Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til noen icon bilder


Nirm
 Share

Recommended Posts

Aner ikke om jeg kan legge det her, eller egentlig burde lagt det i kjøp og salg...

Men. Jeg skulle gjerne hatt hjelp til noen små mudi-figurer. Slike som JeanetteH har på hjemmesiden sin:

ak_red.gif

Den størrelsen som de er i der, er veldig fin egentlig.

Men jeg kan ikke tegne så bra på dataen. Og så trenger jeg i litt forskjellige farger da... Mudien har jo flere både godkjente og ikke-godkjente farger.

Så er det noen snille soniser som vil hjelpe meg? Betaler gjerne for det også. :) Og det er ikke noe som må være ferdig veldig snart... Men utover 2013 engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke laget disse kelpiene, så da kan jeg faktisk ikke gjøre det. Det handler om copyright for min del, og jeg skal bruke det på en hjemmeside.


Og jeg har ikke noen mudier å gjøre det med, fordi jeg får ikke bilder til å bli pene små nok rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke laget disse kelpiene, så da kan jeg faktisk ikke gjøre det. Det handler om copyright for min del, og jeg skal bruke det på en hjemmeside.

Og jeg har ikke noen mudier å gjøre det med, fordi jeg får ikke bilder til å bli pene små nok rett og slett...

åååå slik å forstå, da hjelper jo ikke det jeg forklarte deg :P Var kanskje litt tidlig for brillene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...