Gå til innhold
Hundesonen.no

Logokonkuranse AVSTEMNING


  

158 stemmer

  1. 1. Hvilken logo liker du best?

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      80
    • 4
      3
    • 5
      52
    • 6
      10
    • 7
      11


Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ nå? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Fø

For noen flinke tegne-soniser vi har, blir imponert! (Og som vanlig har vi noen fantastiske kverulanter blant oss, hva hadde sonen vært uten )

Nummer 3, uten tvil! Men, det er mer riktig med "et" og ikke "ett". Pirkefeil though.

Posted Images

Det ser jo uansett ut til at bullterrieren ikke får spesielt mange stemmer sammenlignet med f. eks nummer 3 uansett, da. Jeg tror at om den ikke hadde fått være med i konkurransen i det hele tatt så hadde det blitt misnøye igjen, så vi tok den heller med og ser om vi finner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo litt at jeg ikke gidder å stemme på den når jeg risikerer at en helt annen vinner da og stemmen min ikke blir tellende. Ikke lett å gjøre alle fornøyde... :P

Når avsluttes avstemmingen?

Har du lest hele førsteposten? :)

Men helt seriøst, folk skrek og grein over bullterrieren, men så viser det seg nå at folk liker tydeligvis nye og andre forslag, synes forandring er bra og tror du virkelig vi ikke har prøvd å få tak i filene?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst, folk skrek og grein over bullterrieren, men så viser det seg nå at folk liker tydeligvis nye og andre forslag, synes forandring er bra og tror du virkelig vi ikke har prøvd å få tak i filene?

Jeg var en av de som skreik og grein over bullterrieren :P Men da var ikke disse logoforslagene med, ikke sant? Så selv om vi syns at bullterrieren burde være med, så kan man synes at en av de nye er morsommere, finere eller whatever? Jeg antar det er lov? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av de som skreik og grein over bullterrieren :P Men da var ikke disse logoforslagene med, ikke sant? Så selv om vi syns at bullterrieren burde være med, så kan man synes at en av de nye er morsommere, finere eller whatever? Jeg antar det er lov? :P

Yap :)

Og det håpet jeg at folk ville like de nye forslagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... "Ett møtested for hundeinteresserte"? Det ligger ikke noe trykk på "et" i setningen når jeg sier den i alle fall, jeg har trykk på møtested, ergo en t. Mulig jeg har fått helt dysleksi altså. Men jeg synes det ser/høres rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... "Ett møtested for hundeinteresserte"? Det ligger ikke noe trykk på "et" i setningen når jeg sier den i alle fall, jeg har trykk på møtested, ergo en t. Mulig jeg har fått helt dysleksi altså. Men jeg synes det ser/høres rart ut.
Er jo sagt mange ganger nå at det vil/kan endres.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ ? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Føler meg fysisk uvel, blir rent svimmel. Ett møtested liksom. Herregud for en fadese og en farse av en "avstemning".

5 for the win forresten!

:lol:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ nå? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Føler meg fysisk uvel, blir rent svimmel. Ett møtested liksom. Herregud for en fadese og en farse av en "avstemning".

5 for the win forresten!

:lol:

3 og 5 er laget av samme person ;-) skal sende en epost og spørre jeg :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stemme gikk til 5, og nå er jeg litt sur for at ikke alle er enige, og også stemmer 5. :P

Jeg og. 3 liksom. How zzz. :P

edit:

Tror faktisk jeg kommer til å droppe sonen helt om nummer 3 blir valgt.

Endret av Mari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan dere stemme over logoforslagene. Bullterrieren er med forbehold om at vi får tak i orginalfilene, så om den vinner og vi ikke finner de så vinner forslag nummer 2 (om bullen vinner). Bildene: 1. post-6328-0-27469100-1356734025.jpg 2. post-6328-0-52609600-1356735041.jpg 3. 4. post-6328-0-30088500-1356734371_thumb.jp 5. 6. post-6328-0-78763200-1356734555_thumb.jp 7. Avstemningen er åpen til fredag 4. januar 23:59.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...