Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny logo - avstemning


  

130 stemmer

  1. 1. Hvilken logo syns du vi skal bytte til?

    • Forslag 1
      59
    • Forslag 3
      57


Recommended Posts

Tusen takk til alle som har sendt inn bidrag! Vi har valgt ut en topp tre som dere kan stemme på :)

FORSLAG 1:

manablank2.png

FORSLAG 2:

*fjernet pga. feiltolkning av reglene*

FORSLAG 3:

21737824.jpg

Vinneren får hele NI flasker fiskeolje fra Dr Baddaky!

Lykke til :) .

Avstemningen er åpen i en uke (frem til kl 20:00 søndag 16. desember).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg syntes kanskje dere kunne tatt hele konkurransen på nytt. Sette opp noen enkle retningslinjer for hva logoen skal brukes til og inneholde. Så kanskje vi får inn noen flere som egner seg bedre til

Forslag fra moderatorer og admin: de tre som var med i avstemningen får en flaske hver som plaster på såret for rotet. Så holder vi avstemning en gang til og inkluderer bullterrieren (den gamle logoen

Jeg synes forslag 2 kan komme tilbake igjen jeg da. Kan ikke den bullterrieren komme på banen igjen da? Den var virkelig logo-materiale, og ikke minst en tegning som gjør seg på buttons og t-skjor

3'ern, siden det ser ut som Lunaen min :P

4601903812_ff27b820c6.jpg

Og det var litt av en premie, jeg skulle mer enn gjerne hatt litt omega3 til sjuklingen min. Var i sverige i dag og der kosta det 299 svenska kr for 1 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå måtte bare stemme på crazy-Mana! Jeg har alltid syntes hun ser ut som en tegneserie-hund.. og så var det en kjempehyggelig logo som ønsker en velkommen. De 2 andre var jo fine de også, bevares, men litt kjedelige i forhold til Mana..

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...