Kanoen min!

150 innlegg i emnet

:wub: fiiiin! 

Rutta er bare valpen, men tror jeg har funnet min rasematch altså. Lab 4ever !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fina! Tror Eine hadde slått krøll på seg av å møte sin gamle venninne igjen! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:wub: fiiiin! 

Rutta er bare valpen, men tror jeg har funnet min rasematch altså. Lab 4ever !

Ja jeg ser det nå når jeg har med flere raser å gjøre, det er labradoren som er "the thing". Jeg må ha intensiteten og kjærligheten og den rare personligheten, alt anna blir "feil", hehe. One of a kind!

Fina! Tror Eine hadde slått krøll på seg av å møte sin gamle venninne igjen! 

Kanskje vi sku prøv å treffes i Oktober? :D  

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg ser det nå når jeg har med flere raser å gjøre, det er labradoren som er "the thing". Jeg må ha intensiteten og kjærligheten og den rare personligheten, alt anna blir "feil", hehe. One of a kind!

Kanskje vi sku prøv å treffes i Oktober? :D  

Ja, det kan vi prøve på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Hun er kjempefin :wub:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun er kjempefin :wub:

Fine bilder av fin voffs! :D

Takk :D Sukk. Jeg savner henne allerede. Så gjennom tråden, nesten litt angst å se henne gå fra svart og ung til grå på snuten - men med masse livserfaring. Hvorfor går tiden så fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tiden går så alt for fort. Og du som ikke ser henne så ofte, da går det ekstra fort..  Blir ho værende hos familien din på sine eldre dager ,eller ser du at du skal få henne til deg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tiden går så alt for fort. Og du som ikke ser henne så ofte, da går det ekstra fort..  Blir ho værende hos familien din på sine eldre dager ,eller ser du at du skal få henne til deg ?

Hun blir nok hos familien, av en myriade av årsaka egentlig. Først og framst fordi jeg reiser så inn-i-hampen mye. Gjerne på kort varsel. Jobber også sykt ustrukturert, i dag jobber jeg 13-20, i morgen 08-15 liksom. Samboern jobber enda verre, haha. Så vi har ikke noe rutine. Og Lunern er et rutinedyr av rang, hun må ha medisin til fast tid, hun driter til fast tid ( :lol: ) - hun er helt programmert fra oppveksten hvor vi hadde et rutineliv. Hun takler fint å ikke ha rutine (utover at hun uansett må få medisinen til fast tid da) - men hun er mest lykkelig når hun har rutinene sine. Hun ELSKER også å være hjemme, du skulle sett henne når vi kjører ut på tur. Hun liker å være på tur og alt sånn, null problem, men hun blir såååå glad når vi kommer hjem! Hun løper fra bilen og logrer ved inngangsdøra - veldig "heimbuinn" for å si det på nord-norsk. Hun sover ikke like godt når vi er borte på besøk eller på hytte. Også har du jo selvfølgelig også at hun er litt pensjonisthund - jeg må begrense alt av turer så jeg ikke overbelaster beinet. Også liker jo familien å ha henne, også, i tillegg til at de har muligheten til å dra hjem i lunch og ha en del hjemmekontor. Hun er aldri hjemme alene mer enn 4-5 timer. Ikke at hun ikke kan være hjemme alene - tvert i mot - men jeg synes jo det er fint for hunden min at hun ikke trenger være mye alene. Så det er mest for Lunas skyld at hun er hjemme i Tromsø. Hun får fortsette med livet hun elsker, og jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet for å ha henne alene hjemme i lange dager, ha ustrukturert liv .... Så det er summen av alt. Hadde jeg vært egoistisk hadde jeg sikkert tatt henne hit og tenkt at JEG vil være med hunden min, for det hadde jo fungert på noe vis. Men dessverre er jeg så soft-hearted at jeg ikke klarer det :no: Best for alle. Minus meg :P 

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som hun har det best der hun er :-)  men kjipt for deg da. Greit å ha noen å kose masse med iblant da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun er vannvittig søt da :wub: Høres ut som om hun har det fint der hun er, selv om det selvfølgelig er trist for deg :console:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun er fantastisk søt! Hvorfor Kano egentlig? Det har jeg alltid lurt på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefin 8 åring :wub:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hipp hurra! Eine hilser så mye!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis. Har begynt å snuse på rasen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var til fineste Luna :D

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun virker så herlig! :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klumpen til a mor hilser god jul med et knippe bilder fra 2017 :ahappy: 

25428322058_7bda58d44e_b.jpg

38419919105_55ff7ec1ac_b.jpg

27520266339_4cdddfa24d_b.jpg

24433191547_24fb7a083d_b.jpg

25428302438_6aec19f19b_b.jpg

27520266189_57f4400eb1_b.jpg

38419921025_bb9a46c47c_b.jpg

24433203697_e1a5e73cda_b.jpg

7 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine Lunaen! Hvordan går det med kloa (?) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
29 minutes ago, Lola Pagola said:

Fine Lunaen! emoji7.png Hvordan går det med kloa (?) ?

Nerva (uten klo :P ) ser veldig bra ut, vi trengte ikke bruke antibiotika og siste veterinærkontroll var i dag. Så gamla (på 9,8 år som det stod hos vet'n) er en fighter. Man skal jammen ikke skue gammel-hunden på hårene :ahappy: 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser så vondt ut Casper mistet den samme klokapselen som Luna tidligere i år, måtte ha antibiotika. For et styr det var med sokker og sånn og eksponert nerve... fant ut at en potesokk med hull i bunnen var det beste, så ble den som en trakt over kloa og masse luft, samtidig beskyttelse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive