Gå til innhold
Hundesonen.no

Kanoen min!

Recommended Posts

Tar en dag av gangen, også er det jo kjempetrivelig å se tilbake på de fine turene vi har hatt. Tenke at jeg har gitt henne et så bra liv som mulig.

Akkurat det der trur jeg er veldig riktig, og det har vi jo snakka om før. :hug: Luna er fantastisk vakker!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar utrolig flotte bilder! Men er vel greit det når man har en utrolig flott hund :D Beinskader er skumle greier, men godt hun fungerer såpass bra likevel. Beinskader på dyr er noe av det jeg er mest redd for, du er tøff som holder motet oppe og ikke gir opp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden photobucket er snill med meg fant jeg noen gamle ferdig-opplasta valpebilder jeg tenkte jeg kunne dele! Labradorvalper er jo teh cuteness itself, så jeg håper de faller i smak :ahappy:

3185424496_a096b51322.jpg

8 uker

9710bc13.jpg

1f971065.jpg

560c80d5.jpg

847fb3bc.jpg

0057d08d.jpg

efc4e537.jpg

3f16909a.jpg

6369b8a9.jpg

d7f3f677.jpg

9758a9aa.jpg

66b16ea6.jpg

Hun er glad i pinner, den Luner'n :lol:

DSCF5864.jpg

• Like 12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Næmmen! Herregud, denne tråden må jeg aldri vise samboern, da har vi vel labbis i hus før jeg får sukk for meg. Luna er AALT for fin!!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Næmmen! Herregud, denne tråden må jeg aldri vise samboern, da har vi vel labbis i hus før jeg får sukk for meg. Luna er AALT for fin!!

Mihihi, hører jo til historia at etter Poter med mann fikk treffe Luna så fikk de jo Labrador i hus :whistle::D

Tusen takk for trivelige kommentarer! Hadde ikke så bra kamera i valpetiden (som det kanskje vises).

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mihihi, hører jo til historia at etter Poter med mann fikk treffe Luna så fikk de jo Labrador i hus :whistle::D

Tusen takk for trivelige kommentarer! Hadde ikke så bra kamera i valpetiden (som det kanskje vises).

Haha! Ja, da skal han IALLEFALL holdes unna. :D

(Ikke at labbiser ikke er fine, men jeg orker ikke TRE hunder i hus ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Ja, da skal han IALLEFALL holdes unna. :D

(Ikke at labbiser ikke er fine, men jeg orker ikke TRE hunder i hus ;) )

Tenk at han ikke ble bitt av basillen etter å ha gått tur med Eine *snurt* :icon_confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
har dere to? trodde det bare var en :P

Hehe, vi har...1,5? En og snart en til? Eller noe. Akkurat nå har vi en. Om en måned har vi kanskje to. :)

Tenk at han ikke ble bitt av basillen etter å ha gått tur med Eine *snurt* :icon_confused:

Han var jo ikke med! Var romkameraten vår :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hehe, vi har...1,5? En og snart en til? Eller noe. Akkurat nå har vi en. Om en måned har vi kanskje to. :)

Han var jo ikke med! Var romkameraten vår :)

Ahaaa, men da så! Da tror jeg Kang og jeg skal troppe opp hjemme hos deg med labbradååårene våre og se hva han sier. Hihi :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si det varmer en labradormammas hjerte at noen kaller banet for "pen", for de fleste bruker begreper som "gørrkjedelig", "feit" og liknende om Labradorer :P

Her er et fra i dag, med "vondfoten" nærmest kamera. Begynner å komme seg litt med muskler i låret!

8489324178_15de4cc2de_b.jpg

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er ikke noe utpreget vintermenneske, kanskje det er derfor det passer meg så fint nå  Å, fy! Kommer nok til å sette hjertet i halsen, ja. Har vært i et par situasjoner hvor jeg må bruke alt jeg har av viljestyrke for å ikke løfte han opp. Selv om hundene da har vært lagt unna og gjerne i treningssituasjon. Er ikke så lett! Men ja, små er bra! Jeg er jo nå på randen av å skaffe meg 10 små til og drive oppdrett så jeg kan ha minivalper rundt meg for alltid. Neida (joda), men en dag må jeg nok legge en tispe til i flokken. Er litt lei meg for at Tinka tilbragte dagene alene med meg, tror hun hadde likt å ha "småsøsken" om hun ikke hadde blitt syk. Så når Marvin er voksen, trygg og krever litt mindre oppmerksomhet tenker jeg at en liten Phaléne eller Chi-frøken er på sin plass.  Men først skal han få alt han kan ønske seg en stund!
    • Drømmer om noe smått noe når jeg blir gammel og grå og ikke orker å være ute om vintern i særlig grad. 

Godt det ikke har skjedd, skjedde ikke oss mange ganger heller, og de få gangene så var det snille hunder. Men glemmer aldri når en diiiiger curly hanne kom stormende i hundreoghelvete. Da tror jeg at jeg mista ti år av livet mitt. Han var bare søt og snill altså.  (Haha, ja stemmer, jeg bare måtte.   Håper du ikke får noia )  
    • I morra skal en bekjent se på bil for meg! Det er skikkelig skummelt, og jeg dør litt innvendig av å tenke på at jeg sannsynligvis skal bruke et fem-sifret beløp på EN ting i løpet av denne uka
    • Sitter med sånne teite tårer i øynene etter å ha oppdatert Marvin-tråden. Trodde genuint at jeg aldri kunne bli glad i en hund igjen da Tinka døde - også kommer han her og bare graver seg inn i hjertet han også. Jeg skulle ikke ha hannhund, ikke ha røytehund, ikke ha hund før om noen år, har aldri likt B&T noe særlig og skulle alltid bare adoptere. Også sitter jeg her med en renraset og registrert black&tan Chihuahua-hannhund, og han er bare ALT jeg kan ønske meg. Så feil kan man ta, haha!  For dere som hjalp meg i vinter da livet var litt håpløst (både med penger og jobb og syk hund): Takketakketakk! Nå har jeg samboer, valp og fast jobb ved siden av studiene. Merkelig hvordan livet fungerer noen ganger.  
    • Altså, jeg vil bare ha fler!! Du, det har ikke skjedd enda. Er jo båndtvang, og de få som går løs er for lydige for å komme løpende bort. Men jeg går stadig og er redd for at noen skal tro han er middag, så vi prøver å utsette det litt til! (Mamma fortalte forresten at det ligger en overraskelse til meg hos henne? Veldig spent!!) Åå, 9! Tenk at Marvin er 9 år en dag! Min forrige (Phaléne) var 9 da hun døde, da hadde jeg hatt henne i 6,5 år, og den tiden var lang. La oss håpe de blir gamle! Vi koser og nyter og leker og lærer!  Altså, jeg har lyst på en ny en allerede. Blir nok to til slutt, om ikke Chi så en annen liten en.  Jaa, det er det! Kjenner du til mamma?  
  • Nylig opprettede emner