Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultattråd NKK Lillestrøm 2012


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Malle er nå juniorvinner, og var blandt de 2/17 som fikk ck, og fikk også certet. 10 mnd folkens, 10 mnd!! :-D

Sting norsk vinner! Skal inn i BIR og BIM snart :-) Han heter nå NUCH NordV 10 NV 09-10-12 Haugtuns CRC Sting! :-D

Gratulerer igjen med Sting! Jäger vant juniorklassen med ck og ble dermed Norsk Juniorvinner 2012:D

Posted Images

Forklare : Ida påpekte at det vrimler av sonenhunder på resultatlisten ? Har jeg rett ?

Og det hadde ingenting med resultatet til hunden til Janis å gjøre. For en debut er det ikke så verst , må bare trene mer og D4A er litt ekstremsport for mange hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har snuppa mi vært på sin første utstilling.:)/>

Hun ble stillt av eier, jeg er forvært. Var ikke med dessverre, jeg er hjemme med øreverk :(/>

Resultatet ble en blå sløyfe. Hun trakk seg litt for dommeren. Hun har øvd en del med å stå på bord, men det er nesten bare

jeg som har gjort det.

Hun er ikke vant med store forsamlinger.

Er det et greit resultat for første utstilling?

Blå sløyfe er veldig greit! Hilsen blåsløyfemesteren <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatlistene på NKK kan alle soniser sjekke om de førstes sitter og gnur på pc'en. At man oppdaterer facebook før man oppdaterer sonen, kan ha noe med tilgjengelighet/lettvinthet å gjøre. Det er mye lettere å skrive en status på facebook fra mobilen, enn det er å gå inn på sonen, finne riktig tråd og så skrive et innlegg. Derfor kommer oppdateringer fortere på facebook enn på sonen. Om det er et kjempeproblem, så får man jo bare legge til enhver sonis som er på facebook da.

Jah, jeg syns det var en usaklig kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare inntrykk av at jeg er ukjent for dere, så denne tråden var forbeholdt til dere som kjenner hverandre godt.

Nelly er min første hund, så jeg er ny i utstillinsverden. Og jeg kan ikke vise til en bedre forklaring av resultatet, enn dette som jeg fikk på sms av eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare inntrykk av at jeg er ukjent for dere, så denne tråden var forbeholdt til dere som kjenner hverandre godt.

Nelly er min første hund, så jeg er ny i utstillinsverden. Og jeg kan ikke vise til en bedre forklaring av resultatet, enn dette som jeg fikk på sms av eier :)

At du er ny skal du ikke tenke på.. Du er like "viktig" for forumet du ;)

Sent from my GT-I9100

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cirtap's Prins L-D Marvin van Berk ble BIR med CACIB og norsk vinner i dag!

Stilt av SandyEyeCandy da ryggen min ikke var helt i slaget. De gjorde en strålende innsats begge to.

Happy!

Gratulerer til alle fornøyde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaze ble Norsk Veteran Vinner og 3. Beste tispe i en sterk tispe klasse. :)

Hun kan dermed titulere seg

Nbch CIB Norduch Finuch NV05 NV06 WW08 NV10 DKV10 NordV10 NV11 NVV12 Glimmergruvans ô Blaze

Hun ble dermed også Norsk Rasevinner 2012 etter denne utstillingen :jump:

Kritikken:

Good quality bitch, attractive well built, a little narrow muzzle. Excellent body anatomy, very balanced, strong movement.

Syns ikke det er så ille med nesten 9 åringen som slår div tisper i sin beste alder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tindra fikk exc i dag med en super kritikk eneste dommeren påpekte var at hun trengte tid på og utviklse seg ferdig også lurte hun på om hun hadde lagt igjen pelsen hjemme i dag..Alt dette visste jeg jo så jeg er super fornøyd..Mange fine hunder som røk ut med blå i dag..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gult er innmari kult jeg, mye bedre enn fjonge tittler og flotte rosetter. Og jeg er slettes ikke litte bitte granne misunnelig :whistle:

Grattis så masse til alle :)

Andre frøkna fikk rødt da, men ikke mer enn det.

Gulslufsedama fikk (som vanlig) kommentar for herlig temprament da, og en vakker dag - når alle andre tisper stiller i championklassen, da får vi storcertet vi venter på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken hund er dette? Jaktgoldenen :)

Crawfields Red Hot Sweet Bell tror jeg kennelnavnet er. Hun er hentet fra Danmark, fra kennelen Falkirk's (ikke spør meg hvorfor hun har et annet kennelnavn :P).

Amira var helt fantastisk å gå med idag. Hun var glad og sprudlende med masse fart og driv. Men det tok tid før hun så apporten og ruta (det er det mange år siden jeg har opplevd!), så vi tapte en del poeng der. Ellers hadde hun tidenes råeste innkalling og mange andre fine øvelser. Mest fornøyd er jeg med at de detaljene vi har jobbet med faktisk fungerte godt :) 279,5 poeng og 7. plass av rundt 35.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med dagen. Ble syk, så fôrverten stilte opp "alene" og stilte Tia, Rådeskogen's First Temptation, til Excellent 1AKK CK 3BTK CERT resCacib. :bananas: Til våren blir det småcert-jakt :D

Ekstra gøy var det at Tias brødre Kompis, Rådeskogen's First Magic Moment, og Kash, Rådeskogen's First Gentleman, ble hhv 1chkk 1bhk BIM og 2chkk 2bhk :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...