what's that?" i løpet av to dager nå.. ingen statuebiter da, men litt penger og en bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de kullene som ligger ute til salgs,er det kun de med flagg på det går å reservere? Jeg sendte PM til en valp uten flagg,kan eier da sette flagg på også kan jeg legge inn bud på den? Eller hvordan fungerer det?

Ja og ja.

Jeg har flere ganger ønsket meg en annen valp enn de som var flagget, fordi det var noe spesielt jeg ville ha til neste generasjon. Kun en gang har jeg fått nei.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt synes jeg er utrolig frekt å selge :thumbsdown:

Hadde sendt en mail til vedkommede og klagd.

Ja jeg og synes det er frekt... men jeg burde jo vært litt våken selv da, gikk litt fort i svingene. Alle hundene var dritskitne og den måtte igjennom hele grooming senteret, så tipper vedkommende bare har glemt hundene sine jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og synes det er frekt... men jeg burde jo vært litt våken selv da, gikk litt fort i svingene. Alle hundene var dritskitne og den måtte igjennom hele grooming senteret, så tipper vedkommende bare har glemt hundene sine jeg.

Enten glemt, eller at livet har kommet i veien. ;)

Ble level 16 på mudi kontoen min idag. Og fikk en Best of Breed! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten glemt, eller at livet har kommet i veien. ;)

Ble level 16 på mudi kontoen min idag. Og fikk en Best of Breed! :D

Hvordan får man det? Det har jeg lurt på lenge.

Jeg er 3 fattige poeng unna level 18 på hovedkontoen min, makser ut poenggrensa hver dag for tida :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten glemt, eller at livet har kommet i veien. ;)

Ble level 16 på mudi kontoen min idag. Og fikk en Best of Breed! :D

Sjekket brukeren, og hun har kull på gang nå, samt at tispen ble parret i går... så da er hn nok bare et asshole :P Hunden var på level 15 bare (97 dager gammel), og ikke registrert i casso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mye hunder Ganzi? Du får ta print screen av den fameshoppen når du blir level 20 da. Finnes ikke nysgjerrig nemlig....

Best of breed blir man når man har høyest level på rasen. Trur jeg har tre hunder inne på mudiene blandt de 20 beste.

Lola: ikke alle som tar vare på hundene nei... Men gjør man ikke det, gjør fenge det dårlig på konkurranser. Og det er jo litt greit sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...