Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny logo - avstemning


  

130 stemmer

  1. 1. Hvilken logo syns du vi skal bytte til?

    • Forslag 1
      59
    • Forslag 3
      57


Recommended Posts

Det var ikke så mange som sendte inn så jeg tror ikke at feks en uke til vil utgjøre en forskjell.

Å ja, jeg trodde Pippin hadde lyst å lage ny av Mana, og det virket som Bolt ville lage ny siden den ble fjernet.

Også vet jeg ihvertfall om en til som har lyst til å sende inn bidrag, men ikke fikk med seg konkurransen før den var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg syntes kanskje dere kunne tatt hele konkurransen på nytt. Sette opp noen enkle retningslinjer for hva logoen skal brukes til og inneholde. Så kanskje vi får inn noen flere som egner seg bedre til

Forslag fra moderatorer og admin: de tre som var med i avstemningen får en flaske hver som plaster på såret for rotet. Så holder vi avstemning en gang til og inkluderer bullterrieren (den gamle logoen

Jeg synes forslag 2 kan komme tilbake igjen jeg da. Kan ikke den bullterrieren komme på banen igjen da? Den var virkelig logo-materiale, og ikke minst en tegning som gjør seg på buttons og t-skjor

Da er det nok jeg som roter for jeg innbilte meg at det var "ramaskrik" da bullterrieren kom, men den er visst eldre enn meg her så da ruller jeg bare inn igjen jeg..rull-rull.

Trodde heller ikke at den var sååå gammel, trodde den kom under doggistiden. Synes at vi hadde potetrykket med hjertet så lenge jeg.

Edit: Jeg fant den gamle logokonkurransen.

http://hundesonen.no/forum/topic/37698-logokonkurranse/page-4

Var litt diskusjon da også ser jeg. Bullterrieren kom under doggistiden, men det var lengre siden enn jeg trodde. Er det noen som husker hvor lenge vi har hatt bulldogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis flere har fått med seg konkurransen nå og har lyst til å sende inn bidrag syntes jeg vi skal ha ny konkurranse.

Kanskje Mana kan delta i en litt forandret utgave da? Hvis ikke stemmer jeg på henne som hun er nå i denne konkurransen. :)

(Og bullterrieren er grusom! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for ny konkurranse jeg da. Litt kjipt å bruke tid på å sende inn noe og så blir alt bare tull. Da synes jeg heller flere kan lage flere forslag og så stemmer vi på nytt. Jeg synes bullterrieren er fin, bulldoggen KJEMPESTYGG, men jeg synes det er gøy med noe nytt.

Litt styr å lage en helt ny konkurranse og nå da, men hvis flertallet er misfornøyde så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen skulle hatt et bur med en blandingshund i (litt mops, litt bulldog og litt bananschäfer kanskje?) som logo. Veldig beskrivende for diskusjonsforumet hundesonen - alle de mest betente diskusjonsemnene i én logo! :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen skulle hatt et bur med en blandingshund i (litt mops, litt bulldog og litt bananschäfer kanskje?) som logo. Veldig beskrivende for diskusjonsforumet hundesonen - alle de mest betente diskusjonsemnene i én logo! :D

Og en flexiline. Glem ikke den fordømte flexilina :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...