Gå til innhold
Hundesonen.no

Romsjulstur i Bergen


Evelzz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hallo Bergens-soniser! MegaMarie og jeg har akkurat konkludert med at vi ikke kan la disse østlendingene vinne på treffsiden, og at vi burde få til en romjulstur her mellom de syv fjell også! Vi e

Gjerne @ du kan låne en av mine

Jeg er i Bergen til 1 januar og vil gjerne være med. Hvis jeg får lov å henge meg på da....

Jeg er ferdig på jobb klokken 13, så for meg passer det ikke før 14 tidligst. Jeg kan fint plukke opp 1-2 stk på et busstopp i nærheten av der vi skal gå altså :)

Jeg møter ihvertfall sjeldent folk i Nordnesdalen. Der kan man velge ulike "runder" som jeg syns er helt fine for valper å være med på ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig på jobb klokken 13, så for meg passer det ikke før 14 tidligst. Jeg kan fint plukke opp 1-2 stk på et busstopp i nærheten av der vi skal gå altså :) Jeg møter ihvertfall sjeldent folk i Nordnesdalen. Der kan man velge ulike "runder" som jeg syns er helt fine for valper å være med på ihvertfall :)
Jeg kan sikkert komme på et busstopp! Ork å gå helt opp! Haha :P Ida gikk 3km første juledag på grusvei, med innlagte hvilepauser i mammas og pappas armer. Løp løs med Nora. Men vi er med! Jeg får bære om hun blir sliten :) Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...