Gå til innhold
Hundesonen.no

Logokonkuranse AVSTEMNING


  

158 stemmer

  1. 1. Hvilken logo liker du best?

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      80
    • 4
      3
    • 5
      52
    • 6
      10
    • 7
      11


Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ nå? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Fø

For noen flinke tegne-soniser vi har, blir imponert! (Og som vanlig har vi noen fantastiske kverulanter blant oss, hva hadde sonen vært uten )

Nummer 3, uten tvil! Men, det er mer riktig med "et" og ikke "ett". Pirkefeil though.

Posted Images

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ ? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Føler meg fysisk uvel, blir rent svimmel. Ett møtested liksom. Herregud for en fadese og en farse av en "avstemning".

5 for the win forresten!

:lol:

Døh. Det ekke så lett å alltid måtte henge seg opp i sånne feil, altså. Skulle gjerne sett forbi de jeg, men det bare... går ikke... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er det blitt av Mana-logoen? Liker forsatt den best jeg..

Jeg savner også en Mana! Den forrige var jo såå fin :)

Hihi, takk! Men jeg har rett og slett ikke fått tid til å lage ny logo... Jeg begynte, men så ble den ikke noe fin og da gadd jeg rett og slett ikke.. Synd, for jeg ville jo vinne, haha! Meeeen det skjedde så mye mtp jula osv, så da ble det bare sånn.. Men jeg har ikke fått noen PM ang den forrige konkurransen?

Jeg har stemt på nr. 3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk! Men jeg har rett og slett ikke fått tid til å lage ny logo... Jeg begynte, men så ble den ikke noe fin og da gadd jeg rett og slett ikke.. Synd, for jeg ville jo vinne, haha! Meeeen det skjedde så mye mtp jula osv, så da ble det bare sånn.. Men jeg har ikke fått noen PM ang den forrige konkurransen?

Jeg har stemt på nr. 3..

Jeg må jo ærlig si jeg tror at TIMINGEN til denne logokonkurransen er dårlig, nettopp for det du skriver. Tidsbruken til runde 1 var helt OK, men det manglet entusiasme blandt meldlemmene. Sannsynligvis led konkurransen av "alle andre er flinkere enn meg så jeg orker ikke".

Runde 2 hadde kjempekort tidsfrist midt i både eksamensstria og julestria - ergo ville mange som ellers kunne deltatt ikke få tid til å delta. Og tidsfristen var kort.

Men nå er nå ting som de er, så. Det var ikke for å klage, det var vel strengt tatt bare en generell observasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk! Men jeg har rett og slett ikke fått tid til å lage ny logo... Jeg begynte, men så ble den ikke noe fin og da gadd jeg rett og slett ikke.. Synd, for jeg ville jo vinne, haha! Meeeen det skjedde så mye mtp jula osv, så da ble det bare sånn.. Men jeg har ikke fått noen PM ang den forrige konkurransen?

Jeg har stemt på nr. 3..

Jamen kunne du ikke ha sendt inn Mana en gang til, var den jeg likte best jo.. :cry:

Jaja, da har jeg stemt på nr 3 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen kunne du ikke ha sendt inn Mana en gang til, var den jeg likte best jo.. :cry:

Jaja, da har jeg stemt på nr 3 også.

Hehe jo, jeg kunne, men den ville ikke ha vunnet så da var det liksom ikke så mye vits... Folk syntes den var for detaljert, så den hadde ikke fått mange stemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det flere fine forslag. :)

Min stemme går til nummer 3. Den ser elegant, enkel og proff ut. Me like! Nummer fem er jeg ikke sikker på om er hester, mennesker eller hunder(regner med at den som har laget den ikke blir for fornærmet ettersom jeg stemmer på den andre vedkommende har laget :P ).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...