Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultattråd NKK Lillestrøm 2012


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Ikke bare er de 4 dager for unge, men de er 2 dager for gamle til en stor utstilling neste år :ninja:

Gratulerer dere andre med fine resultater! :flowers:

Har en tendens til å glemme gratulerer andre i min egen "seieresrus". :icon_redface:

jeg, eller Denali?, har jo vært like dum med valpedatoer. HVORFOR kunne de ikke vært født uka før? LOL

men men en får i alle fall prøve seg i JK i Stockholm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Malle er nå juniorvinner, og var blandt de 2/17 som fikk ck, og fikk også certet. 10 mnd folkens, 10 mnd!! :-D

Sting norsk vinner! Skal inn i BIR og BIM snart :-) Han heter nå NUCH NordV 10 NV 09-10-12 Haugtuns CRC Sting! :-D

Gratulerer igjen med Sting! Jäger vant juniorklassen med ck og ble dermed Norsk Juniorvinner 2012:D

Posted Images

jeg, eller Denali?, har jo vært like dum med valpedatoer. HVORFOR kunne de ikke vært født uka før? LOL

men men en får i alle fall prøve seg i JK i Stockholm ;)

Jeg bomma med mitt kull også, eller Talli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere så riktig smashing ut i store ringen :).

Gratulerer så mye med så fantastisk mange flotte resultat :). Vi fikk ikke helt full klaff i dag - 3. BHK på Willersen - dommeren syntes han var for liten for henne, og for brei - og kunne vært noe mer elegant (det siste er jeg vel i grunnen helt enig i *ler*). Vi satt en stund på raseklubbens stand - og Willy fikk willyfisert en rekke mennesker, enten de ville eller ikke *fnis*. Han tiltrekker seg folk, den karen altså :lol:.

Også var det selvsagt hyggelig å hilse på Soniser (og jeg skal ikke ramse opp alle engang, i frykt for å glemme noen :D).

Skjønte du at jeg var meg i dag? For jeg.. Ermmm.. Jeg skjønte ikke at du var du før.. Etter en god stund ut i samtalen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke skummelt å hilse på deg da, for det har jeg jo gjort tidligere ;) Har fått overført bildene og skal se gjennom nå, måtte få kost med ungene og lagt de for natta innen jeg begynner (ble sånn rundt 200 bilder totalt i helga, men mange fra finaleringen på lørdag tror jeg ble skikkelig dårlige :(

Var det du som tok bilder med Yodels kamera i finaleringen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som tok bilder med Yodels kamera i finaleringen? :o

Nei ;) Jeg har eget kamera. Tok ingen bilder fra finaleringen på søndag,for da satt jeg i bilen på vei hjem (kjørtefra D4A kl 09.30og hjemme kl 18.00). Men jeg tok mange på lørdag (men var ikke der til det var ferdig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ca 10 soniser som utelukkende så på doffen få gul også gå xD godt med heia gjeng da :-P

Det var for mange! Er det så mange soniser som konsentrerer seg om akkurat den samme tingen (i dette tilfellet at Doffen skulle vinne) imploderer det bare, og ender i gult eller verre. Husk det til neste gang!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte du at jeg var meg i dag? For jeg.. Ermmm.. Jeg skjønte ikke at du var du før.. Etter en god stund ut i samtalen :lol:

:lol: Jeg skjønte at du var deg da jeg så hunden :D. Og det er jo typisk - man vet hvem hundene er, men ikke menneskene *ler*.

Takk for det! Jeg må jo alltid kløne ting til, men skittau.. De er vel vant til det nå. :lol:

Jeg så ikke at du kløna i det heletatt, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle sammen! :D

Marie: Sting ble nummer 2 i champion uten CK i fjor, og Memphis fikk gult :lol: Så 2011 var et drittår mtp Norsk vinnerutstilling, og det gjenspeiler seg i titlene :lol:

Jeg stilte Pim, og herlighet så dårlig det gikk. Klø seg i rumpa, klø seg bak øret, kresen og nekter å ta godbiter og står bare å henger, og da ble jeg irritert, så halen hang rett ned når hun stod. Travet maks 1 meter og alt var bare kål. Fikk bare en flat rød. Skal hun være så sær på godbiter så skal hun lære seg å stå som en påle uten godbiter også :P Fikk avreagert når jeg stilte Jippi, verdens herligste hund som var såå enkel å ha med å gjøre!

I går stilte jeg også aussien Aimee, som ble 3BTK med res.cert :) En utrooolig herlig og enkel hund som jeg og Anders hadde veldig lyst til å kidnappe og ta med hjem!

Også møtte jeg Dratini, og det var koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd med helga!

Vi fikk excellent, men ingen plassering av 11 juniorer. Men dommeren delte ut både very good og good, så da betyr premieringen noe. Vant gjorde en som jeg forelsket meg i som valp, og fikk se igjen for første gang siden juni, og jeg elsker utviklingen hennes. Vakker tispe og velfortjent seier. Takk og lov at vi nå er ferdig med junior og ikke behøver møte henne i unghund på en god del måneder enda :D

Det var skikkelig uvant å være først i ringen, jeg er jo ikke vant til det med tispe, og skulle nok hatt litt bedre tid til å få landet både hund og eier, men det påvirket ikke resultatet, det handler bare om hvordan jeg følte meg i ringen.

Dog var det jo litt behagelig å sette seg i stolen før klokka ti, og vite at jeg kan bare SE på alle bernerne resten av dagen - vanligvis har jeg ikke ro på meg før jeg er ferdig i ringen, og det er jo alltid sent når en har tispe (og over 100 påmeldte i rasen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe med grenlandslufta eller postnummeret??? :w00t:

Nei, for da kunne det pokker meg funka for meg også :P :P :lol:

Ace ble nummer to i unghund uten CK. Men halen hadde nok blitt igjen i den berømte grenlandslufta denne dagen :lol:

Derimot gjorde søsteren det bedre og vant unghund tispe med CK. Hurra :D

Oppdretter som var på besøk fikk endelig en etterlengtet vinnertittel på tispen sin (som har det meste av titler fra før, men ikke vinnertitler!) og BIR av 125 påmeldte :D :D Hun ble også BIG-2, så vi drakk MYE bubbel i helgen ;)

På lørdagen var jeg slave og fotograf, og stilte også Kamar i bhk - fineste basselusken :)

Hilst på mange soniser også, hyggelig :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med dagen. Ble syk, så fôrverten stilte opp "alene" og stilte Tia, Rådeskogen's First Temptation, til Excellent 1AKK CK 3BTK CERT resCacib. :bananas: Til våren blir det småcert-jakt :D

Ekstra gøy var det at Tias brødre Kompis, Rådeskogen's First Magic Moment, og Kash, Rådeskogen's First Gentleman, ble hhv 1chkk 1bhk BIM og 2chkk 2bhk :D

Fiiine slekta! :ahappy: Det var kjempemorsomt å sitte ringside og følge med på plasseringene, og jeg holdt pusten da han begynte å plassere i BTK!

Fine Bris-mammaen Tia! :D

tia2411.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke at du kløna i det heletatt, jeg :)/>

:lol: godt det ikke var synlig st jeg hang etter med godt og vel en meter :lol: trange dusteskjørt som gjør så jeg må gå med museskritt :lol: jeg stilte han og opp med feil arm på pallen og på de fleste bildene står han for tett med begge forbena :lol:

Men knallgøy og oppdretter virket happy happy :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle sammen! :D

Jolie ble 3.exc jk med ck, fornøyd med det siden hun var kliss naken. Det eneste som var litt interessant var dommerens kommentar (åpen bedømming) om at han ikke hadde noe å utsette på nummer 1 og 2, mens Jollen var noe lang når hun faktisk er noe kortere enn høy (59,5-60 cm h / 59 cm l).

Ellers første gang jeg har sett at alle skulle gå runder med hundene utenom i schæferringen. Er det for å se overlinjen bedre?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for da kunne det pokker meg funka for meg også :P :P :lol:

Ace ble nummer to i unghund uten CK. Men halen hadde nok blitt igjen i den berømte grenlandslufta denne dagen :lol:

Derimot gjorde søsteren det bedre og vant unghund tispe med CK. Hurra :D

Oppdretter som var på besøk fikk endelig en etterlengtet vinnertittel på tispen sin (som har det meste av titler fra før, men ikke vinnertitler!) og BIR av 125 påmeldte :D :D Hun ble også BIG-2, så vi drakk MYE bubbel i helgen ;)

På lørdagen var jeg slave og fotograf, og stilte også Kamar i bhk - fineste basselusken :)

Hilst på mange soniser også, hyggelig :D

Mulig du har hund i feil gruppe? Du gjør det sikkert bra når vi andre ikke gjør osv :P Men når slekta gjør det så bra så er det jo (nesten) greit. Grunn til å feire med mye bubbel iaf :D

63131_10151119897855881_1064003308_n.jpg

Se så fin og flink valpen min er i rasepresentasjonen da :heart:

Du har en nydelig valp, også så sosial og søt! Hilste på henne i standen til NTK :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...