Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har skjedd med quotene? - LØSTiiish


Recommended Posts

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mel: ref Bjelleklang Quoteklag, quoteklag over sonens hei Navnene er bortevekk og man blir så lei Ja, tenk nå om, vi huske må, det kan jo ikke gå Så la oss ta en felles klagesang og suge på

Nå er det vel ikke lenge siden vi hadde en diskusjon her om at admin'ne bare var mennesker og de holdt på å trakk seg hele gjengen pga sonen slo seg vrang bare fordi man skulle endre på 1 tråd..

folk er veldig glad i forandring

Posted Images

Men er det ikke mulig å ordne det så man ser hvem som har skrevet hva når man multi-siterer? Hender jo at man skal svare på en gjeng med innlegg og er veldig upraktisk hvis man må f.eks åpne innlegget i et nytt vindu for å lese igjennom og finne ut hvilken bruker som har skrevet hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken, får du ikke til å restore from backup?

Jeg lurer litt mer på om det går an å dele opp quoter slik man helst vil det selv? Fikk det til når det var avsnitt, men ikke midt i en setning eller avsnitt.

Kanskje man kan lempe litt på dobbelpost-reglene mens man kommer helt til bunns i de nye quote-mulighetene og begrensningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken, får du ikke til å restore from backup?
Har fått det meste på plass igjen. Kun noen apps som har blitt borte, men de fleste av dem var gratis, så da gjør det ikke så mye :) Uansett så virker ikke quoting. Kan kun svare på ett og ett innlegg ved å trykke svar på innlegget.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Men er det ikke mulig å ordne det så man ser hvem som har skrevet hva når man multi-siterer? Hender jo at man skal svare på en gjeng med innlegg og er veldig upraktisk hvis man må f.eks åpne innlegget i et nytt vindu for å lese igjennom og finne ut hvilken bruker som har skrevet hva..

Forhåndsvisning fungerer da utmerket. Ved siden av "post" nede til høyre finner du "Bruk full editor". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Uansett så virker ikke quoting. Kan kun svare på ett og ett innlegg ved å trykke svar på innlegget.

Men sånn har det jo alltid vært på mobil og fungerer fortsatt, altså iOS ifon og sikkert iPad, ingen multisitering, kun en og en om jeg forstår deg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått det meste på plass igjen. Kun noen apps som har blitt borte, men de fleste av dem var gratis, så da gjør det ikke så mye :)Uansett så virker ikke quoting. Kan kun svare på ett og ett innlegg ved å trykke svar på innlegget.

Når ting først er kjøpt i applestore kan du laste det ned flere ganger uten å betale :) -sålenge man bruker samme konto hele veien.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken, får du ikke til å restore from backup?

Jeg lurer litt mer på om det går an å dele opp quoter slik man helst vil det selv?

Fikk det til når det var avsnitt, men ikke midt i en setning eller avsnitt.

Kanskje man kan lempe litt på dob

belpost-reglene mens man kommer helt til bunns i de

nye quote-mulighetene og begrensningene?

Joda. :) Du må bare lage avsnitt (eller i alle fall ta et linjeskift), gå tilbake til slutten av den linja som står igjen og så trykke enter to ganger. Er faktisk mindre stress enn den gamle kopier-og-lim-inn-koder-knotinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer fortsatt ikke hos meg, og det hadde vært fint om jeg kunne fått en forklaring som jeg skjønner.

Kan du vise meg et skjermbilde av hva som er galt hos deg?

Klipping og liming i quoter, er det en eller annen fancy måte å fikse det på nå, eller er det en ting man ikke får gjøre lenger?

Se hva Ingvild skrev :) Går fint å bare lage linjeskift der du vil splitte.

Joda. :) Du må bare lage avsnitt (eller i alle fall ta et linjeskift), gå tilbake til slutten av den linja som står igjen og så trykke enter to ganger. Er faktisk mindre stress enn den gamle kopier-og-lim-inn-koder-knotinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg veit ikke hva det er! Det har jeg spurt om lenger opp her. Cookies veit jeg hva er, men aner ikke hvordan man sletter det. Cache har jeg aldri hørt om.

Da må du si meg hvilket operativsystem du har, mac osx, windows 7, windows xp osv. Og hvilken internett leser du har, chrome,firefox, internet explorer, safari osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windows 7 og IE :) Endel setninger forsvinner også når jeg quoter, hvorfor det?

Slette midlertidige filer og informasjonskapsler i Internet Explorer 8.
1. Gå øverst i verktøymenyen under adressefeltet og klikk Verktøy/Tools
2. Klikk Slett Leserlogg/Delete Browsing History
3. Du vil få opp et nytt vindu Fjern haken for Bevar data for webområder i Favoritter/Preserve
Favorites website data. Sørg for at Midlertidige Internett filer/Temporary Internet files,
Informasjonskapsler/Cookies er haket av. Fjern haker som ikke ønskes slettes
4. Klikk Slett/Delete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette midlertidige filer og informasjonskapsler i Internet Explorer 8.
1. Gå øverst i verktøymenyen under adressefeltet og klikk Verktøy/Tools
2. Klikk Slett Leserlogg/Delete Browsing History
3. Du vil få opp et nytt vindu Fjern haken for Bevar data for webområder i Favoritter/Preserve
Favorites website data. Sørg for at Midlertidige Internett filer/Temporary Internet files,
Informasjonskapsler/Cookies er haket av. Fjern haker som ikke ønskes slettes
4. Klikk Slett/Delete

Det fungerte!!! Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det litt kjipt enda..

Jeg tror jeg har slettet cache og cookies men er ikke sikker.. ble ikke helt klok av de der alternativene for internett i IE 9.. men det funker fortsatt ikke. Slik ser skjermbildet utnår jeg har trykket på svar (jeg har ingen multiquote knapp lenger..)

Øh.. legg til filer, jeg får bladd gjennom men det er ingen knapp for å laste opp den valgte filen!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Da må jeg ha det inn photobucket først... sukk. I'll be back..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det litt

...stusselig julestemning når man helst vil få sonen til å fungere sånn at man kan kose seg og slarve hund slik man vanligvis gjør. Jeg skjønner den.

kjipt enda..

Men jeg fikk iallfall til å dele opp quote slik jeg ville når jeg fulgte Ingvild sitt råd. Det hjelper jo ikke deg, Tonje, men jeg quotet deg alikevel fordi jeg synes du er ei bra dame med søte hunder og tenkte at dette var en like god anledning til å dele det som en annen. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...stusselig julestemning når man helst vil få sonen til å fungere sånn at man kan kose seg og slarve hund slik man vanligvis gjør. Jeg skjønner den.

Men jeg fikk iallfall til å dele opp quote slik jeg ville når jeg fulgte Ingvild sitt råd. Det hjelper jo ikke deg, Tonje, men jeg quotet deg alikevel fordi jeg synes du er ei bra dame med søte hunder og tenkte at dette var en like god anledning til å dele det som en annen. :)

Hadde jeg husket koden for hjerte-smiley, så hadde det bugnet med dem her nå! Men siden jeg har verken husk, smiley-ikoner eller hjerte hadde jeg nær sagt, så blir det med ønsket..!

Men her er skjermbildet mitt..

sone_elendighet.jpg

:(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...