Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Måtte jo prøve dette her jeg også. Har selvsagt GD, og ler meg omtrent skakk av fargekombinasjonene de har lagt opp til :lol: Foreløbig tar jeg det med ro, men har da et lite kull på to hanner, tre voksne og to unghunder. Om jeg ikke går lei før level 3 kan vi legges til da ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf. Fikk ikke med meg pengene da. :/ Og jeg som var god for ganske mange millioner.... :P

Litt å sette seg inn igjen, spilte jo på Beta. Hvilket nivå må man være for å lage guild igjen? Og må man være elite? Husker jo ikke slikt, sliter med å gi valpene mine mat akkurat nå. :lol: Har jo 12 stykker allerede. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget? Kan man ha samme kennelnavn på alle, eller blir det mer som samarbeidskennler?

Før hadde man i hvert fall forskjellige profession på hver. Hovedkontoen min var en konkurransekonto (der man fikk ekstra poeng for hvert show man var med i), så hadde jeg en breeder konto (all avlen foretok jeg her, fordi da fikk man dobbelt stat boost). Fram til man kunne kjøpe "ditto training ticket" (som gjorde at man kunne trene en hund i to sporter), så var den siste en training konto, men da jeg fikk kjøpt DTT, så gjorde jeg den om til market/shop konto, for å få rabatter i butikken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg få mer UXP egentlig? Det går så treeegt..

Stell alle hundene slik at alt er "green ticked". Det gir deg UXP. Du får også UXP når dine hunder går opp i level, noe de gjør ved å delta på konkurranser. Så jo flere hunder du har, jo mer UXP får du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...