Gå til innhold
Hundesonen.no

Morsome historier?


Marianne

Recommended Posts

Arjen klarte å lure ned en pose tyrkisk peber som lå på stuebordet mens jeg vasket klær. Han spiste sikkert halve posen.

Fant ham med hodet nede i vannskåla da jeg kom ut! :mrgreen:

Han er blitt fryktelig "langfingret" (hvis man kan si det?) i det siste; her en dag stoppet vi for å prate med en dame i lysløypa. Hun hadde sekken sin åpen, og der fant han selvfølgelig masse deilige kaker o.l. som gikk ned på høykant. Damen ble heldigvis ikke sint, men flaut var det! :oops:

Han ble ganske løs i magen etter den episoden, men tror nok neppe han har lært! :D Jeg må nok holde litt bedre øye med ham i framtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka har en binge som hun er i når hun er hjemme alene. Bingen er stengt av med ei grind, og før var det ei tregrind. Helt til jeg en dag kom hjem fra skolen og fant ut at hun hadde kommet seg ut. Og herregud som hun hadde rota! Dette var før hun var stuerein, så hun hadde bæsja en gang og tissa en gang (oppå ene sokken til pappa), ødelagt tre videokassetter, spist mat, knust potteplanter, åpnet dører, funnet klær og litt av hvert. Jeg var så sinna på henne akkurat da, men klarte heldigvis å beherske meg. Samme dagen dro pappa ut og kjøpte grind av metall som ikke kan gnages i stykker.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-o Oi, det måtte ha vært litt av et syn!

Arjen roter litt han også, men er ikke så ille som vi trodde han kom til å være.

Heldigvis gnager han ikke i stykker sko, men desverre så plukker han ut sålene og tygger på de i stedet. Frustrerende når det er andres såler. Vi har så liten yttergang at vi ikke får lukket døra når det står masse sko parkert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en toåring som har hatt litt legeg vansker i det siste.

Hun griner ustoppelig å vil ikke legge seg, skikkelig 2 års trass.

Vi har bygd på en ekstra kant slik at hun ikke skal komme seg ut av sprinkelsengen.

En kveld hørte jeg rar rasling nede å da jeg kom ned var ungen kommet ut av senga.

Jeg skjønnte ingen ting før hun pekte på sengen å sa Nora.

Da fikk jeg se at Nora hadde gnagd henne ut av sprinkelsengen.

Vår egen lille Lassie .

Hun hadde vel redde den minste valpen som pep så sårt helt alene å ikke kom seg til flokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle en liten morro situasjon med min gamle hund Jappo!

Han var morro han!

Vi hadde vært på besøk hos tanta og onkelen min og skulle i bilen! Han Satt bak i bagarserommet når vi kjørte. pappa hadde en slik teknik og dro ut en leding av motoren for at ingen skulle stjele den... Så han tok opp panseret. Så var det noe som smalt. Jappo likte ikke smell. Han trodde det var bagarsen så han hoppet oppi motoren! Han var så søøt!

Også en annen hennelse. Jappo var en Bearded collie så han var jo lang håret! Vi pleide og sette strikk i panneluggen så han skulle se. Men noen ganger ristet han den av seg.. Han gikk jo på biler og stolper hele tiden stakar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...