Gå til innhold
Hundesonen.no

Playdate lørdag formiddag?


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Jeg har lyst på sliten hund før jeg skal på seks timers togtur, så jeg lurer på om noen har lyst til å møte Geo og meg på Ås lørdag formiddag? Jeg tenker jorde- eller skogstur med løse hunder, og gjerne litt tidlig, sånn i ni-tiden eller noe (men jeg er fleksibel, litt i alle fall).

Tur med samme formål kan også være aktuelt tirsdag formiddag, for da skal jeg ta ettermiddagstoget nordover til Trondheim.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! :D Skal vi si 0900 ved Esso? Da kan vi gå langs jernbanen et stykke og i skogen når vi vil, evt på jordene mot Ås kirke. Det er meldt snøvær natt til lørdag/lørdag morgen, og da er det jo ikke greit å si hvor framkommelig det blir. Selv om jeg tviler litt på at vi får de helt store snømengdene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, vi vil gjerne være med :) Men det er kanskje ikke ønskelig med pubertetslus hannhund?

Det kommer an på hvordan pubertetslus han er for min del i alle fall. Geo er ni mnd nå og begynner å få litt hormoner i kroppen som han ikke alltid helt skjønner noe av (= tror han er tøffere enn han er samtidig som han tror han slipper unna med ting han gjorde da han var fire mnd gammel), og jeg vil helst ikke at han skal få noen dårlige erfaringer eller brake sammen eller noe sånt. Geo har på ingen måte noe vondt i seg, men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg har han i forhold til unge hannhunder nå om dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir gjerne med hvis det er rom for flere :D Eller hva tenker du mtp Geo, Ingvild? Melvin er 8 mnd..

Red: så nå at Geo er 9 mnd, tenkte av en eller annen grunn at han var eldre, men da kan vi og holde oss hjemme vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Nei, altså han er ikke bøs på den måten (jeg har ikke opplevd det hvert fall). Han leker litt røft for enkelte hunder (velting, labbing, løping, jaging, biting :lol: ) men har aldri opplevd at han er utfordrende altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...