Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder og fyrverkeri


Tøfflus
 Share

Recommended Posts

I går brydde hun seg faktisk litt, det har hun ikke gjort før. Men så har vi alltid bodd litt landlig, utafor byen. Nå bor vi i Tønsberg sentrum, så her smalt jo alt på en gang. Hun skvatt og bjeffa, halen opp og litt sånn truende her vokter jeg holdning hehe. Tre bjeff, og så var det greit. Hu gikk å la seg i buret og fortsatte å ete opp oksestrupen hun hadde fått.

Mesteparten av kvelden hang hu på matfar :P

836_10151346395475091_598450007_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Yep, så gjør de det kommer jeg til å gå opp og hente den. Da får den heller være nede hos oss. De har ofte latt hun være hjemme tidligere lenge osv, så kan jo hende de gjør det nå også tenkte jeg..

Her soves det gjennom hele seansen stort sett. Kan vel lette på hodet når det braker som verst. Eneste forholdsregel jeg tar er at jeg ikke lar dem være hjemme alene

Jeg aner ikke hvordan Em reagerer, så jeg sender gjestene mine på party på hotellet, mens jeg blir liggende på sofaen med masse mest snop, chips, pizza og kos Nå skal vi gå en laang, grisetung skitur

Så redde var mine i går :P Isak syntes det var kjedelig å se på rakettene, Bris sto og logret :P Var ikke ute da nærmeste nabo sendte opp raketter, det hadde nok muligens skremt de litt, men å stå ute og se på de andre rakettene gikk helt bra :)

DSC_4894.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...