Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Guest Michellus

Jeg er bare happy over at alle levler en del her jeg :P Nå når jeg kanskje level 15 i morgen, eventuelt lørdag :D

Ellers forstår jeg selv ikke så mye. Bare glad for at MP'en har gått opp på de fleste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bortsett fra et par stk hadde levlet hos meg, ble mye bytte av utstyr og mat :D Må omstille hjernen min litt nå da... på hva som er bra multiplier og hva som er lav level... for level 60 er jo lavt nå.

Ser ut som at level 68 blir det nye 60/61, min 99 dager gamle tispe er på det nå. Men blir nok ikke like vanskelig å komme til level 70 ser det ut til. Så jeg kan vel regne med at mine hunder som ellers hadde blitt maks level 61 kommer til å bli maks level 68 isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de er ferdige med gårsdagens konkurranser og sånt før kl. 8, så jeg pleier ikke å gidde å ta kennelene før da :)

---

Sånn apropos dette med MP og sånt, så har jeg to tisper nå som er 86 dager gamle, der den ene har en MP på 1.275 og den andre 1.01833. Den første er på level 50, den andre på 41. En betydelig forskjell med andre ord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WCSh Gan's Isolus V [24HH lala 4cha Bb] lacks focus today and performed more poorly than usual.'

Det der har jeg fått på 3 hunder i dag, hvorav en av de var en terv, @Michellus :o 2 av de var selvsagt hanner :aww: Tispa er puddel, det er ikke et ukjent problem på pudler at de ikke alltid har fokus :P

Stort sett alle hundene mine har best of breed foreldre i tre generasjoner bakover, oppdrettet av moi! :D

Du er flink! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du vil trenge dem ettehvert ja, når du får nye kull, med mindre du er trestjerners trainer... (jeg er breeder, så må vel kjøpe inn).

Jeg er også trestjernes breeeder, men aptitude kommer jo på kullene på dag 4? Eller er det bare på eksisterende kull? Det virker jo passe teit det og, at man skal trenge det på kull laget i morgen, men ikke kull laget i går, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trestjernes breeeder, men aptitude kommer jo på kullene på dag 4? Eller er det bare på eksisterende kull? Det virker jo passe teit det og, at man skal trenge det på kull laget i morgen, men ikke kull laget i går, liksom :P

Tror nok bare det er de kullene som allerede var født som er testet ja, fremtidige kull må du teste selv...men synes det er litt teit at man må bruke brosjyrer, at det ikke holder med gentesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...