Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny logo - avstemning


  

130 stemmer

  1. 1. Hvilken logo syns du vi skal bytte til?

    • Forslag 1
      59
    • Forslag 3
      57


Recommended Posts

Jeg mener ikke at man ikke har rett til en mening om man ikke lagde en logo selv, men at det var jo ingen som foreslo i den originale tråden at de ville ha tilbake den forrige logoen. Den tråden lå både oppe på toppen og nede i Alt Mulig så det var lett å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg syntes kanskje dere kunne tatt hele konkurransen på nytt. Sette opp noen enkle retningslinjer for hva logoen skal brukes til og inneholde. Så kanskje vi får inn noen flere som egner seg bedre til

Forslag fra moderatorer og admin: de tre som var med i avstemningen får en flaske hver som plaster på såret for rotet. Så holder vi avstemning en gang til og inkluderer bullterrieren (den gamle logoen

Jeg synes forslag 2 kan komme tilbake igjen jeg da. Kan ikke den bullterrieren komme på banen igjen da? Den var virkelig logo-materiale, og ikke minst en tegning som gjør seg på buttons og t-skjor

Veldig fin tegning av Mana, men det er nettopp en tegning og ikke en logo synes jeg. Den er for kompleks, hvor en logo bør være enkel og stilren.

Labradoren er litt kjedelig. Jeg stemte på alternativ nummer to før det ble slettet, men inntil videre stemmer jeg blankt.

Bull terrieren var knalltøff da, og jeg syntes den representerte sonen godt. Rampete og snill liksom. Det hadde vært supert å få tilbake den. Det er ikke sikkert det er mulig?

Jeg har ikke fått med meg at det har vært diskusjon om logo tidligere. Det er vanskelig å holde seg oppdatert på sonen, vi er sikkert mange som må droppe å lese størsteparten på 'nytt innhold' når vi er innom. :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen synes det er greit, så kan jeg tegne en enklere versjon av Mana, for å få det enda mer logovennlig.

Jeg synes logoen til hundesonen bør være innbydende og koselig, for det er nettopp det dette forumet er. Det bør være litt personlig, i forhold til f.eks Canis, som er et mye større media. Synes jeg da.

Den bullterrieren var koselig den, men det er litt gøy med noe nytt også.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns manaen kan bli veldig stilig om den gjøres veldig mye mer minimalistisk. Det bør se like bra ut om den er 2x2 cm som fulloppløst. Det innebærer ingen blurry overganger, så rette linjer som mulig, rene farger, etc. Kan bli bra, det! Jeg stemmer for nytt mana-forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes kanskje dere kunne tatt hele konkurransen på nytt. Sette opp noen enkle retningslinjer for hva logoen skal brukes til og inneholde. Så kanskje vi får inn noen flere som egner seg bedre til bruken. Skal logoen brukes på profileringsartikler g andre trykksaker i tillegg, bør den ikke ha for mye farger eller være for detaljert. Evt. ha en logo som fungerer i både farger og sort/hvitt.

Jeg snakker av erfaring da jeg jobber med dette, at en logo i sort/hvitt er billigere å bruke i trykksammenheng enn en i farger.

Tenek litt på hva logoen skal brukes til, og lage nye kriterier. Så kan folk evt. redigere og sende inn nye forslag.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men at det var jo ingen som foreslo i den originale tråden at de ville ha tilbake den forrige logoen.

Det kan ha vært fordi det var mange som ønsket å beholde den logoen da den forsvant til fordel for bulldoggen, men den gangen var det så mange forklaringer på hvorfor vi ikke kunne få tilbake den, at folk kanskje ikke har innsett at det var mulig å få den tilbake? Bare for å forklare det skikkelig krøkkete *ler*.

Vi var mange som etterlyste bullterrieren når den ble byttet ut med bulldoggen i alle fall. Hadde den vært et alternativ jeg kunne stemt på her så hadde jeg valgt den.

Jeg ville også definitivt valgt den bullterrieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare inne her tilfeldig, burde man ikke starte på nytt viss folk som stemte på alternativ nr. 2 ikke vet at dette er annulert nå? Det er ikke naturlig å gå inn i denne tråden når man har stemt, nødvendigvis, mener jeg.

Ikke for å være vanskelig, men jeg som voksen mann kan overhodet ikke identifisere meg med forslag nr. 1, på meg signaliserer det sånn litt fjortis jenteforum, viss jeg kan snakke rett fra levra. Syns nr. 3 er flott, men syns det bare ikke skiller seg ut.

Uansett, det spiller vel i gunnen ingen rolle, er jo registrert her likevel og forsetter ut

uansett hvilke logo det er, selvfølgelig.

(Edit, rettet i teksten; skulle selvfølgelig være forslag nr. 1. Og det er ikke ment å si at den ikke er bra tegnet eller noe, kun upassende synes jeg...)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flertallet vil helst at vi skal ha den gamle logoen og at konkurransen blir annulert og premien brukes til noe annet?

Vi har ikke bestemt noe, men er åpne for forslag.

Gammel logo kan sees her.

Mitt forslag er at enten en starter konkurransen på ny. Jeg vet ikke hvor mange som har vært klar over den pågående før, men jeg visste det ikke, men det er kanskje fordi jeg er relativ fersk eller at man tar den gamle med og har 4 alternativ viss altså også forslag nr. 2 nå er lovlig likevel, viss man skjønner hva jeg mener?

Avstemme kan man jo ha uansett i respekt for det som har skjedd før i prosessen med tanke på personen som har tegnet etc?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg som roter eller var det ikke mye styr når bullsaken også var ny, da ville "alle" beholde den gamle?

Jeg synes å huske noe slikt ja. :lol: Var i hvert fall mange som var misfornøyde.

Bullterrieren er helt grei, men skjønner ikke helt at den er SÅ fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det de sier? At de vil ha bullterrieren, ikke bulldoggen?

Og bullterrieren er ikke "så fantastisk", den er bare sonen. Fra da den var Hundesonen, Dyresonen, Doggis og Hundesonen igjen, liksom :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...