Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg har ikke hatt noe problemer jeg :P

Forøvrig føler jeg det går litt riktig vei for meg nå ,etter at jeg satt meg ned å leste meg skikkelig opp på hvordan spillet fungerte :lol: Har dog enda litt igjen å gå, men er en begynnelse :) Spillet ble også mye morsommere syns jeg når jeg fikk et sånt langvarig mål med hundene :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe problemer jeg :P

Forøvrig føler jeg det går litt riktig vei for meg nå ,etter at jeg satt meg ned å leste meg skikkelig opp på hvordan spillet fungerte :lol: Har dog enda litt igjen å gå, men er en begynnelse :) Spillet ble også mye morsommere syns jeg når jeg fikk et sånt langvarig mål med hundene :P

Ja, sant :) Har ei BC tispe nå som kanskje kan klare å kapre en Best of Breed plassering.

Og nå har jeg hund på level 78 igjen som er den høyeste levelen jeg har oppnådd (Mor til denne) Og jeg gleder meg som en unge til å se hvor hun stopper :D

Og så er det gøy å se at antall dårlige hunder synker raskt :) Bare på BC'en da, men det er den jeg fokuserer på akkurat nå. Snart skal jeg begynne å jobbe opp andre raser også, men jeg er jo så ubesluttsom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger sånn etter. Min beste egenavlede hund er på level 30 snart, 70 dager gammel :lol: Jeg glemte jo hundene en uke, så de har forsømt, i tillegg har jeg egentlig ikke startet det seriøse avlsarbeidet mitt sånn veldig. De hundene jeg har avlet på avlet jeg på som unge, og ubrukelige. De er long gone nå, og skal ikke brukes i avl :P Nå har jeg mange lovende hunder som er kjøpt fra andre som snart når avls alder. Da blir det fart i sakene håper jeg!

Edit: Går multiplieren i arv? Jeg har en Basenji som har ganske greit med HH, men som er fra tispen sin 3 parring, så han har under 1 i multiplier. Går den i arv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@tulip (feks) Eller hvem som helst: Når man har kjøpt ting i traden,hvor legger de seg? Haqr kjøpt to svindyre potetgull,FPP er trukket men jeg har ikke fått noe. Har hendt to ganger. Eller legger det seg et annet sted?

Usikker, men det legger seg ikke i attic da? Eller Items in Trades? Finner det under inventory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt synd når de gode hundene ser slike ut :lol:
1562939.jpg?98500749

@MissHeike
Har sendt avgårde en Breeding Request!
Er det mulighet for å kunne få kjøpt denne valpen? :flowers:

Hvis det er noen som har relativt gode og høyt levla 24HH, gjerne lala, 3-4agi border collie hannhunder så må de gjerne skrike ut!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt synd når de gode hundene ser slike ut :lol:

1562939.jpg?98500749

@MissHeike

Har sendt avgårde en Breeding Request!

Er det mulighet for å kunne få kjøpt denne valpen? :flowers:

Hvis det er noen som har relativt gode og høyt levla 24HH, gjerne lala, 3-4agi border collie hannhunder så må de gjerne skrike ut!

Har akseptert, Og den valpen kan du gjerne få kjøpe :) Lagt den ut nå.

I dag ble James The Luminous Fish Effect Best of Breed Border Collie :drool::frantics::cool: Så lykkelig, det var jo ett av de store målene, å greie en BOB plassering med BC :)

Edit: Og ja, Brindle Fawn Merle er ikke akkurat super nydelig. Liker ikke og prøver å avle vekk Merle på Reding hundene mine, men har noen stabukker som henger igjen.

Endret av MissHeike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rase er det du har så høyt? :)

Den ubrukelige GD`n såklart :)

Jeg får ikke konkurrert med noen av hundene mine i det hele tatt for tiden og mister masse levler på de samme hundene :( Skikkelig irriterende for de er bra og skulle ha levlet høyt. Dritt er det. Red: Jeg skrev til dem,håper de svarer. For dette er jo blodig alvor :D

Det har vært dritkjipt med de sene scriptene!! Husker da vi startet for to år sia var scriptene stort sett ferdige til 0800, nå er de sjeldent ferrdigkjørt før 1000.. Og det er liksom byttet til bedre servere for at ting ikke skal crashe. jatta jatta sier jeg bare!

Edit: Går multiplieren i arv? Jeg har en Basenji som har ganske greit med HH, men som er fra tispen sin 3 parring, så han har under 1 i multiplier. Går den i arv?

Nei og ja. Det er levelet til foreldrene som avgjør multiplier, så to hunder med høy MP som parres på level 50+50 vil gi lavere MP til sine valper enn to lavMP som parres på level 60+60. Så basenjien din vil gi høyere MP til sine valper om han konk med hver dag og ikke brukes i avl før han er 100 dager.

Nei,det er nok en bug. De lå igjen hos selger hos den ene og den andre er bare borte :(

Håper Kah tar seg tid til å fikse bug`en, det der er kjipt for både deg og selger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ubrukelige GD`n såklart :)

Det har vært dritkjipt med de sene scriptene! Husker da vi startet for to år sia var scriptene stort sett ferdige til 0800, nå er de sjeldent ferrdigkjørt før 1000.. Og det er liksom byttet til bedre servere for at ting ikke skal crashe. jatta jatta sier jeg bare!

Nei og ja. Det er levelet til foreldrene som avgjør multiplier, så to hunder med høy MP som parres på level 50+50 vil gi lavere MP til sine valper enn to lavMP som parres på level 60+60. Så basenjien din vil gi høyere MP til sine valper om han konk med hver dag og ikke brukes i avl før han er 100 dager.

Håper Kah tar seg tid til å fikse bug`en, det der er kjipt for både deg og selger!

Takk for svar :) Da skal han bli med på avlsprosjektet!

Jeg låste kontoen igjen da jeg klarte å få virus på pcen, igjen! Orker ikke å spille da. Så jeg får fikse det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å levle tispa før jeg satt kullet, ærgh :lol:

@MissHeike Om du vil ha noen av valpene etter hannen din så må du bare rope ut, hvis ikke så tror jeg at jeg beholder to, gitt! De er 24HH lala (én Lla) med 3stm :)

Jeg fikk en valpereservasjon i går fra en tilsynelatende ganske ny spiller. $500 000 bydde hun (minstepris var 30k), jeg så ikke at der var en ekstra 0 så jeg aksepterte bare, ettersom jeg hadde fått bud på 45k og varslet hun om dette. Da jeg innså at der stod 500 og ikke 50 så sendte jeg en høflig melding om at hun bare kunne kansellere og sette inn et fornuftig bud, men neida, det gikk greit. Så da sendte jeg henne 450k tilbake uten noe mer om og men, så fikk jeg en knallsint melding at det var da ikke vits å drive veldedighet bare fordi hun var ny :lol: Valpen hun ville ha var av lav multiplier, 23HH, Lla og 3cha :lol:

Jeg har ikke dårlig samvittighet for å drive 'veldedighet' :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å levle tispa før jeg satt kullet, ærgh :lol:

@MissHeike Om du vil ha noen av valpene etter hannen din så må du bare rope ut, hvis ikke så tror jeg at jeg beholder to, gitt! De er 24HH lala (én Lla) med 3stm :)

Jeg fikk en valpereservasjon i går fra en tilsynelatende ganske ny spiller. $500 000 bydde hun (minstepris var 30k), jeg så ikke at der var en ekstra 0 så jeg aksepterte bare, ettersom jeg hadde fått bud på 45k og varslet hun om dette. Da jeg innså at der stod 500 og ikke 50 så sendte jeg en høflig melding om at hun bare kunne kansellere og sette inn et fornuftig bud, men neida, det gikk greit. Så da sendte jeg henne 450k tilbake uten noe mer om og men, så fikk jeg en knallsint melding at det var da ikke vits å drive veldedighet bare fordi hun var ny :lol: Valpen hun ville ha var av lav multiplier, 23HH, Lla og 3cha :lol:

Jeg har ikke dårlig samvittighet for å drive 'veldedighet' :aww:

Skal se på dem igjen etterpå, kanskje jeg vil ha en om de har noe jeg streber etter :P Sender en PM om det på FP når jeg får sett ^^

Super tispa mi ble BOB i dag også :D På julaften - om jeg gidder, skal hun parres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.furry-paws.com/litter/view/825614 Mitt første Homebred kull som er over 1.5x MP :D På dag 4 da, men likevel, første gang er knall artig. Den ene må jeg selge for det var bare en i hele kullet som jeg kan bruke videre med ett nødskrik. Men nå begynner nybegynner feilene mine heldigvis å avta kraftig.

Ellers fikk jeg BOB for tredje dag på rad, morsomt når rasen er den mest tallrike på spillet. Håper flere av hundene mine som er litt yngre greier å nå BOB. Hvis ikke får jeg vente til neste hurv er gamle nok.

Nå blir målet å klare ett kull med 1.5x på første dag. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...