Gå til innhold
Hundesonen.no

* NY logokonkuranse


Recommended Posts

Det forstår jeg veldig godt og jeg har fått med med at dette er noe dere har ventet lenge på. Fryktelig trist at en admin ikke følger opp forumet sitt bedre. Har man ikke tid selv så er det jo bare å få noen andre til å gjøre det. Svarer han på mail om du tar kontakt? Kan du event spørre om han kan gi deg alle tilgangene sånn at du kan gjøre det? Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jeg har ordnet etter en del triksing i admin panelet. Men nei vi får sjeldent svar på mail osv :-) heldigvis får jeg gjort det aller meste i admin panelet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Espen er egentlig bare noe AnetteH og jeg fant på for å skyve vekk skyld i late perioder .

Siden Espen åpenbart svært sjelden har tid til å engasjere seg i dette forumet (bortsett fra når han er inne og endrer på noe og ødelegger alle funksjoner ), så burde han vel kunne overføre sine admin

Se så fint det ble og hvor flink jeg var

Nei, det hres ut som om en person som er fryktelig uengasjert, desverre. Det er direkte ufint 堵nnlate 堳vare p堨envendelser, og i hvertfall overfor de som gidder 堪obbe gratis p堦orumet sitt. Kanskje noe 場a opp med vedkommende? Sent from my iPad using Tapatalk HD

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Nå ble det jo nesten bra, og ikke minst bra at jeg slapp skrive alt hva jeg mente når jeg først så det.. :D

Dere som klager på admin bør ta i betrakting at selvom ting kan gå tregt så er faktisk dette forumet teknisk sett veldig godt oppe å går hva angår oppdateringer og den slags i forhold til hva jeg opplever rundtom.. Ikke minst m.t.p. mobilversjon uten å måtte styre med app osv.. Ser noen knoter med dette men her går det smertefritt.. Det er og noe som kalles fingertrøbbel.. Just sayin... :ike:

Dere kan jo komme opp med forslag til ny admin som fikser det tekniske like godt før dere klager noe mer, noe sier meg at dere ikke helt vet hva dere snakker om.. :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her, så jeg har ikke noe forhold til gammelt eller nytt. Jeg synes logoen var artig, enkel og det er lett å se hva det dreier seg om. Av erfaring så blir det litt skrik og skrål når ting endres. De fleste av oss er vanedyr og liker å våkne opp til det som var når vi gikk og la oss kvelden før. Men så går det seg til over litt tid. Man trenger en tilvenningsperiode:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Hadde vært interessant å sett budsjettet for dette forumet, særlig inntekter til forumeier etter at "portalen" oppstod.

Er bare begynne telle nåler på kartet og gange med 600,- + litt reklame? :D Jeg ga fort opp.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det var jo en konkurranse for å bytte den ut da ;-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ja, jeg er fullstendig klar over det. Jeg var selv med å stemte på bidraget som nå er vår nye logo, og synes logoen og initiativet er knallfint. At det var uvant var det jeg prøvde å få frem i forrige innlegg, ikke noe mer/annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her, så jeg har ikke noe forhold til gammelt eller nytt. Jeg synes logoen var artig, enkel og det er lett å se hva det dreier seg om. Av erfaring så blir det litt skrik og skrål når ting endres. De fleste av oss er vanedyr og liker å våkne opp til det som var når vi gikk og la oss kvelden før. Men så går det seg til over litt tid. Man trenger en tilvenningsperiode:-) Sent from my iPad using Tapatalk HD

høhøhø, her er det jo fint lite klaging! Det vi holdt på med i starten var jo bare tull med AnetteH. Du skulle bare sett hvordan det er når Espen leker seg med layoutene. JA da ser du klaging! Etter siste runde er vi fortsatt ikke helt fornøyde kan du si :aww:

AnetteH: Så fint det ble nå!! foryou.gif

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høhøhø, her er det jo fint lite klaging! Det vi holdt på med i starten var jo bare tull med AnetteH. Du skulle bare sett hvordan det er når Espen leker seg med layoutene. JA da ser du klaging! Etter siste runde er vi fortsatt ikke helt fornøyde kan du si :aww:

AnetteH: Så fint det ble nå!! foryou.gif

50 sider klaging på blåfargen hver gang espen leker seg :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo komme opp med forslag til ny admin som fikser det tekniske like godt før dere klager noe mer, noe sier meg at dere ikke helt vet hva dere snakker om.. :baby:

Men det er jo det som er problemet - nåværende sjefsadmin er jo utilgjengelig sånn at ingen andre får overtatt...

50 sider klaging på blåfargen hver gang espen leker seg :lol:

Espen bør slutte å leke seg når han aldri avslutter leken på en skikkelig måte :aww:.

Nå ble det knallfint, AnetteH!!! Digger den nye logoen :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin logo, men synes kanskje den er litt mørk mot bakgrunnsfargen? :) Ingen krise altså, det ble bare litt dystert :)

Det hjelper ikke å ha en admin som er flink om han nesten aldri er her og man ikke får tak i han. Det kan jo hende det er noen her som vil ta på seg jobben som har kunnskaper og tid til å følge det opp :) Men synes de skal melde seg selv og ikke bli prakket på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mange mnd på quotene, eller hva 2ne? bth_smiley-hiding-hole.gif *forte meg å si at jeg er enig*

Nå gidder jeg ikke å gå tilbake og sjekke, men mange måneder er vel å legge på litt for kjentfolk eller? :P

Jeg liker forøvrig fortsatt ikke quotene. Det er fortsatt irriterende at det ikke står hvem man quoter, og det er ****** lett å krølle til quotene uten å gjøre noen større feil utover det at man bruker slette-taster litt for mye. Så da veit dere det :P

Logoen er fin da :ahappy: Selv om jeg trodde hundene skulle være hvite/lysegrå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin logo, men synes kanskje den er litt mørk mot bakgrunnsfargen? :) Ingen krise altså, det ble bare litt dystert :)

Det hjelper ikke å ha en admin som er flink om han nesten aldri er her og man ikke får tak i han. Det kan jo hende det er noen her som vil ta på seg jobben som har kunnskaper og tid til å følge det opp :) Men synes de skal melde seg selv og ikke bli prakket på jobben :)

Enig der, den hadde muligens gjort seg i hvitt, men på den annen side så kan det bare være en vanesak. Litt annerledes å se den mot blå bakgrunn kontra hvit bakgrunn når vi stemte på den :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder jeg ikke å gå tilbake og sjekke, men mange måneder er vel å legge på litt for kjentfolk eller? :P

Jeg liker forøvrig fortsatt ikke quotene. Det er fortsatt irriterende at det ikke står hvem man quoter, og det er ****** lett å krølle til quotene uten å gjøre noen større feil utover det at man bruker slette-taster litt for mye. Så da veit dere det :P

Logoen er fin da :ahappy: Selv om jeg trodde hundene skulle være hvite/lysegrå :P

Det irriterer meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...