Gå til innhold
Hundesonen.no

* NY logokonkuranse


Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Espen er egentlig bare noe AnetteH og jeg fant på for å skyve vekk skyld i late perioder .

Siden Espen åpenbart svært sjelden har tid til å engasjere seg i dette forumet (bortsett fra når han er inne og endrer på noe og ødelegger alle funksjoner ), så burde han vel kunne overføre sine admin

Se så fint det ble og hvor flink jeg var

Kjempefin logo, men synes kanskje den er litt mørk mot bakgrunnsfargen? :) Ingen krise altså, det ble bare litt dystert :)

Det hjelper ikke å ha en admin som er flink om han nesten aldri er her og man ikke får tak i han. Det kan jo hende det er noen her som vil ta på seg jobben som har kunnskaper og tid til å følge det opp :) Men synes de skal melde seg selv og ikke bli prakket på jobben :)

Det er overhodet ikke DET vi trenger. Jeg og IW er faktisk mer enn nok, men problemet er at vi ikke har nok tilganger. jeg kan utnevne flere admins jeg, men det vil ikke løse noe som helst ;)

Så om jeg fikk alle tilgangene som jeg trenger (og som er pratet om) så ville det sluttet å være at jeg og iw må vente på espen. Fordi vi kunne ordnet selv, skjønner folket det? :)

Det er ikke at vi trenger å være flere, det hjelper ikke på noe :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en uting at forummedlemmer skal begynne å oppfordre, eller ymte om at det skal velges nye admin og at folk kan melde sin interresse. Det blir litt å hause oppunder noe for å få i gang en situasjon. Det skaper kun uro og dårlig stemning. Skryte litt i stedenfor! Fortelle de som legger ned fritiden sin her at de gjør en god jobb! Sent from my iPad using Tapatalk HD

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og synes det blir litt spesielt å mase om ny admin... er det ikke Espen som har skapt dette forumet da? Det er jo hans? Det er vel sånn sett absolutt ingen som har noe med om det skal ny admin på plass eller ei, bortsett fra Espen selv...blir jo litt som å mase om at et hus som ikke har blitt malt på 20 år bør få seg ny eier snart, og at naboene begynner å styre med å finne ny eier på egenhånd... (shitty eksempel, men ja :P )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instant reaction på forslag om ny admin:

http://youtu.be/Ay1cYP9Wb3s

Det er neppe så vondt ment som du tar det, AnetteH, og forslaget er ikke så ****** på jordet heller. Det er noen måneder siden vi stemte frem en ny logo, og vi har hele tiden ventet på at Espen skal gidde å være her lenge nok til å kunne fikse det. Du trenger ikke å ta det personlig at noen foreslår - med litt andre ord, riktignok - det samme som du sier: at dere som er admins får tilgang til mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instant reaction på forslag om ny admin:

http://youtu.be/Ay1cYP9Wb3s

Det er neppe så vondt ment som du tar det, AnetteH, og forslaget er ikke så jævlig på jordet heller. Det er noen måneder siden vi stemte frem en ny logo, og vi har hele tiden ventet på at Espen skal gidde å være her lenge nok til å kunne fikse det. Du trenger ikke å ta det personlig at noen foreslår - med litt andre ord, riktignok - det samme som du sier: at dere som er admins får tilgang til mer.

Nja, det hørtes mer ut som på et par poster at de ønsket å få inn noen med kunnskap og ønske om å hjelpe til, men det har vi jo. Jeg kan gjøre alt jeg bare noen gir meg nok tilgang :P

Jeg leste det som flere admins,og det har ingen nytte for seg, derfor jeg tenkte det var greit å presisere før folk begynte å melde seg ;)

Om noen ser Espen en dag så huk tak i han da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det hørtes mer ut som på et par poster at de ønsket å få inn noen med kunnskap og ønske om å hjelpe til, men det har vi jo. Jeg kan gjøre alt jeg bare noen gir meg nok tilgang :P

Med fare for å høres frekk ut, så kan du vel ikke forvente at folk skal vite at det er tilgangen det skorter på, ikke kunnskapen?

Jeg leste det som flere admins,og det har ingen nytte for seg, derfor jeg tenkte det var greit å presisere før folk begynte å melde seg ;)

Flere admins med alle rettigheter. Det går an å lese det sånn også :P

Om noen ser Espen en dag så huk tak i han da! :P

Nei altså. Jeg holder ikke pusten mens jeg venter på Espen :P Men jeg forventer heller ikke at forholdsvis freske folk skal vite at Espen er her sånn en gang i skuddåret eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høres frekk ut, så kan du vel ikke forvente at folk skal vite at det er tilgangen det skorter på, ikke kunnskapen?

Men hadde de spurt så kunne jeg sagt det :P Men det hjelper jo ikke å skrike om det til dere,for det hjelper jo ikke :P

Flere admins med alle rettigheter. Det går an å lese det sånn også :P

psj :P

Nei altså. Jeg holder ikke pusten mens jeg venter på Espen :P Men jeg forventer heller ikke at forholdsvis freske folk skal vite at Espen er her sånn en gang i skuddåret eller noe sånt ;)

:P Sonen spøkelset ;P har sendt epost igjen nå så får vi se, har ingen andre kontakt måter så :P

.. er jeg sliten idag så jeg svarer kanskje før jeg burde :lol: hadde nok svart bedre første gang når jeg ikke svarte mens jeg egentlig har mye å gjøre på jobb og hodet er slitent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde de spurt så kunne jeg sagt det :P Men det hjelper jo ikke å skrike om det til dere,for det hjelper jo ikke :P

That's not how we roll :aww: Vi konkluderer først og spør etterpå :P

:P Sonen spøkelset ;P har sendt epost igjen nå så får vi se, har ingen andre kontakt måter så :P

Lykke til ;)

.. er jeg sliten idag så jeg svarer kanskje før jeg burde :lol: hadde nok svart bedre første gang når jeg ikke svarte mens jeg egentlig har mye å gjøre på jobb og hodet er slitent :P

Nei, sånne ting har lett for å påvirke både hvordan man leser og hvordan man formidler ting :P

Ikke stress med det du, det er ingen som dør av at ting ikke blir ordnet opp på sonen i dag, på en måte. Vi bare liker å bitche litt vi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke DET vi trenger. Jeg og IW er faktisk mer enn nok, men problemet er at vi ikke har nok tilganger. jeg kan utnevne flere admins jeg, men det vil ikke løse noe som helst ;)

Så om jeg fikk alle tilgangene som jeg trenger (og som er pratet om) så ville det sluttet å være at jeg og iw må vente på espen. Fordi vi kunne ordnet selv, skjønner folket det? :)

Det er ikke at vi trenger å være flere, det hjelper ikke på noe :)

Det er det samme for meg om det er en som sitter på alt eller om dere to gjør det. Det er jo det jeg mener, at det hjelper ikke at han har alle tilgangene om han ikke er her og er vanskelig å få tak, da er det mye bedre at dere har det :) Og dere gjør en kjempefin jobb, det er et hyggelig og ryddig forum, og det eneste jeg har lagt merke til er at Espen ikke har vært så mye her. Jeg visste ikke at dere var admins eller hadde adminroller, trodde dere var "bare" moderatorer (jeg er vant til at det er forskjell på disse rollene), og trodde han var admin. Samma hva vi kaller det, om dere får mulighet til å gjøre alt virker det som beste løsning :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme for meg om det er en som sitter på alt eller om dere to gjør det. Det er jo det jeg mener, at det hjelper ikke at han har alle tilgangene om han ikke er her og er vanskelig å få tak, da er det mye bedre at dere har det :) Og dere gjør en kjempefin jobb, det er et hyggelig og ryddig forum, og det eneste jeg har lagt merke til er at Espen ikke har vært så mye her. Jeg visste ikke at dere var admins eller hadde adminroller, trodde dere var "bare" moderatorer (jeg er vant til at det er forskjell på disse rollene), og trodde han var admin.
Samma hva vi kaller det, om dere får mulighet til å gjøre alt virker det som beste løsning :)

Moderator slavene våre er grønne :D og admins er mørkeblå ;)

Og ja,det er jo det vi alle ønsker :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det hørtes mer ut som på et par poster at de ønsket å få inn noen med kunnskap og ønske om å hjelpe til, men det har vi jo. Jeg kan gjøre alt jeg bare noen gir meg nok tilgang :P

Ja, jeg skreiv det, og det var kun ment i positiv forstand. At om noen med kunnskap ville ha tilgang var det mye bedre enn at en som bare er her innimellom har all tilgang. Det var ikke meningen å lage en stor greie ut av det, jeg bare synes det er viktig at admin er tilgjengelig, og at det derfor bør være noen som ønsker å ha den oppgaven. Men ser du skriver at du vil det, så det er kjempebra :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det hørtes mer ut som på et par poster at de ønsket å få inn noen med kunnskap og ønske om å hjelpe til, men det har vi jo. Jeg kan gjøre alt jeg bare noen gir meg nok tilgang :P

Jeg leste det som flere admins,og det har ingen nytte for seg, derfor jeg tenkte det var greit å presisere før folk begynte å melde seg ;)

Om noen ser Espen en dag så huk tak i han da! :P

Jeg tolket det på Frida at hun ønsket at at noen, som deg selv, med kunnskap kunne ta over litt mer av den daglige driften samt slike ting som logobytte. Men hun ønsker ikke at den skal prakkes på deg, men at du selv skal ønske å ta den hvis ikke er det ikke noe poeng.

Om Espen kan gi deg mer tilgang og du ønsker å ta det ansvaret så er det jo kjempeflott, du gjør jo allerede en god jobb her, og det er nok mye vi ikke ser, men som gjøres bak kulissene, så creds altså!

Nå er det mulig jeg har mistolktet Frida helt, men jeg mener nå ihvertfall det jeg har skrevet.

Syntes du skal dra og banke på døra hans jeg AnetteH, og kreve tilgangene! :P (*kidding*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det på Frida at hun ønsket at at noen, som deg selv, med kunnskap kunne ta over litt mer av den daglige driften samt slike ting som logobytte. Men hun ønsker ikke at den skal prakkes på deg, men at du selv skal ønske å ta den hvis ikke er det ikke noe poeng.

Om Espen kan gi deg mer tilgang og du ønsker å ta det ansvaret så er det jo kjempeflott, du gjør jo allerede en god jobb her, og det er nok mye vi ikke ser, men som gjøres bak kulissene, så creds altså!

Nå er det mulig jeg har mistolktet Frida helt, men jeg mener nå ihvertfall det jeg har skrevet.

Syntes du skal dra og banke på døra hans jeg AnetteH, og kreve tilgangene! :P (*kidding*

Spot on! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...